Mode & Beauty alle pijlers

Haar te donker geverfd

05-09-2014 11:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb mijn haar te donker geverd, het is nu pikzwart in plaats van donker bruin. Op internet zag ik verschillende dingen waardoor het haat ontkleurd/lichter wordt: head & shoulders anti roos in droog haar gebruiken, olijfolie laten inwerken en je haar met citroensap besprenkelen.

Nu had ik het idee om veel head & shoulders in mijn droge haar te doen, om het daarna ook nog in te smeren met citroensap EN olijfolie. Omdat die shampoo ook wel erg agressief is. Daarna mijn haar inpakken in aluminiumfolie zodat het warm blijft. Dan een uur laten zitten en m'n haar uitspoelen.

Lijkt iemand dit een goed idee? Of is dit echt killing voor mijn haar? Het is wel aardig dik en veel dus het kan denk ik wel wat hebben.
Je weet dat haarverf na een paar keer wassen sowieso lichter wordt?
Denk niet dat dat gaat helpen. Mssn een beetje maar niet veel.

Koop Sos colour remover. Kruidvag heeft ook een huismerk ervan. Het is geen blondeer of bleek of ontkleurder, maar haalt kunstmatige pigmenten uit je haar.

Daarna wss wel weer even oververven voor een egaal resultaat. Heb het zelf tientallen keren op deze manier gedaan als ik een andere kleur wilde.

Google maar eens op delor sos colour remover
Wat was de kleur waarmee je begon? Als je al geblondeerd haar had, neemt je haar onzettend veel verf op, als een spons. Dit hoorde ik vorige week toen een kapster het de dame naast me uitlegde.

Ik heb ook goede ervaringen met colour remover. Je haar wordt dan wel oranje achtig maar dan moet je gewoon weer een lichte bruine tint erover heen zetten. Kan toch nog rood uitvallen, maar ziet er niet raar uit. Daarna je haar verwennen met olie en maskertjes en dan heb je er geen last van.
Ik heb dit ook gehad. Ik heb anti roos shampoo ( gewoon kruidvat) in mijn droge haar gedaan. Folie erover en 20 min laten intrekken. Werkte super.

Eventueel herhalen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Is het gewoon zo laten zoals het is geen optie dan?

Mij lijkt het namelijk niet zo heel shockerend. Ik zou er pas wat aan gaan doen als het roze of groen was.
Kun je niet naar de kapper gaan om het te herstellen?
Dit had ik dus 2 weken geleden.

Ik wilde het bruin verven, het was pik en pik zwart net een heks.

Anti roos shampoo gebruikt werkte niet echt.

Ik heb bij de kruidvat color remover gekocht.

Super spul mijn haar is nu donkerbruin, de zware zwarte tint is er uit! Je moet het een uur in je haar laten zitten ( stinkt enorm !) dan moet je 10 min blijven spoelen en later weer 5 min. Het is niet zo agressief als ontkleuring! Je haar voelt wel even heel droog maar na een paar maskertjes is het weg. Alles beter dan dat zwarte haar vond ik.
De kleur hoeft er niet helemaal uit, als maar die erge zwarte gloed weg is. Morgen heb ik een bruiloft dus ik hoop dat het dan goed zit. Ik heb geen tijd meer om color remover te kopen, maar als de anti roos shampoo niet werkt probeer ik dat een andere keer!
Volume shampoo werkt ook goed enndit in droog hasr smeren en ern kwartier in laten werken.En dan goed uitspoelen met zo warm mogelijk water.En mocht de zon schijnen in de zon gaan zitten.
Mijn haar pakt ook altijd extreem donker uit. Vorige week nog gehad, bijna zwart ipv chocolade bruin...

Ook met head & shoulders gewassen enz maar haalde weinig uit helaas.
ik denk dat je alsnog het beste naar de kapper kunt gaan..
Ik heb het toch maar geprobeerd en het is nu heel erg donkerbruin in plaats van echt zwart. Dus ik ben tevreden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven