haarverf, help !!
maandag 27 juni 2016 om 13:10
Van mezelf heb ik donkerbruin haar, pas geleden in de meivakantie heb ik er blonde highlights in gedaan. Ik had er dus enorme spijt van. Vorige week heb ik mijn haar weer bruin geverfd, alleen zijn de highlights er nog steeds maar iets donkerder. Mijn bovensts gedeelte is gelukt, maar de onderste 10 cm is duidelijk anders. Ik ben van plan het nog een keer te verven. Wat kan ik doen om de highlights weg te krijgen? ???
maandag 27 juni 2016 om 13:19
Niet gek natuurlijk dat het lichter uitvalt, de uitkomst van de kleur is afhankelijk van de ondergrond. Als je haar gemêleerd is, dan is de uitkomst natuurlijk ook gemêleerd. Bovendien zijn je punten poreus, dus ook daar pakt de verf anders.
Als je het bij de kapper had laten doen hadden ze het eerst voorgepigmenteerd zodat er een donkerdere basis ontstaat en de kleur zo gemakkelijker gelijk te trekken is met de rest van je haar. Maarja, dat is de koe in z'n kont kijken.
Als je het bij de kapper had laten doen hadden ze het eerst voorgepigmenteerd zodat er een donkerdere basis ontstaat en de kleur zo gemakkelijker gelijk te trekken is met de rest van je haar. Maarja, dat is de koe in z'n kont kijken.