Mode & Beauty alle pijlers

Goedkoop ondergoed/lingerie

30-03-2013 19:25 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers,



Al een tijdje lang kijk ik een beetje chagrijnig naar mijn ondergoedlades. Op de een of andere manier lukte het me nauwelijks meer om een leuk en fijn setje aan te trekken. Het zat allemaal voor geen meter en het combineren ging ook niet meer goed. Eerst dacht ik dat er gewoon nog een hoop terug moest komen van de was. Maar nu heb ik vandaag eens alles uitgezocht en wat blijkt, ik heb nog maar 2 bh's die lekker zitten en gelukkig wel nog wat extra "losse" slipjes en strings. De rest is allemaal te klein, te groot of compleet uitgelubberd... De twee overgebleven bh's zijn wit en beige, natuurlijk prima op zich, maar ook niet echt mega spannend of zo. En de meeste "losse" slips en strings zijn ook niet direct om over naar huis te schrijven.

Oftewel, ik ben zojuist van een (over)volle ondergoedlade met ongeveer 15 bh's terug gegaan naar 2 + wat miezerige extra onderbroekjes.



Heb al een middagje rondgespeurd op internet naar webshops en dergelijke om mijn voorraad weer aan te vullen. Maar natuurlijk is damesondergoed gewoon behoorlijk duur, en ik ben een studente met beperkt budget.

Nou vroeg ik me af of een van jullie misschien een goudmijntje heeft ontdekt op het internet, of in de buurt van Rotterdam of eventueel Nijmegen, waar je dus goedkoop leuke bh's en ander ondergoed kan scoren?



Ik ben benieuwd!



Alvast bedankt,

Dil
Alle reacties Link kopieren
Hunkemuller heeft nu een actie, 3 bh's halen 2 betalen. En verder goed kijken voor broekjes, die hoeven niet zo heel duur te zijn.
De Hunkemöller outlet in Rotterdam, Groene Hilledijk 211B, 3073 AE Rotterdam. Ik heb daar vorig jaar 8 string voor 18 euro gekocht.



is er schijnbaar ook online
Alle reacties Link kopieren
quote:nienke2010 schreef op 30 maart 2013 @ 19:28:

Hunkemuller heeft nu een actie, 3 bh's halen 2 betalen. En verder goed kijken voor broekjes, die hoeven niet zo heel duur te zijn.



Ja die heb ik inderdaad gezien, maar bh's van de Hunkemoller kosten nog steeds minimaal 25 euro per stuk.

Ik zou graag in ieder geval een nieuwe rode, zwarte, roze en blauwe kopen (ook vanwege mijn kleding) en dan zou ik dus toch al snel 75 tot wel 100 euro kwijt zijn alleen al aan de bh's, dan zitten er nog niet eens broekjes bij.

Misschien niet "duur" maar voor mij wel "veel geld"... Dus ik was eigenlijk benieuwd naar andere slimme sites.



Als vergelijking: carnavalskostuums kosten meestal zo'n 40 euro, maar ik ben toevallig een keer op www.uwantisell.nl gestuit, en daar koop je ze soms al voor 15.

Dat idee dus, maar dan voor bh's ;)
Ik heb laatst bij de kruidvat heel goedkoop bh's van after eden gescoord, zitten erg lekker. Waar ik ook nog wel eens wat haal zijn de hunkemoller, hema, en livera. h&m heeft ook leuke dingen.
Als je een klein maat hebt qua bh's kan je overal wel goedkope lingerie halen toch? Vooral in de uitverkoop. H&M, Hema, Hunkemoller, etc. Als je een grote maat draagt, zou ik duurdere bh's kopen.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem hier, ik wacht juist tot na de actie van de Hunkemuller, vorige jaren kwamen ze pal daarna met wel 50% korting op bh's.



Verder lees ik mee, want Hema vind ik ook niet meer goedkoop en dan ook nog niet echt mooi en/of leuk.
Alle reacties Link kopieren
Zeeman heeft soms best leuke dingen hangen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 30 maart 2013 @ 19:34:

De Hunkemöller outlet in Rotterdam, Groene Hilledijk 211B, 3073 AE Rotterdam. Ik heb daar vorig jaar 8 string voor 18 euro gekocht.



is er schijnbaar ook online



Kijk, super, daar ga ik binnenkort eens langs. Zit vlakbij Dankjewel!

Edit: en dankjewel voor de andere tips! Ik heb niet zo'n speciale maat, 75B en medium broekjes. Wel fijn, maar dus ook meestal snel uitverkocht.

Ga nu nog eventjes in de tuin werken voordat het donker wordt, maar alvast bedankt voor andere reacties dames!!
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook bij bonprix kijken,dat is ook niet zo heel duur.



Heb daar ook wel eens een bh voor 6 euro weggehaald...
Alle reacties Link kopieren
Het ligt ook aan je maat. Ik kom zelf bij de hunkemuller of andere duurdere zaken, maar ja, met mijn 85F kom ik niet bij de h&m, Hema, c&a oid.
Alle reacties Link kopieren
http://www.dutchdesignersoutlet.com/uitverkoop
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft fijne basics

De setjes van esprit vind ik erg lekker zitten en zijn niet duur. Soms zelft tot 70%.korting!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Bij Bonprix heb je van die sets met 6 of 10 katoenen strings of slips voor weinig. Staan ook nog kanten slips, strings en hipster op voor weinig.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
met een kleine cupmaat vind ik hema fijn. Maar ook die zijn basis, soms ook in felle kleuren.



Als je een kleine maat heb kun je goed slagen bij de H&M, wehkamp vooral in de uitverkoop. Bij grote maten passen deze lang niet altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Primark!
Alle reacties Link kopieren
Bij C&A zal het toch ook de hoofdprijs niet kosten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Seamless ondergoed van de Zeeman, zit heerlijk, en erg betaalbaar
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
quote:mrspuntzak schreef op 30 maart 2013 @ 19:53:

Primark!Ja, da's lollig winkelen. Zolang je het niet hoeft te passen in ieder geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je het bij de hema zo'n soort zakje met daarin 3 witte of 3 zwarte strings. Ze zijn heel simpel/gewoontjes maar zitten erg fijn! Ik geloof 2, 50 euro.
Alle reacties Link kopieren
Zeeman heeft soms echt leuke setjes. Ben je nog geen tientje kwijt voor een bh en string.



Bij hunkemuller outlet op de groene hilledijk zie ik ook vaak wel wat leuks maar ze hebben echt nooit mijn maat.
Alle reacties Link kopieren
Hunkemoller en Bonprix
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Jalisa schreef op 30 maart 2013 @ 19:57:

Zeeman heeft soms echt leuke setjes. Ben je nog geen tientje kwijt voor een bh en string.



Bij hunkemuller outlet op de groene hilledijk zie ik ook vaak wel wat leuks maar ze hebben echt nooit mijn maat.En als ze je maat hebben . hebben ze vaak geen hele setjes meer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een aantal setjes van de Zeeman "voor erbij" en ik vind ze erg fijn zitten.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn zoektocht ben ik trouwens wél deze 3 tegen gekomen. Het is niet echt mijn stijl maar misschien wat voor iemand anders?



http://weborder.provea-we ... x.php?cnum=229&ckey=02365 rood

http://weborder.provea-we ... x.php?cnum=229&ckey=02448 beige

http://weborder.provea-we ... x.php?cnum=229&ckey=02100 marine (2 verschillende)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven