Goedkope deo
maandag 2 mei 2016 om 18:24
Goedenavond,
Ik zit een beetje krap bij kas maar heb deodorant nodig. Ik vind 3 of 4 euro voor een bus vrij veel. Iemand ervaring met de deodorant van het huismerk van Kruidvat bijvoorbeeld? Zijn de deo's van de op=op ook prima of is dat duidelijk minder goed? Evt andere tips om legaal goedkoop aan deo te komen?
Thanks voor jullie reacties
Ik zit een beetje krap bij kas maar heb deodorant nodig. Ik vind 3 of 4 euro voor een bus vrij veel. Iemand ervaring met de deodorant van het huismerk van Kruidvat bijvoorbeeld? Zijn de deo's van de op=op ook prima of is dat duidelijk minder goed? Evt andere tips om legaal goedkoop aan deo te komen?
Thanks voor jullie reacties
zaterdag 14 mei 2016 om 15:33
Nogmaals iedereen enorm bedankt voor jullie reacties. Ik ben een dagje met vrienden mee naar Duitsland geweest. Wanneer je een keer in de zoveel tijd daar komt is het echt een aanrader om een supermarkt binnen te lopen. Ik heb zelf de Nivea for black & white daar gehaald voor €1,75. Hier bij de Kruidvat zag ik hem liggen voor bijna €4. Ook de Listerine mondwater scheelt daar enorm in prijs en zo is er nog wel meer. Leuk inkopen doen zo
zaterdag 14 mei 2016 om 17:03
Verzorgingsproducten, make up, schoonmaakmiddelen enz zijn echt heel vaak in de aanbieding. Ik ben heel merkvast maar ik koop die dingen zelden voor de normale prijs, gewoon de foldertjes doorbladeren en als er een goede aanbieding is een vooraadje halen. Vaak herhalen aanbiedingen zich eens in de zoveel tijd, op den duur weet je dan wel hoeveel je ongeveer nodig hebt tot de volgende aanbieding.