Goede strapless push-up bh
zondag 20 juli 2008 om 16:29
Hallo,
Ik ben al een tijd op zoek naar een goed strapless, push up bh. Ik ben al bij de standaard winkels geweest (hunkemoller, livera, h&m) maar kan niet echt slagen. Bij veel bh's gaan je borsten nogal hangen (ondanks dat ik een C cup heb) of lijken ze heel erg plat.
Weet iemand waar ik wel kan slagen?
Ik ben al een tijd op zoek naar een goed strapless, push up bh. Ik ben al bij de standaard winkels geweest (hunkemoller, livera, h&m) maar kan niet echt slagen. Bij veel bh's gaan je borsten nogal hangen (ondanks dat ik een C cup heb) of lijken ze heel erg plat.
zondag 20 juli 2008 om 16:37
klinkt misschien raar maar ga eens kijken bij een bruidsmodezaak. Ik ga over een paar maanden trouwen en mijn B cup die naar mijn idee op een prima hoogte zit, moeten worden opgehesen voor mijn bruidsjurk en dat lukt ze met een strapless BH. Het is niet heel goedkoop maar dan heb je wel wat. Er zitten dan ook gewoon bandjes bij die je ook bij halters e.d. kunt dragen.
Succes
Succes
zondag 20 juli 2008 om 16:43
quote:Zetje schreef op 20 juli 2008 @ 16:29:
Hallo,
Goede bh's zoek je toch ook niet in dat soort winkels?
Ga naar een lingeriezaak en laat je daar adviseren.
Hallo,
Goede bh's zoek je toch ook niet in dat soort winkels?
Ga naar een lingeriezaak en laat je daar adviseren.
zondag 20 juli 2008 om 16:50
Ik ben laatst ook op zoek geweest naar een goede strapless BH en dat was niet makkelijk. Ik ben naar een hele dure lingeriespeciaalzaak geweest waar een BH rustig 80 kost (vanaf) en ze Marlies Dekker verkopen, dan zou je verwachten toch wel te slagen... Niet dus. Met elke BH was wel iets mis, en zeker voor zo`n dure prijsklasse verwacht ik wel perfectie (inderdaad, alles geplet of het zakte af). Uiteindelijk naar een zaakje gegaan waar ze oa Esprit en Lovable etc verkopen, ik ben daar dus uiteindelijk geslaagd voor 20 euro, de BH was van het merk After Eden en zit echt perfect en ook stevig.
Succes met je speurtocht.
Succes met je speurtocht.
maandag 21 juli 2008 om 12:12
Je kunt idd beter naar een lingeriezaak gaan voor een strapless bh. Voor "dagelijks gebruik" vind ik de Hunkemoller nog wel gaan, maar als je iets anders wil (en geen cup A hebt) niet.
Ik heb een strapless bh van Simone Perele (bij de Bijenkorf gekocht) waar ik nog altijd heel erg tevreden mee ben. Ik heb toen ik hem kocht in de paskamer staan dansen en springen om te testen of hij het zou volhouden Hij is wel wat duurder, maar supermooi en supergoed. Zakt nooit af, maar hij is geen push up.
De juiste maat kiezen is ook wel belangrijk bij een strapless bh. Maar het blijft een kwestie van uitproberen, wat bij de een super zit, vindt de ander een ramp. Gewoon lekker veel passen, veel springen in de paskamer en dan komt het vast goed
Ik heb een strapless bh van Simone Perele (bij de Bijenkorf gekocht) waar ik nog altijd heel erg tevreden mee ben. Ik heb toen ik hem kocht in de paskamer staan dansen en springen om te testen of hij het zou volhouden Hij is wel wat duurder, maar supermooi en supergoed. Zakt nooit af, maar hij is geen push up.
De juiste maat kiezen is ook wel belangrijk bij een strapless bh. Maar het blijft een kwestie van uitproberen, wat bij de een super zit, vindt de ander een ramp. Gewoon lekker veel passen, veel springen in de paskamer en dan komt het vast goed
maandag 21 juli 2008 om 13:17
nou ik ben lingerie freak, ik heb een dure strapless bh gekocht, moet zeggen de eerste 4 x zat het prima, maar toch is de rek er een beetje uit dat ik toch blijf hijsen..ikzelf heb tot de dag van vandaag de perfecte strapless bh niet gevonden.
ik heb ook ooit eens van die plak bh om gedaan, dat was helemaal een ramp. terwijl vriendinnen van mij er goede ervaringen mee hadden.
ik heb wel een corset zonder bandjes..die blijft wel perfect zitten,maar sommige topjes van fijne stof is een corset erander niet mooi.
ik heb ook ooit eens van die plak bh om gedaan, dat was helemaal een ramp. terwijl vriendinnen van mij er goede ervaringen mee hadden.
ik heb wel een corset zonder bandjes..die blijft wel perfect zitten,maar sommige topjes van fijne stof is een corset erander niet mooi.
woensdag 23 juli 2008 om 22:36
Bedankt voor alle tips!
De combinatie bestaat zeker. Heb ik namelijk bij Hunkemoller gezien. Alleen heb je dan een 'normale' bh waar je de bandjes af kunt halen. Met als nadeel dat je m niet onder een strapless topje aankunt omdat er dan 2 van die punten van je bh bovenuit steken...zucht.. Corset vind ik trouwens niet fijn als je gaat zitten; dan steekt het zo in je buik.
De combinatie bestaat zeker. Heb ik namelijk bij Hunkemoller gezien. Alleen heb je dan een 'normale' bh waar je de bandjes af kunt halen. Met als nadeel dat je m niet onder een strapless topje aankunt omdat er dan 2 van die punten van je bh bovenuit steken...zucht.. Corset vind ik trouwens niet fijn als je gaat zitten; dan steekt het zo in je buik.
donderdag 24 juli 2008 om 09:46
Ik heb altijd het idee bij strapless bh's dat de beugel smaller is. Ik heb geen grote borsten maar wel brede borsten zeg maar Bij strapless bh's krijg ik dan altijd een vetrolletje onder mn oksel en bij normale bh's heb ik daar geen last van. Ik heb hierdoor ook nog nooit een strapless bh kunnen vinden