haar stukje
woensdag 10 november 2010 om 18:43
woensdag 10 november 2010 om 18:48
woensdag 10 november 2010 om 18:50
woensdag 10 november 2010 om 19:05
quote:BadAss schreef op 10 november 2010 @ 18:50:
[...]
Dan zeg je dat het langer lijkt door de nieuwe kleur.
Waarom heb je trouwens een andere kleur gekocht dan je haar, was blond je eigen kleur op?
dat dus.
Maar het zal de meeste mensen niet opvallen hoor. Zo ben ik al drie maal van bril gewisseld en niemand zag het (terwijl het toch hele andere monturen zijn)
[...]
Dan zeg je dat het langer lijkt door de nieuwe kleur.
Waarom heb je trouwens een andere kleur gekocht dan je haar, was blond je eigen kleur op?
dat dus.
Maar het zal de meeste mensen niet opvallen hoor. Zo ben ik al drie maal van bril gewisseld en niemand zag het (terwijl het toch hele andere monturen zijn)
woensdag 10 november 2010 om 19:06
Als iemand tegen me zei dat ik zulk mooi lang haar had, zei ik gewoon dank je wel... ook al was het nephaar
Keer op bedrijfsfeestje van exman gingen we karten, toen deed ik die staart uit... Toen pas hadden de meesten door dat ik helemaal niet zulk lang haar had...
Dus gewoon doen of je neus bloedt en eventuele complimenten in ontvangst nemen.
Keer op bedrijfsfeestje van exman gingen we karten, toen deed ik die staart uit... Toen pas hadden de meesten door dat ik helemaal niet zulk lang haar had...
Dus gewoon doen of je neus bloedt en eventuele complimenten in ontvangst nemen.
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
woensdag 10 november 2010 om 19:21
Hoe lang is je haar oorspronkelijk? Als het maar een klein beetje scheelt, valt het waarschijnlijk inderdaad niet eens op, maar als het tien centimeter scheelt gaat echt niemand geloven dat dat in één nacht is gebeurd. Door dan stug vol te houden dat het je eigen haar is, zet je jezelf alleen maar voor lul.
woensdag 10 november 2010 om 19:46