Haar: knotjes/ staarten ( nep)
vrijdag 25 mei 2012 om 07:06
Ik ben mijn haar aan het laten groeien. Laatst voor de gein zo'n nep frotje( tja, geen staartje, geen knotje ) gekocht bij de Action.Ik moet zeggen...ik ben er blij mee!!!! Ik kan NET een klein staartje, en met zo'n frotje erin ziet het er leuk uit. Zo kan ik de zomer wel doorkomen
, iig dat plakkerige haar uit mn gezicht.
Maar....hoelang gaan die dingen mee? En waar kan je kwalitatief wat betere kopen?
Maar....hoelang gaan die dingen mee? En waar kan je kwalitatief wat betere kopen?
vrijdag 25 mei 2012 om 07:28
Hij zal misschien een paar weken er mooi uitzien maar je moet hem niet wassen en aleen met je vingers doorkammen .als je hem toch wil verzorgen speciale leave-in conditioner erin sprayen voor remi-haar of tijdens het douchen in de stoom hangen. Als je in de buurt van arnhem of nijmegen woont kan ik je een goede winkel vertellen..
vrijdag 25 mei 2012 om 08:28
Nee, heb niet zoveel geld om extensions ofzo in te slaan. Ik zal eens gaan kijken bij de Action, maar dit was al de laatste. Vaak krijgen ze van bepaalde dingen geen nieuwe zendingen meer. Pak ken ik wel!!! Niet aan gedacht, maar zou ik ook eens kunnen kijken.
Iemand wel ervaring hoelang zo'n frotje er een beetje fatsoenlijk uit blijft zien?
Iemand wel ervaring hoelang zo'n frotje er een beetje fatsoenlijk uit blijft zien?