Mode & Beauty alle pijlers

Haarproblemen

13-02-2013 20:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren nog een stuk van mijn haar geknipt, maar dat mocht niet baten. Altijd supermakkelijk haar gehad, maar sinds een maand ongeveer word ik er helemaal gek van. Het gaat gigantisch snel klitten en het is enorm statisch. Ik weet niet hoe het komt, maar ook niet wat ik er tegen kan doen. Heeft iemand tips? Ik behandel het goed. Om de dag wassen + conditioner, soms een maskertje. Heb geen dode punten verder.

Zou het misschien door de kou kunnen komen? Of is het nu raar wat ik zeg?
Kun je geen conditioner spray op je droge, statische haar spuiten? Doe ik bj mijn dochters. Helpt wel.
quote:helena2 schreef op 13 februari 2013 @ 20:52:

Kun je geen conditioner spray op je droge, statische haar spuiten? Doe ik bj mijn dochters. Helpt wel.Vermeng je dit met water? En je spuit het er gedurende de dag op? Valt te proberen, bedankt.
Als het rond het vriespunt is kun je last hebben van statisch haar.

Hier hebben we een statische bank op dit moment,gaat weer over dús
Haarlak op je borstel spuiten voor het borstelen als het winterweer is helpt bij mij goed tegen statischheid.
Mijn haar is nu ook al een maand of anderhalf zo statisch als wat, maar dat is het eigenlijk ieder jaar weer, wanneer de temperatuur onder de 0 graden duikt. Aangezien jij er nu voor het eerst last van hebt, vraag ik me toch af of het 'gewoon' de kou is.

Ik gebruik trouwens wanneer het echt te erg wordt een anti frizz leave in conditioner is spray vorm of een anti frizz serum. Het wordt dan wel weer wat sneller vet, maar op de momenten dat mijn pony min of meer tegen mijn voorhoofd geplakt zit, neem ik dat voor lief.
Ik heb er ook wel eens last van, dan maak ik een masker van honing, 3 eieren en 3 eetlepels olijfolie, en dan smeer ik er dan in. Vervolgens een half uurtje laten zitten (terwijl ik in bad lig want het druipt en plakt en dat wil je echt niet op je meubels hebben) en dan is het weer helemaal perfect.

Edit: ik heb overigens een flinke bos lang krullend haar, weet niet of dit ook voor andere haartypes werkt.
Gheghe, maar of je nou moet luisteren naar iemand met een nick als "Caviahaar"

Ik heb zelf haar dat gewoon het hele jaar door klit etc. Erg fijn en droog krullerig haar. Dus of je nou naar mij moet luisteren.....

Voor mij helpt Gliss Kur Every Day Oil Elixir wel goed om het te temmen (anders groeit het gewoon naar het licht).
Wat helpt is van die verwarmingsbakjes met water erin in je huis. Door de droge lucht wordt je haar statisch.
quote:Vl43inder schreef op 13 februari 2013 @ 21:10:

Gheghe, maar of je nou moet luisteren naar iemand met een nick als "Caviahaar"

Ik heb zelf haar dat gewoon het hele jaar door klit etc. Erg fijn en droog krullerig haar. Dus of je nou naar mij moet luisteren.....

Voor mij helpt Gliss Kur Every Day Oil Elixir wel goed om het te temmen (anders groeit het gewoon naar het licht).

Hier ook een klittenbol, wat mij heel goed helpt is de anti-klit spray van Jip&Janneke van de Hema.

Echt heerlijk spul, en alles al geprobeerd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De anti-klit spray van glisskur werkt ook als een tierelier! Gebruik t al jaren en sindsdien altijd heerlijk zacht haar zonder klitten (ook flinke bos krullen :-) )
Nee het is niet onlogisch wat je zegt, de cv staat immers in veel gebouwen de hele dag te draaien.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven