Mode & Beauty alle pijlers

haar stukje

10-11-2010 18:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb laatst een nep staart gekocht en die ga ik morgen in doen. op mn werk zullen ze vast iets over zeggen dat het haar snel gegroeid is ofzo. hebben jullie tips zodat ik dat niet kan verklappen dat het niet echt is? als ze het weten is het natuurlijk niet leuk meer
Gewoon met een stalen gezicht zeggen "nee, het was altijd al zo hoor"
hahaahha
Ze zien het misschien niet eens,

toen mijn bril afging en lezen ervoor in de plaats kwamen, niets.

zelfde toen mijn beugel eruit was (nu 4 weken terug), niets.

behalve kinderen, die zien het nu weer wel.

ben echt benieuwd als je gewoon doet, of het opvalt.
maar ik moet mijn haar ook verven omdat die staart een andere kleur is bruin
draag eerst 2 dagen een hoofddoek, doe dan die staart in en vertel dat je 2 dagen met een haargroeimiddel in de weer bent geweest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
op zich kan het goed verbloemen mits je een TP hebt die goed is afgericht, zelf vind ik die keutels in je nek dan weer niet zo charmant
heb het er al ingehad voor de grap alleen om te kijken in de spiegel, het lijkt net echt
quote:smurfje251 schreef op 10 november 2010 @ 18:48:

maar ik moet mijn haar ook verven omdat die staart een andere kleur is bruin

Dan zeg je dat het langer lijkt door de nieuwe kleur.

Waarom heb je trouwens een andere kleur gekocht dan je haar, was blond je eigen kleur op?
die kleur leek er op,maar is niet erg,ik verf mn haar al jaren hoor. doe het dus vaker. heb het op internet gekocht dus dan is het moeilijk je eigen kleur te kiezen
is toch niet leuk om dat dan te zeggen dat het nep is? dan is de lol er dan af
quote:BadAss schreef op 10 november 2010 @ 18:50:

[...]

Dan zeg je dat het langer lijkt door de nieuwe kleur.

Waarom heb je trouwens een andere kleur gekocht dan je haar, was blond je eigen kleur op?

dat dus.

Maar het zal de meeste mensen niet opvallen hoor. Zo ben ik al drie maal van bril gewisseld en niemand zag het (terwijl het toch hele andere monturen zijn)
Als iemand tegen me zei dat ik zulk mooi lang haar had, zei ik gewoon dank je wel... ook al was het nephaar

Keer op bedrijfsfeestje van exman gingen we karten, toen deed ik die staart uit... Toen pas hadden de meesten door dat ik helemaal niet zulk lang haar had...

Dus gewoon doen of je neus bloedt en eventuele complimenten in ontvangst nemen.
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
oke
Hoe lang is je haar oorspronkelijk? Als het maar een klein beetje scheelt, valt het waarschijnlijk inderdaad niet eens op, maar als het tien centimeter scheelt gaat echt niemand geloven dat dat in één nacht is gebeurd. Door dan stug vol te houden dat het je eigen haar is, zet je jezelf alleen maar voor lul.
Als ze zeggen iets aan je haar te zien, zeg je gewoon......ja klopt....ander kleurtje.....
ik heb mijn haar net iets tot over mijn schouders, los dan. dus heb een staart van ongeveer 20 cm?

maar de staart is 45 cm lang ( van de nepstaart)
wat is nu precies het probleem? Je wil een TP in maar je wilt liegen over dat het je echte haar zou zijn? Meid iedereen ziet dat zo'n ding nep is, je zet jezelf onnavolgbaar voor schut als je beweert dat het ding echt is
mijn haar groeit niet snel,dus krijg nooit lang haar en wil heel graag lang haar en nu heb ik de oplossing en het is nog leuk ook
het is en blijft een nepstaart, dus nogal zinloos om daarover te liegen
een windvlaag en je staat voor lul
het is wel net echt en doe het gewoon ook voor de lol. de staart zit goed vast
Nou dan, dan kan je toch gewoon zeggen dat het nep is?
Waarschijnlijk ziet niemand het en als iemand het wel ziet dan maakt het toch niet uit? Of je zegt 'dankjewel' of 'geverft' of 'ja'. En als iemand erop door gaat of er heel duidelijk naar vraagt zeg je het gewoon.

Nou, succes he!
quote:meds schreef op 10 november 2010 @ 18:49:

op zich kan het goed verbloemen mits je een TP hebt die goed is afgericht, zelf vind ik die keutels in je nek dan weer niet zo charmantMaar... nu met de kou is zo'n warm keuteltje best fijn!
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven