Haarkleuring allergie
vrijdag 2 maart 2012 om 16:53
vrijdag 2 maart 2012 om 17:02
Ik heb het ook. Gigantische jeuk, krabben tot pijnlijke plekken aan toe. Dik gezwollen oogleden alsof ik met een kater rond loop.. Ik ben bij de huisarts geweest en heb daar een fles emulsie voor gekregen. Zodra ik na het verven de jeuk en irritatie voel opkomen breng ik de emulsie aan. Ik laat het een nacht inwerken en het werkt prima. Daarna ben ik van alle ellende af. Gelukkig een grote fles gekregen, dus ik kan weer even vooruit, mocht ik mijn haar weer willen verven..
vrijdag 2 maart 2012 om 17:16
Hee bib, dat klinkt inderdaad niet fijn echt goed dat die emulsie helpt! maar mijn allergie is nog een stuk erger, Mijn hoofdhuid springt open en jeukt ik heb 3 dagen niks kunnen zien en mijn hoofd werd 2 keer zo groot..ik leek net frankensteijn! Ik had ook ademhalingsproblemen. Deed jij gewoon je haar kleuren en dan die emulsie?
vrijdag 2 maart 2012 om 17:26
Misschien heb ik dan toch geen goede henna gehad en nu jullie het over PDD hebben zou dat het kunnen zijn, met mijn arm gebeurde hetzelfde als met mijn hoofdhuid, werd eerst heel dik en jeuken en die plek sprong open kwam vocht uit, heb mijn arm ook een paar dagen niet kunnen gebruiken en kreeg bloedvergiftiging uiteindelijk. En mijn date ging niet door omdat ik die arm had haha dus uiteindelijk had ik toen ook nog wat puberaal liefdesverdriet haha
vrijdag 2 maart 2012 om 17:30
Heb het ook gehad; idd PPD allergie. Sindsdien nooit meer mijn haar durven verven. Leek net de GVR; hoofd moest bijna kaalgeschoren worden en ben er nog maanden beroerd van geweest.
Toevallig las ik er net ook iets over op Geen Stijl: http://www.powned.tv/nieu ... lingen_door_haarverf.html
En heb zelfs destijds verhalen gelezen over iemand die er aan overleden is (agv anafylactische shock)