Goedkope deo
maandag 2 mei 2016 om 18:24
Goedenavond,
Ik zit een beetje krap bij kas maar heb deodorant nodig. Ik vind 3 of 4 euro voor een bus vrij veel. Iemand ervaring met de deodorant van het huismerk van Kruidvat bijvoorbeeld? Zijn de deo's van de op=op ook prima of is dat duidelijk minder goed? Evt andere tips om legaal goedkoop aan deo te komen?
Thanks voor jullie reacties
Ik zit een beetje krap bij kas maar heb deodorant nodig. Ik vind 3 of 4 euro voor een bus vrij veel. Iemand ervaring met de deodorant van het huismerk van Kruidvat bijvoorbeeld? Zijn de deo's van de op=op ook prima of is dat duidelijk minder goed? Evt andere tips om legaal goedkoop aan deo te komen?
Thanks voor jullie reacties
maandag 2 mei 2016 om 18:33
Het is volgens mij veel belangrijker dat je geen "goedkope kleding" draagt. Of te wel geen synthetische zooi. Maar gewoon katoen, zijde, bamboe, etc. Kleding goed luchten. Want je gaat stinken van "oud zweet" waar de bacteriën zich goed kunnen vermenigvuldigen.
Dit geld ook voor vestjes en jasjes die je vaak aan hebt!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 2 mei 2016 om 18:37
quote:hamerhaai schreef op 02 mei 2016 @ 18:33:
Het is volgens mij veel belangrijker dat je geen "goedkope kleding" draagt. Of te wel geen synthetische zooi. Maar gewoon katoen, zijde, bamboe, etc. Kleding goed luchten. Want je gaat stinken van "oud zweet" waar de bacteriën zich goed kunnen vermenigvuldigen.
Dit.
Ik gebruik amper deo, misschien 2 busssen op een jaar of zo.
Vind weinig zo afstotelijk als zweetgeur met daarover deo-geur.
Als je zwaar werk doet zou je een washandje en zeep en een extra shirt kunnen meenemen, dat lijkt me efficiënter dan deo.
Dit.
Ik gebruik amper deo, misschien 2 busssen op een jaar of zo.
Vind weinig zo afstotelijk als zweetgeur met daarover deo-geur.
Als je zwaar werk doet zou je een washandje en zeep en een extra shirt kunnen meenemen, dat lijkt me efficiënter dan deo.
maandag 2 mei 2016 om 18:55
Of op aanbiedingen letten als je toch een bepaald merk wilt gebruiken, ik liep net langs de etos waar buiten een hele mand met Fa Deo spuitbussen stond voor 1 euro per stuk. Zie het alleen zo snel net in de etos folder staan, dus is wellicht een lokale actie.
De laatste keer dat ze bij het kruidvat 1 euro per stuk waren heb ik er meteen een stuk of 6 meegenomen, dus heb een mooi voorraadje en als ik aan de laatste begin ga ik gewoon weer aanbiedingen in de gaten houden.
De laatste keer dat ze bij het kruidvat 1 euro per stuk waren heb ik er meteen een stuk of 6 meegenomen, dus heb een mooi voorraadje en als ik aan de laatste begin ga ik gewoon weer aanbiedingen in de gaten houden.
maandag 2 mei 2016 om 19:06
quote:stripverhaal schreef op 02 mei 2016 @ 18:55:
Of op aanbiedingen letten als je toch een bepaald merk wilt gebruiken, ik liep net langs de etos waar buiten een hele mand met Fa Deo spuitbussen stond voor 1 euro per stuk.
De laatste keer dat ze bij het kruidvat 1 euro per stuk waren heb ik er meteen een stuk of 6 meegenomen, dus heb een mooi voorraadje en als ik aan de laatste begin ga ik gewoon weer aanbiedingen in de gaten houden.Dit, hier ook een voorraadje fa ingeslagen voor 1 euro per stuk. Zag bij de zeeman laatst ook deo voor 1 euro.
Of op aanbiedingen letten als je toch een bepaald merk wilt gebruiken, ik liep net langs de etos waar buiten een hele mand met Fa Deo spuitbussen stond voor 1 euro per stuk.
De laatste keer dat ze bij het kruidvat 1 euro per stuk waren heb ik er meteen een stuk of 6 meegenomen, dus heb een mooi voorraadje en als ik aan de laatste begin ga ik gewoon weer aanbiedingen in de gaten houden.Dit, hier ook een voorraadje fa ingeslagen voor 1 euro per stuk. Zag bij de zeeman laatst ook deo voor 1 euro.
•°: Don't be the same, be better!
maandag 2 mei 2016 om 19:08
Zou voor een aanbieding gaan van een wat bekender merk. Bij Kruidvat en Etos is alle Dove nu 1+1 gratis. Als je er op let is bijna alles regelmatig in de aanbieding.
Action, Big Bazar, Op=op voordeelshop, Zeeman en dat soort winkels verkopen vaak restpartijen van merken maar dan bijv. een oude verpakking. Zou ik zelf niet meer op mijn huid gebruiken maar is vaak wel goedkoper (maar aanbiedingen van bijv. Kruidvat zijn op den duur toch nog goedkoper).
Ik gebruik zelf ook liever een roller dan een spuitbus.
Action, Big Bazar, Op=op voordeelshop, Zeeman en dat soort winkels verkopen vaak restpartijen van merken maar dan bijv. een oude verpakking. Zou ik zelf niet meer op mijn huid gebruiken maar is vaak wel goedkoper (maar aanbiedingen van bijv. Kruidvat zijn op den duur toch nog goedkoper).
Ik gebruik zelf ook liever een roller dan een spuitbus.
maandag 2 mei 2016 om 20:53
Ik heb een keer een spuitbus gehad van kruidvat maar heb wel het idee dat die sneller op was dan een van nivea of sanex. Heb ook nog een deostick van Sanex en daar doe je echt zo lang mee, had ik niet verwacht. Alleen jammer dat ik nu eigenlijk een halve weg kan gooien want ruik er inmiddels doorheen
maandag 2 mei 2016 om 21:30
maandag 2 mei 2016 om 21:49
Ik kan maar tegen een deo soort en heb ik jarenlang moeten uitvogelen .. Wat stonk ik altijd. Nu met dove deo beige dop silk en dry niet meer.. Heb alleen vernomen dat die uit assortiment gaat en dan heb ik een probleem want de rest van de lijn stink ik kwartier later al
Test t nog wel eens uit hoor maar dan ruik ik gelijk zweet. Ik moet iedere pauze op werk sprayen.. Heb dus ook geen mooie oksels.. En sinds deze week werkt het minder en begin ik mezelf soms te ruiken, ben dus bang dat dat de reden is dat hij amper te verkrijgen is meer..
Maar goed action heeft ook merk deo
Test t nog wel eens uit hoor maar dan ruik ik gelijk zweet. Ik moet iedere pauze op werk sprayen.. Heb dus ook geen mooie oksels.. En sinds deze week werkt het minder en begin ik mezelf soms te ruiken, ben dus bang dat dat de reden is dat hij amper te verkrijgen is meer..
Maar goed action heeft ook merk deo