Mode & Beauty alle pijlers

haar terug blond!

15-03-2013 16:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar me haar bruin geverfd. Het is nu al een stuk lichter maar nog steeds bruin. Ik wil het graag weer blond hebben en heb al een paar keer gelezen dat ik het kan ontkleuren en dan een spoeling over heen kan doen.

Maar ik las ook een aantal keer dat het je haar heel erg kan beschadigen en dat ik dan een heel stuk moet afknippen. Ik heb btw heel lang en dik haar en wil dit dus echt niet!

Ik wil het ontkleuren sowieso bij de kapper laten doen. Ik heb het al na gevraagd en de kapper zei dat die het best blond kan krijgen.

Heeft er iemand ervaring met het ontkleuren bij de kapper en of het wel werd wat ze wilde (niet oranje of nog heel donker)
Oh ja, en ga alsjeblieft niet naar teveel verschillende kappers, want ze kennen de 'achtergrond' van je haar niet..

Klinkt misschien een beetje raar maar ik ben altijd bij dezelfde kapster gebleven (ook al ging zij ergens anders werken) want zij wist wat ze over de jaren allemaal had uitgespookt met me haar. Deze info heeft zij ook weer doorgegeven aan de andere kapsters van de kapsalon, zodat ik tegenwoordig niet perse bij dezelfde kapster hoef te kleuren.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:turquasi schreef op vrijdag 15 maart 2013 17:23 Ik pak de glazen bol even van zolder.... momentje hoor!
Heeft iemand een voorbeeld van hoe highlights eruit komen te zien in lang haar?

Ik heb een fles head en shoulders de originele gekocht en er werd gezegd dat ik me haar hier vaak mee moest wassen omdat de kleur dan lichter word heeft iemand hier ervaring mee?
quote:turquasi schreef op 15 maart 2013 @ 16:38:

ja bizar he BAM, je zou denken dat als het zo fantastisch is het wel meer verkocht zou worden/ bekender zou zijn. eh linkje naar het topic weet ik dus niet maar wel de webshop die ik heb gevonden is deze haha, spamalert!

http://www.deonlinedrogis ... -light-180ml-p-48550.html

dit is wel de lichte variant, als je haar echt donkerbruin is moet je de dark hebben zeggen ze. en de foto's stonden ergens op girlsscene

Ik heb het ook geprobeerd, maar zo goed werkte dat niet hoor. Mijn haar werd er wel lichter van, maar dan met een oranje-achtige gloed. Zeker niet mijn eigen kleur!

Zal dan ook wel verschillen per structuur haar en wat je voor verf er eerder in hebt gestopt.
TO ik heb hetzelfde haar als jou, heb het jarenlang donkerbruin geverfd. Wilde ook terug naar blond en heb het inmiddels 2 keer laten higlighten echt heel mooi! Ze zetten er na het highlighten een toner overheen om de warmtw eruit te halen (vind ik heel lelijk warme kleur).

Ik heb het een paar jaar geleden ook een keer laten ontkleuren. Ik zou dat je echt afraden, ik had op het laatst wel een normale blonde kleur, maar mijn mooie haar was veranderd in een lelijk bosjw geverfd stro. Ik vind je haar in 1 kleur verven nooit mooi eigenlijk. Highlights/lowlights zijn veel natuurlijker.

Sorry zet geen foto van mezelf hier op dit forum
Mooie combinatie van highlights en lowlights laten zetten oogt natuurlijker en dan fijn. De eerste keer had ik er wel een as kleurige toner over laten zetten de tweede keer ook. Maar toen leek het wel of ik gedeeltelijk grijs was. Heb er toen een wat warmere toner erover heen laten doen. En toen was de kleur super, ligt er ook een beetje aan hoe lang ze de toner erin doen

Vindt zelf dat Lauren Conrad altijd mooie combinaties heeft van highlights/lowlights. Google daar maar eens op dan zie je afbeeldingen ,

Ik ging trouwens van een vrij donkerbruine tint naar blond.
Eens met superhuisvrouw! Er is echt geen betere techniek om je haar mooi blond te krijgen
Wat is je eigen haarkleur (de mijne donkerblond)

Koop color off ,( je gaat over je nek) van de geur, pak de sterkste en laat het een uur intrekken tip! ik heb het gedaan en het werkt!

Koop goldwell topchic 11p en 6 en 9% waterstofperoxide, zo heb ik het gedaan en het is gelukt. let op donkerblond.

Een tube is 60 ml dan ook 60 ml 6% en 60ml 9% , dit laat je geen 45 min maar 50 min inwerken , is je haarkleur donkerder kies je voor alleen 9% dus 120 ml , topchic highlift serie 11 en 12 is 2:1, werkt gegarandeerd! ben je oranje na de color off , kies dan voor 11a van goldwell!

Lukt echt zelf , vraag wel hulp bij het aanbrengen niet dat je met donkere stukken loopt.

Grtjs Nadina
mijn foto's staan op girlscene kreeg alleen dom comentaar van mensen , zo van wat hebben wij aan foto's , valt bij iedereen anders uit. als je op google zoekt op goldwell 11a kom je erbij uit succes! en gewoon doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven