Mode & Beauty alle pijlers

haar knalrood verven

29-08-2018 14:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet er iemand een goede permanente haarverf in het knalrood?

Ik heb bruin haar, maar wil er highlights in laten zetten en dan alles met een goede rode haarverf verven, zodat ik donkerrood haar krijg met vrij felle highlights. Een beetje deze kleur:
http://atlanticfinancial.us/wp-content/ ... efault.jpg

Wie heeft hier ervaring mee of wie weet er een goede permanente rode haarverf die je zelf kan aanbrengen?
Met jouw specifieke wensen zou ik toch maar naar de kapper gaan.
Kinky Kappers. Eerste keer daar laten doen, daarna zelf verven met Directions.
Voor de highlights zou ik idd naar de kapper gaan. Maar ik zoek eigenlijk ook een goede rode verf die ik daarna ook zelf kan gebruiken als de kleur vervaagd is.
Kapper. En hou er rekening mee dat deze kleur lastig te onderhouden is en snel vervaagt.
Kinki kappers is een goede tip. Bedankt!
Het merk Directions ken ik niet. Is dat een permanente of een semi-permanente verf?
mamm-loic schreef:
29-08-2018 14:22
Het merk Directions ken ik niet. Is dat een permanente of een semi-permanente verf?

Volgens de omschrijving semi-permanent, maar ik vind zeker de rode erg lang blijven zitten.
Oké, bedankt voor de tip!
mamm-loic schreef:
29-08-2018 14:22
Oudste dochter gebruikt Directions (maar meer voor de 'festival-kleuren').
de kleur vervaagt na elke keer wassen, maar gaat niet helemaal weg. Direct na het verven echt zuurstokroze, nu nog een zachte pasteltint.
ik gebruikte voor rood altijd kappersverf.

majirouge van l'oreal en dan zelf mengen met ontwikkelfloeistof.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven