Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope deo

02-05-2016 18:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik zit een beetje krap bij kas maar heb deodorant nodig. Ik vind 3 of 4 euro voor een bus vrij veel. Iemand ervaring met de deodorant van het huismerk van Kruidvat bijvoorbeeld? Zijn de deo's van de op=op ook prima of is dat duidelijk minder goed? Evt andere tips om legaal goedkoop aan deo te komen?

Thanks voor jullie reacties
Action Lidl. Eigen merken.
Action.
Big Bazar heeft vaak leuke aanbiedingen in deo, 3 voor 5 euro.
bij sommige deos kan ik rechtstreeks door naar het brandwondencentrum.......dat is echt niet normaal
Het is volgens mij veel belangrijker dat je geen "goedkope kleding" draagt. Of te wel geen synthetische zooi. Maar gewoon katoen, zijde, bamboe, etc. Kleding goed luchten. Want je gaat stinken van "oud zweet" waar de bacteriën zich goed kunnen vermenigvuldigen.

Dit geld ook voor vestjes en jasjes die je vaak aan hebt!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:hamerhaai schreef op 02 mei 2016 @ 18:33:

Het is volgens mij veel belangrijker dat je geen "goedkope kleding" draagt. Of te wel geen synthetische zooi. Maar gewoon katoen, zijde, bamboe, etc. Kleding goed luchten. Want je gaat stinken van "oud zweet" waar de bacteriën zich goed kunnen vermenigvuldigen.

Dit geld ook voor vestjes en jasjes die je vaak aan hebt!

Dit.

Ik gebruik amper deo, misschien 2 busssen op een jaar of zo.

Vind weinig zo afstotelijk als zweetgeur met daarover deo-geur.

Als je zwaar werk doet zou je een washandje en zeep en een extra shirt kunnen meenemen, dat lijkt me efficiënter dan deo.
Derlon 0,99
Rollers gaan veel langer mee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb een deostick, gaan echt heel erg lang mee. Wel maanden. Kost 5 -10 euro maar echt veel goedkoper dan elke keer een spuitbus of roller.
quote:Fame schreef op 02 mei 2016 @ 18:41:

Rollers gaan veel langer mee.Deosticks nog veel langer.
Rexona bij de action voor 2 euro ofzo? Koop ik ook altijd en werkt prima
Deze week bij Etos op alle Dove deo's 2 voor de prijs van 1. Dergelijke acties heeft Kruidvat ook vaak op bijv. Rexona, Sanex e.d. Dus stel dat je just die geuren lekker vindt, dan zou ik op die aanbiedingen letten. Supermarkt heeft dergelijke acties ook vaak.
Ik heb jarenlang de deo van Kruidvat gebruikt en het beviel me prima.
Of op aanbiedingen letten als je toch een bepaald merk wilt gebruiken, ik liep net langs de etos waar buiten een hele mand met Fa Deo spuitbussen stond voor 1 euro per stuk. Zie het alleen zo snel net in de etos folder staan, dus is wellicht een lokale actie.

De laatste keer dat ze bij het kruidvat 1 euro per stuk waren heb ik er meteen een stuk of 6 meegenomen, dus heb een mooi voorraadje en als ik aan de laatste begin ga ik gewoon weer aanbiedingen in de gaten houden.
Bij de Aldi.. 1.39 voor een bus.

En die ruikt erg lekker.

Witte fles met rode letters
oh super, bedankt voor al jullie tips! ik ga rondkijken
quote:stripverhaal schreef op 02 mei 2016 @ 18:55:

Of op aanbiedingen letten als je toch een bepaald merk wilt gebruiken, ik liep net langs de etos waar buiten een hele mand met Fa Deo spuitbussen stond voor 1 euro per stuk.

De laatste keer dat ze bij het kruidvat 1 euro per stuk waren heb ik er meteen een stuk of 6 meegenomen, dus heb een mooi voorraadje en als ik aan de laatste begin ga ik gewoon weer aanbiedingen in de gaten houden.Dit, hier ook een voorraadje fa ingeslagen voor 1 euro per stuk. Zag bij de zeeman laatst ook deo voor 1 euro.
•°: Don't be the same, be better!
Zou voor een aanbieding gaan van een wat bekender merk. Bij Kruidvat en Etos is alle Dove nu 1+1 gratis. Als je er op let is bijna alles regelmatig in de aanbieding.

Action, Big Bazar, Op=op voordeelshop, Zeeman en dat soort winkels verkopen vaak restpartijen van merken maar dan bijv. een oude verpakking. Zou ik zelf niet meer op mijn huid gebruiken maar is vaak wel goedkoper (maar aanbiedingen van bijv. Kruidvat zijn op den duur toch nog goedkoper).

Ik gebruik zelf ook liever een roller dan een spuitbus.
Heb een aluinsteen, werkt anti-zweet vooral. Doe er al meer dan een jaar mee. Op de verpakking staat dat hij ongeveer een jaar mee gaat, maar denk dat dit een tien jaar investering is want ik zie nog niet dat er spul af is :p
Ik gebruik de rollers van het eigen merk van Kruidvat.

Ben er tevreden over.
Ik heb een keer een spuitbus gehad van kruidvat maar heb wel het idee dat die sneller op was dan een van nivea of sanex. Heb ook nog een deostick van Sanex en daar doe je echt zo lang mee, had ik niet verwacht. Alleen jammer dat ik nu eigenlijk een halve weg kan gooien want ruik er inmiddels doorheen
quote:wild-r0se schreef op 02 mei 2016 @ 20:28:

Heb een aluinsteen, werkt anti-zweet vooral. Doe er al meer dan een jaar mee. Op de verpakking staat dat hij ongeveer een jaar mee gaat, maar denk dat dit een tien jaar investering is want ik zie nog niet dat er spul af is :pWaar koop je dit?
Ik heb het gevoel dat het bij de Etos niet zo lekker loopt.. Ze hebben tegenwoordig echt goede aanbiedingen wat betreft A merken. Meer dan vroeger iig. Ik haal daar altijd de Fa deo als die 'n euro is.. En dat is zo ongeveer om de 2 folders... Dus waag een gokje daar!
Ik kan maar tegen een deo soort en heb ik jarenlang moeten uitvogelen .. Wat stonk ik altijd. Nu met dove deo beige dop silk en dry niet meer.. Heb alleen vernomen dat die uit assortiment gaat en dan heb ik een probleem want de rest van de lijn stink ik kwartier later al :(

Test t nog wel eens uit hoor maar dan ruik ik gelijk zweet. Ik moet iedere pauze op werk sprayen.. Heb dus ook geen mooie oksels.. En sinds deze week werkt het minder en begin ik mezelf soms te ruiken, ben dus bang dat dat de reden is dat hij amper te verkrijgen is meer..

Maar goed action heeft ook merk deo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven