Mode & Beauty alle pijlers

Haar donkerder door shampoo?

15-12-2019 14:07 7 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden mijn haar geverfd naar donkerblond. Nu is het zo dat ik het eigenlijk graag nog wat donkerder zou willen hebben maar ik het liever niet nog een keer wil verven (vorige keer was mn haar erg beschadigd), nu heb ik gehoord/gezien dat er shampoos bestaan voor donker haar maar ik vroeg me af of het ook mogelijk zou zijn om die donkere shampoos te gebruiken om mijn haar iets donkerder te maken?
Denk het niet, maar probeer het gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ja kan het niet donkerder maken met shampoo. Je kunt wel een semi-permanente kleuring kopen, die zijn zachter voor je haar en zonder ammoniak.
Alle reacties Link kopieren
-
chocolol wijzigde dit bericht op 15-12-2019 16:50
0.00% gewijzigd
moonlight schreef:
15-12-2019 15:23
Ja kan het niet donkerder maken met shampoo. Je kunt wel een semi-permanente kleuring kopen, die zijn zachter voor je haar en zonder ammoniak.
Daar had ik al eerder naar gekeken maar toen kon ik helaas niks vinden. Heb jij anders toevallig voorbeelden van semi-permanente bruine kleuring?
Alle reacties Link kopieren
Anno20 schreef:
15-12-2019 16:00
Daar had ik al eerder naar gekeken maar toen kon ik helaas niks vinden. Heb jij anders toevallig voorbeelden van semi-permanente bruine kleuring?

L’Oréal casting crème gloss heeft veel keuze in bruintinten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat je haar erg beschadigd raakt van donkerder verven. Tenzij je her thuis doet en geen goede verzorging gebruikt. Je kunt tegenwoordig via de kapper ook allerlei behandelingen ondergaan tijdens het verven waar je haar alleen maar beter van wordt, zoals bv Olaplex. Shampoos die de kleur van je haar veranderen zijn weer niet zo goed voor je haar. Je kunt beter je goed laten voorlichten bij een haarsalon, dat hoeft niet eens een dure te zijn...
Occam's razor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven