Groot schoenen kwijltopic
zondag 11 oktober 2009 om 16:38
Aangezien vrouwen van schoenen houden
Welke schoenen vind jij mooi? Wat zijn jouw droomparen en welke schoenen draag je zoal?
Ik ben zelf nogal van de high heels. Omdat ik een smurf ben maakt het me langer en slanker en ik vind het gewoon erg elegant staan. Christian Louboutin maakt geweldige schoenen... helaas boven mijn budget (en om eerlijk te zijn... 700 dollar voor schoenen gaat zelfs mij wel te ver)
Maar toch... wat zijn ze mooi
Verder hou ik van mooie laarzen:
En sommige gladiator heels:
Wat ik zelf draag:
Kortom: ik hou dus van opvallende schoenen met hoge hakken En jullie?
Welke schoenen vind jij mooi? Wat zijn jouw droomparen en welke schoenen draag je zoal?
Ik ben zelf nogal van de high heels. Omdat ik een smurf ben maakt het me langer en slanker en ik vind het gewoon erg elegant staan. Christian Louboutin maakt geweldige schoenen... helaas boven mijn budget (en om eerlijk te zijn... 700 dollar voor schoenen gaat zelfs mij wel te ver)
Maar toch... wat zijn ze mooi
Verder hou ik van mooie laarzen:
En sommige gladiator heels:
Wat ik zelf draag:
Kortom: ik hou dus van opvallende schoenen met hoge hakken En jullie?
zondag 11 oktober 2009 om 23:08
zondag 11 oktober 2009 om 23:09
aan de hak ligt het niet dat ik er niet op kan lopen. geef mij een mooie vlakke catwalk, en ik loop er zo op weg. pest is dat bij huis tuin en keuken gebruik van dit soort schoenen je niet altijd over strakke vloertjes loopt. en waar het dan mis gaat met dit soort dunne hakjes: je blijft continue tussen de tegeltjes hangen! heul irritant!
zondag 11 oktober 2009 om 23:12
quote:DJ Momo schreef op 11 oktober 2009 @ 23:09:
aan de hak ligt het niet dat ik er niet op kan lopen. geef mij een mooie vlakke catwalk, en ik loop er zo op weg. pest is dat bij huis tuin en keuken gebruik van dit soort schoenen je niet altijd over strakke vloertjes loopt. en waar het dan mis gaat met dit soort dunne hakjes: je blijft continue tussen de tegeltjes hangen! heul irritant!Het is ook deels de 'constructie' van de schoen. Sommige hakken van 13cm hoog lopen beter dan hakjes van 5cm. Al blijft de Dam echt een hel voor hakkendraagsters.
aan de hak ligt het niet dat ik er niet op kan lopen. geef mij een mooie vlakke catwalk, en ik loop er zo op weg. pest is dat bij huis tuin en keuken gebruik van dit soort schoenen je niet altijd over strakke vloertjes loopt. en waar het dan mis gaat met dit soort dunne hakjes: je blijft continue tussen de tegeltjes hangen! heul irritant!Het is ook deels de 'constructie' van de schoen. Sommige hakken van 13cm hoog lopen beter dan hakjes van 5cm. Al blijft de Dam echt een hel voor hakkendraagsters.
zondag 11 oktober 2009 om 23:40
Ik vind echt bijna alle schoenen mooi, vooral als het om pumps gaat. Helaas moet ik echt passen voor de hakken die getoond worden, 8cm is wel mijn max, vooral door mijn enkelbanden die het nodig vonden totaal af te scheuren. Sindsdien krijg ik ze niet meer in de stand voor 10cm+.
Ik houd wel van een beetje gek:
Ik houd wel van een beetje gek:
maandag 12 oktober 2009 om 10:28
Die pink ribbon schoenen zijn prachtig !
Maar ik zou er nooit op kunnen lopen, nog geen stap.
6 á 7 cm is voor mij echt het maximum.
Zag er gisteren een meisje kittig op voorbij lopen, in een rap tempo. Jammer dat ze ze (naar mijn mening) niet zo leuk had gecombineerd. Met een simpele skinny en saai beige truitje.
Maar misschien had ze ze net gekocht en had ze ze in de winkel alvast aangedaan.
Maar ik zou er nooit op kunnen lopen, nog geen stap.
6 á 7 cm is voor mij echt het maximum.
Zag er gisteren een meisje kittig op voorbij lopen, in een rap tempo. Jammer dat ze ze (naar mijn mening) niet zo leuk had gecombineerd. Met een simpele skinny en saai beige truitje.
Maar misschien had ze ze net gekocht en had ze ze in de winkel alvast aangedaan.
maandag 12 oktober 2009 om 11:18