Haar verven
donderdag 5 juli 2012 om 20:32
Ik ben van nature roodharig maar ik verf mijn haren al jaren donker. Ik heb daar nu genoeg van. Omdat mijn huidige kleur erg afwijkt van mijn natuurlijke haarkleur, heb ik snel uitgroei.
Hoe krijg ik snel mijn eigen haarkleur terug? Helpt ontkleuren daarbij en dan verven in een kleur die dicht bij mijn eigen haarkleur ligt?
Anders loop ik erg lang rond met een enorme uitgroei.
Ook zou ik graag willen weten of een kleurspoeling op geverfd haar pakt (voor de uitgroei).
Kate.
Hoe krijg ik snel mijn eigen haarkleur terug? Helpt ontkleuren daarbij en dan verven in een kleur die dicht bij mijn eigen haarkleur ligt?
Anders loop ik erg lang rond met een enorme uitgroei.
Ook zou ik graag willen weten of een kleurspoeling op geverfd haar pakt (voor de uitgroei).
Kate.
donderdag 5 juli 2012 om 20:36
Ik heb ook roodhaar en zou dit via de kapper oplossen, als je het in 1x weer in je eigen kleur wil.
Als je het zelf doet dan kun je evt. je haar heel langzaam terug brengen naar je eigen kleur. Dus eerst een verf gebruiken 1 of 2 tinten lichter met wellicht een kopertint, en dan na 2 maanden weer 1 of 2 tinten lichter enzo in een tijd van een half jaar langzaam terug naar je eigen kleur.
Als je het zelf doet dan kun je evt. je haar heel langzaam terug brengen naar je eigen kleur. Dus eerst een verf gebruiken 1 of 2 tinten lichter met wellicht een kopertint, en dan na 2 maanden weer 1 of 2 tinten lichter enzo in een tijd van een half jaar langzaam terug naar je eigen kleur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.