Mode & Beauty alle pijlers

Haarband / diadeem

26-01-2016 01:26 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dragen jullie wel eens haarbanden?

Zo ja, heb je kort haar of lang haar en welke vallen in de smaak?

Een haarband is leuk

Totaal aantal stemmen: 18

Ja (44%)
Nee (56%)
Ik heb er verschillende en ik draag ze bij verschillende gelegenheden. DIt is wel mijn mooiste, die heb ik het laatst op 30 april 2013 gedragen. Toen kreeg mijn man een nieuwe functie.

Eh.. da's een tiara, prada. Of moet ik koninklijke hoogheid tegen u zeggen? Staat u wel leuk, u kijkt alleen wat benauwd.

Ik vind haarbanden leuk, alleen staan ze mij dus niet. Ik heb te lang/slap haar ervoor. Dan word ik een beetje te hippie. Of ik moet er een heel eind afknippen, wat ik niet wil, maar dan is mijn haar minder zwaar. Ik vind het niet mooi staan als je haar recht naar beneden tuimelt, zeg maar, vanaf de haarband.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Jahoor! Ik heb een hele stellaaaazje
Ik krijg hoofdpijn van die dingen, wellicht gebruik ik ze verkeerd.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:DidiRidi schreef op 26 januari 2016 @ 01:42:

Ik krijg hoofdpijn van die dingen, wellicht gebruik ik ze verkeerd.Welk haar voorzie jij van een band dan? Aangezien je er hoofdpijn van krijgt.
Lang haar.

Heel af en toe draag ik wel es zo'n diadeem met (grote) tanden.

Haarbanden vind ik niks bij mezelf.

Dan nog liever een bandana.
Bij kort haar zoals op deze pagina vind ik het heel erg leuk. Al moet je er wel een hoofd voor hebben. Bij mij blijven haarbanden en andere versieringen nooit zitten. Het zijn eigenlijk ook meer sjaaltjes op die pagina, die ik leuk vind. Zo'n hippiehaarband vind ik stom.
Het zit in hoe het gedragen wordt, ook bij lang haar.

Leuk.

[img]http://www.rockabilly-rules.com/images/ ... and-03.jpg[/img]

Stom.

[img]http://cdn.kleding.nl/L208903550/Dames- ... arband.jpg[/img]
Even plakken voor floddertje;

Leuk

Stom

En ik

Ben het precies niet met floddertje eens; doe mij maar andersom! Haha
Mooi voor een feestje oid

Zomers leuk

Nou raak ik in de war. Maar ik vind dus dat bovenop het hoofd gedragen sjaaltje leuk. En dat pony platdrukkende koord stom. Smaken verschillen.
Leuk met de strik los er onderuit

quote:Stormkraft schreef op 26 januari 2016 @ 08:06:

Zomers leuk

[img]http://dvuifktgrlu5d.cloudfront.net/ima ... arband.jpg[/img]
quote:floddertjezoveel schreef op 26 januari 2016 @ 08:07:

Nou raak ik in de war. Maar ik vind dus dat bovenop het hoofd gedragen sjaaltje leuk. En dat pony platdrukkende koord stom. Smaken verschillen.

Ja

Maar in die eerste post stonden ze andersom

Maar dan zijn we t geloof ik toch eens.
quote:Stormkraft schreef op 26 januari 2016 @ 08:08:

[...]

Ja

Maar in die eerste post stonden ze andersom

niet waar storm je hebt ze verkeerdom geplakt Maar dan zijn we t geloof ik toch eens.
Ik vind haarbanden/diademen altijd erg leuk, maar ik heb een bril en een bril en een haarband/diadeem combineert niet goed, dat ziet er heel erg raar uit.
Goedemorgen
,
Een gewone diadeem draag ik nooit. Maar wel zo'n ding met punten, die je in je nek vast maakt en dan je haar naar achter 'trekt' in die puntjes.
Ik vind haarbanden wel leuk. MAAR die echte haarbanden gaan wel pijn doen achter je oren. Dat gaat al snel irriteren. Toen ik ging trouwen had ik een diadeem in. Ook gewoon een haarband. Dus geen kroontje. Maar die werd met speldjes vast gezet (zitten van die oogjes aan het diadeem dan). En dan is dat prima te doen.

Stoffen haarbanden vind ik ook leuk maar die kruipen altijd zo gigantisch omhoog. Maar misschien komt dat bij mij ook wel omdat ik vrij dun haar heb.

Zo'n sjaaltje vind ik ook erg leuk trouwens. Maar die heb ik dan weer niet.

Zo'n band om het hoofd (die foto wat hier staat) vind ik iets te hippy-achtig. Niet mijn ding.

Haarbanden kunnen best een leuke toevoeging aan je kapsel zijn.
Ik heb nee gestemd maar eigenlijk klopt het niet,ik draag ze wel maar alleen met carnaval
Een diadeem heb ik sinds de kleuterschool niet meer gedragen. Wel heb ik jaren boxbraids gehad, en als ik die omhoog droeg dan bond ik er een sjaal om heen voor steun ( het is nogal een gewicht )

Zo dus:

Die mooie fijne bandjes van het plaatje van Stormkraft vind ik ook erg mooi, maar dat past niet zo bij mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven