Gummy Smile
woensdag 3 april 2013 om 12:28
Als ik vol lach, zie je een groot gedeelte van mijn tandvlees.
Ik heb daarom een paar weken geleden een botox-behandeling gehad, zodat ik dat probleem minder zou hebben.
Dit resultaat is geweldig en ik ben er dan ook zeer blij mee.
Er is alleen 1 nadeel, het is niet blijvend.
Ik moet dus om 3 maanden terug om ditzelfde resultaat te behouden.
Mijn vraag is dus eigenlijk, is er een permanente behandeling voor dit probleem.
Het probleem is dus niet zozeer de hoeveelheid tandvlees, maar meer dat ik bij het lachen mijn bovenlip te ver naar boven optrek.
Ik heb daarom een paar weken geleden een botox-behandeling gehad, zodat ik dat probleem minder zou hebben.
Dit resultaat is geweldig en ik ben er dan ook zeer blij mee.
Er is alleen 1 nadeel, het is niet blijvend.
Ik moet dus om 3 maanden terug om ditzelfde resultaat te behouden.
Mijn vraag is dus eigenlijk, is er een permanente behandeling voor dit probleem.
Het probleem is dus niet zozeer de hoeveelheid tandvlees, maar meer dat ik bij het lachen mijn bovenlip te ver naar boven optrek.
woensdag 3 april 2013 om 12:59
Volgens mij zijn de spieren die in beweging komen als je lacht (en die dus ook zorgen voor het optrekken van je bovenlip) deel van het zgn. onwillekeurige spierstelsel, ofwel: je hebt er zelf geen invloed op. Als je lacht, gaat automatisch (en onwillekeurig) die bovenlip omhoog, of je wilt of niet. Daar valt dus weinig aan te trainen.
Het enige wat ik zou kúnnen verzinnen, is een ingreep om de spieren (spiertjes) die zorgen voor het omhoog gaan van de bovenlip, wat slapper of langer te maken, zodat de lip niet zo ver omhoog gaat. Maar de vraag is of het middel dan niet erger is dan de kwaal.
Het enige wat ik zou kúnnen verzinnen, is een ingreep om de spieren (spiertjes) die zorgen voor het omhoog gaan van de bovenlip, wat slapper of langer te maken, zodat de lip niet zo ver omhoog gaat. Maar de vraag is of het middel dan niet erger is dan de kwaal.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 3 april 2013 om 14:18
hmmm, ik had ooit eens een paar dates met een hele leuke jongen met zo'n enorme glimlach.... Ik vond hem echt leuk, maar kwam niet over de hoeveelheid tandvlees heen, vond het gewoon écht niet sexy. Dus ik kan me levendig voorstellen dat je dit graag gefixt ziet. Botox is natuurlijk ook geen lolletje, er gaan wel naalden in je gezicht he. Het is inderdaad zo dat de werking steeds langer zou moeten gaan duren en je inderdaad op den duur een jaar weg kan blijven waarschijnlijk.... 1 x per jaar is toch best een goede oplossing? Dan nog een hele eh erge suggestie, ik weet niet of je een beetje volle bovenlip hebt, maar misschien dat er een filler is die ook maar tijdelijk werkt, dan kun je proberen of dat nog een stukje camoufleert en een filler nemen die jaren blijft zitten. Andere cosmetische oplossingen zijn eh, een hele felle lipstick dragen zodat niemand nog op je tandvlees let (of misschien is een diep decollete effectiever eigenlijk) of je tanden laten bleken zodat alleen de *bling* opvalt aan je glimlach? (ok sorry als je wel erg veel met je hoofd hebt geschud tijdens het lezen van deze post.... maar dit was het beste wat ik kon verzinnen)
Lorem Ipsum
woensdag 3 april 2013 om 18:09
quote:Chadidja schreef op 03 april 2013 @ 13:20:
Doe eens een foto? Dan kijken wij wel of het lelijk genoeg is om er iets aan te laten doen. Grote kans dat het alleen jou opvalt, of dat anderen het juist sympathiek vinden.
Dan kijk jij wel of het lelijk genoeg is, bedoel je?
Als TO het lelijk vindt, en er nu wél blij mee is, dan hoef jij dat toch niet te beoordelen?
Het moet niet gekker worden hier.
Doe eens een foto? Dan kijken wij wel of het lelijk genoeg is om er iets aan te laten doen. Grote kans dat het alleen jou opvalt, of dat anderen het juist sympathiek vinden.
Dan kijk jij wel of het lelijk genoeg is, bedoel je?
Als TO het lelijk vindt, en er nu wél blij mee is, dan hoef jij dat toch niet te beoordelen?
Het moet niet gekker worden hier.
woensdag 3 april 2013 om 18:14
Er zijn verschillende oplossingen voor, ook permanente:
http://www.wellnesskliniek.com/nl/gummy-smile
http://www.wellnesskliniek.com/nl/gummy-smile