GOSH weer 1 + 1 gratis
donderdag 22 december 2011 om 18:04
Heb zo lang erop gewacht.... Volgens mij is de aanbieding maar twee keer per jaar, en ik heb het vorige keer gemist. Ik dacht ik zet de tip even hier voor liefhebbers.
Ben echt fan ervan, en heb gisteren weer een voorraadje ingeslagen. Heb twee mascara's gekocht en twee oogschaduw ‘s, mijn favoriete foundation, 3 oogpotloden, lipgloss en nagellak. De mascara’s waren nieuw voor mij, zal straks de naam opzoeken. Het viel me op dat ze in het centrum niet zo veel hadden, bijna alle leuke dingen waren op, ik ga denk ik morgen bij een andere winkel in een wijk centrum kijken, misschien kan ik meer kopen. Ook leuk als kerstcadeautjes…
Ben je ook fan van GOSH ? Wat heb je gekocht?
Oh ja ik weet niet of ik de naam van het winkel mag noemen of niet?
Ben echt fan ervan, en heb gisteren weer een voorraadje ingeslagen. Heb twee mascara's gekocht en twee oogschaduw ‘s, mijn favoriete foundation, 3 oogpotloden, lipgloss en nagellak. De mascara’s waren nieuw voor mij, zal straks de naam opzoeken. Het viel me op dat ze in het centrum niet zo veel hadden, bijna alle leuke dingen waren op, ik ga denk ik morgen bij een andere winkel in een wijk centrum kijken, misschien kan ik meer kopen. Ook leuk als kerstcadeautjes…
Ben je ook fan van GOSH ? Wat heb je gekocht?
Oh ja ik weet niet of ik de naam van het winkel mag noemen of niet?
vrijdag 23 december 2011 om 16:39
vrijdag 23 december 2011 om 17:18
quote:americagirl schreef op 23 december 2011 @ 16:39:
Ik vind het vreselijke kwaliteit
Maar ja..als je eenmaal Dior gewend bent valt daarna alles tegen
Rimmel vind ik ook verschrikkelijk, na 3 uur is het al van je ogen verdwenen.
Ik heb van Gosh idd wel eens nagellak en dat gaat wel maar ogenschaduw en zo niet
Bij mij niet, hoor.
Maar goed sommige hebben zwaardere kwaliteit nodig om er iets van te maken
Ik vind het vreselijke kwaliteit
Maar ja..als je eenmaal Dior gewend bent valt daarna alles tegen
Rimmel vind ik ook verschrikkelijk, na 3 uur is het al van je ogen verdwenen.
Ik heb van Gosh idd wel eens nagellak en dat gaat wel maar ogenschaduw en zo niet
Bij mij niet, hoor.
Maar goed sommige hebben zwaardere kwaliteit nodig om er iets van te maken