Mode & Beauty alle pijlers

Groot schoenen kwijltopic

11-10-2009 16:38 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien vrouwen van schoenen houden

Welke schoenen vind jij mooi? Wat zijn jouw droomparen en welke schoenen draag je zoal?

Ik ben zelf nogal van de high heels. Omdat ik een smurf ben maakt het me langer en slanker en ik vind het gewoon erg elegant staan. Christian Louboutin maakt geweldige schoenen... helaas boven mijn budget (en om eerlijk te zijn... 700 dollar voor schoenen gaat zelfs mij wel te ver)

Maar toch... wat zijn ze mooi

Verder hou ik van mooie laarzen:

En sommige gladiator heels:

Wat ik zelf draag:

Kortom: ik hou dus van opvallende schoenen met hoge hakken En jullie?

DJ, die groene met kraaltjes en die zachtroze met kant vind ik echt prachtig!

Kunnen jullie hier op lopen? Mijn sierschoenen staan helaas meestal alleen te pronken in de kast .
quote:iris1969 schreef op 11 oktober 2009 @ 23:06:

DJ, die groene met kraaltjes en die zachtroze met kant vind ik echt prachtig!

Kunnen jullie hier op lopen? Mijn sierschoenen staan helaas meestal alleen te pronken in de kast .Jahoor.... voor 5 minuten
aan de hak ligt het niet dat ik er niet op kan lopen. geef mij een mooie vlakke catwalk, en ik loop er zo op weg. pest is dat bij huis tuin en keuken gebruik van dit soort schoenen je niet altijd over strakke vloertjes loopt. en waar het dan mis gaat met dit soort dunne hakjes: je blijft continue tussen de tegeltjes hangen! heul irritant!
quote:DJ Momo schreef op 11 oktober 2009 @ 23:09:

aan de hak ligt het niet dat ik er niet op kan lopen. geef mij een mooie vlakke catwalk, en ik loop er zo op weg. pest is dat bij huis tuin en keuken gebruik van dit soort schoenen je niet altijd over strakke vloertjes loopt. en waar het dan mis gaat met dit soort dunne hakjes: je blijft continue tussen de tegeltjes hangen! heul irritant!Het is ook deels de 'constructie' van de schoen. Sommige hakken van 13cm hoog lopen beter dan hakjes van 5cm. Al blijft de Dam echt een hel voor hakkendraagsters.
Inderdaad, ik zou er op kunnen rennen, al is dat wel wat vermoeiend, maar helaas zijn onze wegen niet voor deze schoenen gemaakt. We zouden dus eigenlijk altijd in koetsjes vervoerd moeten worden .
ceci, precies. enne, de dam vind ik zelfs met sneakers een aanslag op je enkels!
Ik vind echt bijna alle schoenen mooi, vooral als het om pumps gaat. Helaas moet ik echt passen voor de hakken die getoond worden, 8cm is wel mijn max, vooral door mijn enkelbanden die het nodig vonden totaal af te scheuren. Sindsdien krijg ik ze niet meer in de stand voor 10cm+.

Ik houd wel van een beetje gek:

Ik heb deze:) Was een rib uit mijn lijf, maar totally worth it!

Iemand enig idee wanneer die schoenen van Jimmy Choo bij H&M komen? En of je al ergens de hele collectie kan bekijken? Ben erg benieuwd namelijk!

Edit: Gevonden, 14 november
Die pink ribbon schoenen zijn prachtig !

Maar ik zou er nooit op kunnen lopen, nog geen stap.

6 á 7 cm is voor mij echt het maximum.

Zag er gisteren een meisje kittig op voorbij lopen, in een rap tempo. Jammer dat ze ze (naar mijn mening) niet zo leuk had gecombineerd. Met een simpele skinny en saai beige truitje.

Maar misschien had ze ze net gekocht en had ze ze in de winkel alvast aangedaan.
Wat ik altijd zo lelijk vind aan van die enorm hakken, is dat de zool zo dik word!
quote:maia schreef op 11 oktober 2009 @ 21:04:

Oh Queenie, die eerste pumps, van welk merk zijn die? Prachtig!DIe zijn van Karen Millen. Helaas uitverkocht.
...
quote:Jannemaan schreef op 12 oktober 2009 @ 10:34:

Wat ik altijd zo lelijk vind aan van die enorm hakken, is dat de zool zo dik word!Dat vind ik dus ook afschuwelijk lomp, maar gelukkig is dat niet altijd zo. De schoenen moet wel fijntjes en elegant blijven, anders krijg je alsnog horrelvoeten.
Nog wat mooie schoenen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven