Goodiebox
vrijdag 28 juni 2019 om 02:18
Ik heb de goodiebox een aantal maanden gehad en op een gegeven opgezegd. Omdat er bij mij veel producten lagen die ik eerst op wil maken. (Vooral creme enz)
Ik werd elke maand wel blij van de box. Er zitten vooral veel verzorgende producten in maar ook wel regelmatig make up. Producten zijn van goede kwaliteit.
Ik werd elke maand wel blij van de box. Er zitten vooral veel verzorgende producten in maar ook wel regelmatig make up. Producten zijn van goede kwaliteit.
vrijdag 28 juni 2019 om 07:31
Hoi, ik heb de box.
Ik zou het leuk vinden als je via mij lid wordt
Ik ben lid sinds november vorig jaar.
De ene box is leuker dan de andere.
Ik heb hem 2 x terug gestuurd, maar ook een keer een extra box besteld.
Ik vind het fijne producten en op deze manier ontdek ik producten die ik zelf niet koop.
Er is een actieve groep op facebook waar de leden producten kunnen ruilen.
Om via mij lid te worden moet ik je uitnodigen. Of via whatsapp of via email.
Ik vind het fijne producten en op deze manier ontdek ik producten die ik zelf niet koop.
bartjes wijzigde dit bericht op 28-06-2019 07:52
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
12.67% gewijzigd
vrijdag 28 juni 2019 om 07:59
ik was er lid van, in het begin was het best leuk omdat het een soort 'kadootje' is. Maar veel was niet mijn kleur (paarse of bruine lipstick, grijze oogpotlood etc. mijn kast lag in no time vol met producten die ik nauwelijks gebruikte dus heb het opgezegd. Koop ik liever van dat geld 1 product dat ik wél gebruik.
vrijdag 28 juni 2019 om 08:25
Wat voor voordeel geeft het als ik via jou lid word?bartjes schreef: ↑28-06-2019 07:31Hoi, ik heb de box.
Ik wil ook de Goodiebox, denk ik.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
~ In loving memory of AnnA.
vrijdag 28 juni 2019 om 08:32
vrijdag 28 juni 2019 om 08:32
@graaf dracula, ik krijg er 100 punten voor, en het nieuwe lid 5 euro korting op haar eerste box.
Normaal 19,95 per maand.
Als de box je een keer niet bevalt kun je hem gratis terugsturen (even contact opnemen met de dames van goodiebox en ze sturen je een retouretiket)
En je krijgt je geld terug.
Echt waar.
Uiteraard een doos met ongeopende producten
Normaal 19,95 per maand.
Als de box je een keer niet bevalt kun je hem gratis terugsturen (even contact opnemen met de dames van goodiebox en ze sturen je een retouretiket)
En je krijgt je geld terug.
Echt waar.
Uiteraard een doos met ongeopende producten
vrijdag 28 juni 2019 om 10:02
Kunnen jullie een voorbeeld geven van wat er ongeveer maandelijks inzit? Ik heb nl. zelf ook zon box gehad, die was trouwens een stuk goedkoper dan € 19,95, en dat hield op een gegeven moment op, kon ik wel weer opnieuw lid worden maar dan was het een stuk duurder.
Ik had vaak dezelfde artikelen en altijd echte mini's, had weinig make up producten, vooral veel creme's e.d..
Ik had vaak dezelfde artikelen en altijd echte mini's, had weinig make up producten, vooral veel creme's e.d..
vrijdag 28 juni 2019 om 10:15
In deze box zitten veel full size producten. Deze maand bv een rituals foot balm die heel lekker is.
https://www.goodiebox.nl/eerdere-boxen/
https://www.goodiebox.nl/eerdere-boxen/
vrijdag 28 juni 2019 om 10:31
Ik heb een aantal maanden goodiebox. Ik vind het op het randje of ik het blijf doorzetten of niet. Er waren een paar maanden dat ze wat 'eigen meuk' erin stopten, dat viel me ontzettend tegen en kregen ze ook veel negatieve feedback op. Deze maand is dat niet. Met sommige producten van de afgelopen maanden ben ik ook echt blij. Naar wat ik begrijp waren de boxen vorig jaar beter. Ik ben het nog aan het aankijken. Deze maand fijne producten.
Mijn link als je lid wil worden is: https://www.goodiebox.nl/poppyxx
Jij krijgt dan €5,- korting.
Ik spaar dan punten geloof ik, maar geen idee eigenlijk waarvoor of wat ik ermee kan
Ik kan dan na verloop van tijd een box gratis krijgen.
Ik spaar dan punten geloof ik, maar geen idee eigenlijk waarvoor of wat ik ermee kan
anoniem_365339 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 10:41
9.26% gewijzigd
vrijdag 28 juni 2019 om 14:26
Vragen ze bij het aanmelden niet naar huidtype en haarkleur? Ik ben rossig en heb sproeten, heb niks aan producten voor mensen met donker haar/ huid.tu1nhek schreef: ↑28-06-2019 10:31Ik heb een aantal maanden goodiebox. Ik vind het op het randje of ik het blijf doorzetten of niet. Er waren een paar maanden dat ze wat 'eigen meuk' erin stopten, dat viel me ontzettend tegen en kregen ze ook veel negatieve feedback op. Deze maand is dat niet. Met sommige producten van de afgelopen maanden ben ik ook echt blij. Naar wat ik begrijp waren de boxen vorig jaar beter. Ik ben het nog aan het aankijken. Deze maand fijne producten.
Ik spaar dan punten geloof ik, maar geen idee eigenlijk waarvoor of wat ik ermee kanIk kan dan na verloop van tijd een box gratis krijgen.
vrijdag 28 juni 2019 om 14:38
Als je op jouw link klinkt zie ik je naam. Weet niet of je wil dat iedereen dat kan zien? Anders zou ik de link even verwijderen.tu1nhek schreef: ↑28-06-2019 10:31Ik heb een aantal maanden goodiebox. Ik vind het op het randje of ik het blijf doorzetten of niet. Er waren een paar maanden dat ze wat 'eigen meuk' erin stopten, dat viel me ontzettend tegen en kregen ze ook veel negatieve feedback op. Deze maand is dat niet. Met sommige producten van de afgelopen maanden ben ik ook echt blij. Naar wat ik begrijp waren de boxen vorig jaar beter. Ik ben het nog aan het aankijken. Deze maand fijne producten.
Mijn link als je lid wil worden is: https:/
Ik spaar dan punten geloof ik, maar geen idee eigenlijk waarvoor of wat ik ermee kanIk kan dan na verloop van tijd een box gratis krijgen.
vrijdag 28 juni 2019 om 21:09
Hmm, ik dacht dat gecheckt te hebben. Met welke letter begint dat?sparoodislekker schreef: ↑28-06-2019 14:38Als je op jouw link klinkt zie ik je naam. Weet niet of je wil dat iedereen dat kan zien? Anders zou ik de link even verwijderen.
vrijdag 28 juni 2019 om 21:13
vrijdag 28 juni 2019 om 21:16
.
Ja, maar ik heb niet het idee dat ze daar rekening mee houden als ik soms wat berichten op instagram lees. Daar zie ik mensen wel eens klagen dat een lippenstift bijvoorbeeld niet bij hun huid-/haarkleur past. Ik kreeg het de indruk dat iedereen dan gewoon dezelfde kleur kreeg. Maar kan ook een kwestie van smaak/voorkeur zijn. Voor mij is het tot nu toe prima geweest.
anoniem_365339 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 21:17
4.06% gewijzigd
vrijdag 28 juni 2019 om 21:16
Ja, precies. Dat is niet mijn echte naam (of wel, wie zal het weten
vrijdag 28 juni 2019 om 21:23
Dat las ik van de week expliciet. Ze gaven aan dat de box voor iedereen hetzelfde is.tu1nhek schreef: ↑28-06-2019 21:16.
Ja, maar ik heb niet het idee dat ze daar rekening mee houden als ik soms wat berichten op instagram lees. Daar zie ik mensen wel eens klagen dat een lippenstift bijvoorbeeld niet bij hun huid-/haarkleur past. Ik kreeg het de indruk dat iedereen dan gewoon dezelfde kleur kreeg. Maar kan ook een kwestie van smaak/voorkeur zijn. Voor mij is het tot nu toe prima geweest.
vrijdag 28 juni 2019 om 21:31
Ik heb hem nu ongeveer een jaar en vindt het nog steeds erg leuk. De ene keer wat beter dan de andere keer maar over het algemeen ben ik erg tevreden. Vooral de box van vorige maand vond ik super. Deze maand weer wat minder maar wat ik niet gebruik geef ik gewoon aan mijn dochter.
Als iemand lid wil worden wil ik je ook graag een link sturen hoor;)
Als iemand lid wil worden wil ik je ook graag een link sturen hoor;)