Mode & Beauty alle pijlers

haargroei stimuleren

15-10-2013 02:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft er iemand nuttige tips voor het laten groeien van mijn haar met enige snelheid??
Pokon?? Doen planten het prima op :-)

Geduld is het beste middel.
Volgens mij is het handig als je doorgaat met ademhalen.
Hoofdhuid regelmatig masseren.

En Biergist-tabletten (en vitamine B12 geloof ik) om het gezond te houden.
Hier staan tips:

http://www.proud2bme.nl/B ... or_je_haar_sneller_groeit
Voor wanneer had je het gehad willen hebben??
https://glitterellas.word ... e-f-a-s-t-kuur-van-nisim/

Ik kan me haast niet voorstellen dat het helpt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je zult op deze vraag vaak te horen krijgen dat er niks bestaat om je haar sneller te laten groeien en dat je gewoon geduld zult moeten hebben. Daarnaast staan er op internet veel vreemde tips voor het sneller laten groeien van je haar. Bijvoorbeeld door je hoofdhuid met cayennepeper in te masseren.

Dat laatst heb ik nooit geprobeerd, ik betwijfel ook of het werkt. Maar er zijn wel een aantal dingen die je kunt proberen:

- Zorg dat je haar in een gezonde staat is. Niet dat ongezond haar minder snel groeit, maar het zal afbreken en daardoor ook korter worden.

- Zorg dat je voldoende vitamines en mineralen binnen krijgt. Ook zijn eiwitten belangrijk om binnen te krijgen als je gezond haar wilt. Je haar bestaat namelijk uit eiwit.

- Masseer je hoofdhuid 5 minuten per dag, dit stimuleert de doorbloeding waardoor je haar beter kan groeien.

- Drink brandnetelthee. Ook dit is goed voor de doorbloeding (door je gehele lichaam) en je haar schijnt er (ook volgens dr. Oz) sneller van te gaan groeien.

- Voor mooi en gezond haar kun je biotine slikken (wat bijvoorbeeld ook zit in de huid, haar en nagel pillen van het kruidvat).

- Iets anders waar je haar volgends sommigen sneller van gaat groeien is het slikken van lijnzaadolie (o.a. vanwege de omega 3, 6 en 9).

Succes ermee!
En met al die middeltjes is het net als met de nieuwe kleren van de keizer, als je het zelf gelooft, voel je het groeien, maar de nuchtere toeschouwer ziet er niets van
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Varkenshaasje schreef op 15 oktober 2013 @ 09:28:

Hier staan tips:

http://www.proud2bme.nl/B ... or_je_haar_sneller_groeitIk doe niets van dat alles, maar mijn haar groeit tegen de klippen op....
quote:akcos schreef op 15 oktober 2013 @ 11:24:

Je zult op deze vraag vaak te horen krijgen dat er niks bestaat om je haar sneller te laten groeien en dat je gewoon geduld zult moeten hebben. Daarnaast staan er op internet veel vreemde tips voor het sneller laten groeien van je haar. Bijvoorbeeld door je hoofdhuid met cayennepeper in te masseren.

Dat laatst heb ik nooit geprobeerd, ik betwijfel ook of het werkt. Maar er zijn wel een aantal dingen die je kunt proberen:

- Zorg dat je haar in een gezonde staat is. Niet dat ongezond haar minder snel groeit, maar het zal afbreken en daardoor ook korter worden.

- Zorg dat je voldoende vitamines en mineralen binnen krijgt. Ook zijn eiwitten belangrijk om binnen te krijgen als je gezond haar wilt. Je haar bestaat namelijk uit eiwit.

- Masseer je hoofdhuid 5 minuten per dag, dit stimuleert de doorbloeding waardoor je haar beter kan groeien.

- Drink brandnetelthee. Ook dit is goed voor de doorbloeding (door je gehele lichaam) en je haar schijnt er (ook volgens dr. Oz) sneller van te gaan groeien.

- Voor mooi en gezond haar kun je biotine slikken (wat bijvoorbeeld ook zit in de huid, haar en nagel pillen van het kruidvat).

- Iets anders waar je haar volgends sommigen sneller van gaat groeien is het slikken van lijnzaadolie (o.a. vanwege de omega 3, 6 en 9).

Succes ermee!Ook dit zit niet in mijn menu...... maar mijn haar groeit als kool.
Iets met genen, en zo.

Er bestaat geen wondermindel dat je haar merkwaardig sneller laat groeien.

Als je echt baalt van je korte haren, dan kun je aan hairextensions denken, clip-in bijvoorbeeld (zijn ook niet al te duur)

Tegen de tijd dat die hairextensions versleten zijn zal je eigen haar al een stuk langer zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven