Haarkrijt?
vrijdag 23 september 2016 om 12:51
vrijdag 23 september 2016 om 12:54
vrijdag 23 september 2016 om 13:02
quote:Star schreef op 23 september 2016 @ 12:51:
Of haarmascara. Allemaal uitwasbaar:
http://www.attitudehollan ... ect-uitwasbare-haarkleur/
Dat het krijtaf kan geven aan kleren etc vinden we een minpuntje.
Dit zou een ideale oplossing zijn, wordt het hard of blijft je haar gewoon zacht? Mijn dochter wilt het aan de onderkant van haar haren, dat is natuurlijk niet mooi als het hard wordt.
Of haarmascara. Allemaal uitwasbaar:
http://www.attitudehollan ... ect-uitwasbare-haarkleur/
Dat het krijtaf kan geven aan kleren etc vinden we een minpuntje.
Dit zou een ideale oplossing zijn, wordt het hard of blijft je haar gewoon zacht? Mijn dochter wilt het aan de onderkant van haar haren, dat is natuurlijk niet mooi als het hard wordt.
Appels kun je eten, peren wel
vrijdag 23 september 2016 om 13:06
quote:turquasi schreef op 23 september 2016 @ 12:54:
je kunt ook een oude oogschaduw gebruiken hiervoor, als ie maar lekker fel is.
wat je doet; haargel in je haar aanbrengen in een rechte strook bijvoorbeeld, daarna de pluk strak langs de oogschaduw (of haarkrijt) halen (een paar keer) en dan met een kammetje goed uitkammen
Bedankt voor de tip.
Met pastelkrijt zou het ook kunnen las ik op het internet...alleen kan het afgeven. En het is niet leuk als ze na een halve dag het krijt op haar shirt terug ziet.
De tip met voedingskleurstof begin ik niet aan, ben bang dat je dat er niet zomaar uitwast. Evengoed bedankt voor het meedenken .
je kunt ook een oude oogschaduw gebruiken hiervoor, als ie maar lekker fel is.
wat je doet; haargel in je haar aanbrengen in een rechte strook bijvoorbeeld, daarna de pluk strak langs de oogschaduw (of haarkrijt) halen (een paar keer) en dan met een kammetje goed uitkammen
Bedankt voor de tip.
Met pastelkrijt zou het ook kunnen las ik op het internet...alleen kan het afgeven. En het is niet leuk als ze na een halve dag het krijt op haar shirt terug ziet.
De tip met voedingskleurstof begin ik niet aan, ben bang dat je dat er niet zomaar uitwast. Evengoed bedankt voor het meedenken .
vrijdag 23 september 2016 om 13:09
Mijn lichtblonde jongste dochter heeft net een paar keer haarkrijt in haar haar gehad. De eerste keer een blauwe dipdye. Zag er leuk uit, en de kleur bleef zo'n 4 dagen best mooi... maar wel wat nadelen: het geeft erg af, en we kregen het niet zomaar uit haar haar. We hebben met anti-roos shampoo (agressiever) een paar keer flink moeten boenen om het helemaal er uit te krijgen. Daarna een flinke roze pluk. het geeft dan niet alleen af op kleding maar ook op de rest van haar haar. Na 2 dagen had haar hele haar een licht roze gloed.
Ze sliep 's nachts met zo'n kleine handdoek om haar hoofd zodat het niet teveel op het beddengoed zou afgeven.
neemt niet weg dat het eenvoudig in gebruik is, het er grappig uit ziet en dat het uiteindelijk er weer helemaal uit gaat. Dochters haar heeft geen schade opgelopen, het is weer gewoon mooi blond en zacht (wel goed haarmasker gebruikt na de dipdye er uit was gewassen).
Wat ik heb begrepen van de kapper is dat met (licht)blond haar je beter je haar niet kunt verven omdat het heel snel vervaagd. dit is een goede optie om toch eens wat leuks te doen.
Ze sliep 's nachts met zo'n kleine handdoek om haar hoofd zodat het niet teveel op het beddengoed zou afgeven.
neemt niet weg dat het eenvoudig in gebruik is, het er grappig uit ziet en dat het uiteindelijk er weer helemaal uit gaat. Dochters haar heeft geen schade opgelopen, het is weer gewoon mooi blond en zacht (wel goed haarmasker gebruikt na de dipdye er uit was gewassen).
Wat ik heb begrepen van de kapper is dat met (licht)blond haar je beter je haar niet kunt verven omdat het heel snel vervaagd. dit is een goede optie om toch eens wat leuks te doen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
vrijdag 23 september 2016 om 13:15
Het haar verven op jonge leeftijd (onder de 18) gaat hier sowieso niet gebeuren. Dat wilt ze zelf ook niet, dus vandaar deze eventuele oplossing.
Ze heeft donkerblond haar en ze wilt voor rood gaan. Dat wordt dus rode shirts komende dagen voor het geval het afgeeft .
Is het spul ook makkelijk uit linnengoed te krijgen?
Ze heeft donkerblond haar en ze wilt voor rood gaan. Dat wordt dus rode shirts komende dagen voor het geval het afgeeft .
Is het spul ook makkelijk uit linnengoed te krijgen?
vrijdag 23 september 2016 om 13:28
ja, het gaat prima uit alle stof. dochter had inderdaad ook donkere kleding aan, maar ook uit lichtere stof gaat het prima.
ik heb niet zo'n moeite met een dipdye, dan moet ze daarna de helft van haar haar afknippen maar och het is maar haar. Zo lang ze maar niet met tatoeages en piercings aankomt vind ik het prima. ze moet er zelf mee lopen
ik heb niet zo'n moeite met een dipdye, dan moet ze daarna de helft van haar haar afknippen maar och het is maar haar. Zo lang ze maar niet met tatoeages en piercings aankomt vind ik het prima. ze moet er zelf mee lopen
The past may be in tatters
vrijdag 23 september 2016 om 13:38
vrijdag 23 september 2016 om 16:45
Het haar van mijn dochter werd net touw en wat anderen ook al zeiden; het geeft af.
Er bestaat ook kleurgel en kleurschuim, dat houdt beter en is na één keer wassen er ook uit.
Dan nog verf in groep 1 (na vier-acht keer wassen eruit) of groep 2 (na 24x wassen eruit, maar rood wil nog wel eens blijven plakken).
Er bestaat ook kleurgel en kleurschuim, dat houdt beter en is na één keer wassen er ook uit.
Dan nog verf in groep 1 (na vier-acht keer wassen eruit) of groep 2 (na 24x wassen eruit, maar rood wil nog wel eens blijven plakken).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.