Mode & Beauty alle pijlers

haar stukje

10-11-2010 18:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb laatst een nep staart gekocht en die ga ik morgen in doen. op mn werk zullen ze vast iets over zeggen dat het haar snel gegroeid is ofzo. hebben jullie tips zodat ik dat niet kan verklappen dat het niet echt is? als ze het weten is het natuurlijk niet leuk meer
Wat is een TP?

Ik zie wel eens volwassen vrouwen in de supermarkt met een nepstaart of knot. Je ziet meteen het verschil tussen echt en nep haar.

Maar als je er een beetje een rommelige knot van maakt valt het misschien wel mee. Maar haar tot over je schouders is toch ook best wel lang?
Aaagh, de TonyPony!

Dat schaamhaar dat je aan je haar bevestigt.

Niet mooi, nooit mooi, altijd duidelijk te onderscheiden van echt haar.

Ik vind ze altijd aandoenlijk die vrouwen die ze dragen met het idee dat ze prachtig haar erbij hebben.
Je hebt haarstukken die niet van echt haar te onderscheiden zijn. Mijn kapster heeft er nl ook altijd 1 in en staat nog leuk ook.
ik heb het vandaag in gehad en kreeg hele leuke reactie,s. sommigen denken dat het extensions zijn en anderen een gewoon haarstukje
Je gaat toch wel eerste je haar verven dan he?voordat je die andere erin doet,anders valt het misschien op

Ik zou het trouwens gewoon zeggen,wat is er mis met nephaar?

anders zet je misschien idd jezelf voor lul door stug vol te houden
he wat leuk waar heb je de staart gekocht??en lijkt het niet te synthetisch

en hoe bevestig jij het
gewoon via internet besteld. er zit zo,n schuifklemmetje in en zo maak je die vast, staat erg leuk en is net echt

ze vonden het erg gaaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven