Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper omgeving Randstad krullen permanent

23-01-2010 22:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een kapper die goed grove krullen/ slag via een permanent kan zetten. Ik heb veel haar met een lichte slag (is in laagjes geknipt) maar zou graag iets meer slag willen. Wie heeft een goed adres/ goede ervaringen? Prijs maakt met niet zoveel uit, moet vooral goed zijn!
x
...
Ik lees mee!
Volgens mij permanenten ze niet bij Peetoom,net zo als bij Toni & Guy.Slecht voor je haar bladie bla en er zijn nu veel meer mogelijkheden om krullen te zetten,zeggen ze dan.Maar bij werkte het niet als er geen structuur onder zit ligt het met een uurtje er weer uit.Ook al worden de duurste smeerseltjes eronder gezet voor versteviging helaas.
mmm tja, tegen mij is inderdaad ook al weleens gezegd dat met mijn 'zware' haar een permanent er zo weer uit is gezakt. beter kan ik het in laagjes doen en er dan slag/ krullen in kneden volgens de kapper. dat werkt inderdaad best aardig, alleen vind ik het altijd wel veel werk en mijn haar wordt snel vet van steeds spulletjes erin smeren. heb ook een krulspeldenset van carmen dat werkt leuk voor een avondje. maar zou zo graag wat meer mooie slag hebben :-) . ik las op internet dat je tegenwoordig wel allemaal middeltjes hebt om schade van permanent tegen te gaan?
Als je permanent hebt moet je je haar gewoon goed verzorgen,en je hebt tegenwoordig zeer milde permanenten.
Geen echt advies, maar als je dit leest kan je misschien weer wat tevredener zijn over je eigen haar.

Ik heb echt slap, futloos steil haar. Het is ook nog eens bandhaar, dat is haar waar geen zwavel in zit, komt zelden voor, en is niet te permanenten. Heb dat natuurlijk toch wel eens geprobeerd maar binnen een week is er geen krul meer te bekennen en is het weer gewoon steil.

Ik snap best dat je je haar zo leuk mogelijk wilt hebben maar ik zou maar wat graag een slag van mijzelf hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven