Mode & Beauty alle pijlers

Gooise style

14-09-2012 20:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren in Blaricum en daar liepen alle dames in mooie kleding (niet ieder zijn smaak maar wel verzorgd) maar wat mij opviel was dat de kapsels perfect zaten.

Weet iemand hoe dit komt? Heeft iedereen gewoon lekker dik haar en wordt er mee wakker? of zijn het de dure producten?
nee, het is het geld!
Geld= vaker naar kapper= extensies= uitgebreid verven ed= mooier haar
Als ik al die rijkemensensoaps moet geloven zitten ze elke week bij de kapper. Helpt ook wel, denk ik.
En als je zelf niet hoeft te werken omdat je man een miljoen verdient ofzo heb je ook meer tijd voor uiterlijk over..... Of het mijn ambitie zou zijn, nee, maar gelukkig heb ik van mezelf dik genoeg haar wat eigenlijk altijd goed zit ook met shampoo en cremespoeling van 1 euro en nog wat centjes.
Ik heb geen ambitie om een rijke man te zoeken en elke week bij de kapper te zitten (ben veelste blij met mijn man, die geen miljoen verdient) maar ik had gehoopt op een trucje ofzo.
Het is inderdaad het geld en misschien hoeven zij ook niet te

werken omdat hun man miljoenen verdient.Dan hebben ze er

meer tijd voor.Net als dubbelma heb ik dik haar,kan er een hoop mee doen.Was het regelmatig en gebruik een goede

verzorging.Dat zorgt ervoor dat ik geen klitten in mijn haar heb.

Prachtig gewoon!
Ze slapen rechtop in de kast.
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 14 september 2012 @ 21:06:

Ze slapen rechtop in de kast.
Te veel tijd en geld om te winkelen, naar de kapper te gaan en dure producten te kopen inderdaad. Dat moet het wel zijn.

En allemaal dezelfde kapper ook, denk ik.

Het trekt mij persoonlijk helemaal niet, zo'n kapsels.
Ik "ken" behoorlijk wat mensen uit het Gooi en het gros heeft extensions.

En als je man het heel goed voor elkaar heeft dan ga je je eigen haar niet wassen, dan zit je 4x in de week bij de kapper om het te laten wassen en stylen.

Lijkt me heerlijk!
Recht op in de kast is wel de goedkoopste oplossing.
Het lijkt me juist een nachtmerrie om 4x per wk bij de kapper te zitten. Echt, ik sleep me er met moeite 3-4 keer per jaar heen, ik heb er geen geduld voor....
Denk dat het ook wel andersom is: dat de toch al mooiste vrouwen de rijkste mannen trouwden.
quote:lo1981 schreef op 14 september 2012 @ 21:10:

Ik "ken" behoorlijk wat mensen uit het Gooi en het gros heeft extensions.

En als je man het heel goed voor elkaar heeft dan ga je je eigen haar niet wassen, dan zit je 4x in de week bij de kapper om het te laten wassen en stylen.

Lijkt me heerlijk!Lijkt me verschrikkelijk! Was mn haar zelf wel voor ik naar de kapper ga, dat geaai altijd. En dan vier keer per week door een ander laten wassen? Never!
4 keer per week hoeft ook niet voor mij.Ik ga om de 8 weken.

Een keer per maand zou ook nog kunnen,maar 4 keer in de

week,al heb ik er tijd voor,nee!
De goede producten gebruiken maakt ook wel verschil. Sinds ik bij een andere kapper kom( die idd bijna een keer zo duur is als mijn vorige kapper) zit het ook perfect. Gewoon wassen, maskertje erin, uitspoelen, handdoek droog fohen en dan lok voor lok fohnen met een ronde borstel. Beetje biosilk oil er in, of een haarverzorgende olie van shu uemura en dat is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven