Mode & Beauty alle pijlers

haarverf, help !!

27-06-2016 13:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van mezelf heb ik donkerbruin haar, pas geleden in de meivakantie heb ik er blonde highlights in gedaan. Ik had er dus enorme spijt van. Vorige week heb ik mijn haar weer bruin geverfd, alleen zijn de highlights er nog steeds maar iets donkerder. Mijn bovensts gedeelte is gelukt, maar de onderste 10 cm is duidelijk anders. Ik ben van plan het nog een keer te verven. Wat kan ik doen om de highlights weg te krijgen? ???
Niks, die blijven lichter wat je ook doet. Zal uit moeten groeien.

En ga naar de kapper, voordat je je haar nog meer verkloot.
Welke verf heb je gebruikt? En welke kleur?
Niet gek natuurlijk dat het lichter uitvalt, de uitkomst van de kleur is afhankelijk van de ondergrond. Als je haar gemêleerd is, dan is de uitkomst natuurlijk ook gemêleerd. Bovendien zijn je punten poreus, dus ook daar pakt de verf anders.

Als je het bij de kapper had laten doen hadden ze het eerst voorgepigmenteerd zodat er een donkerdere basis ontstaat en de kleur zo gemakkelijker gelijk te trekken is met de rest van je haar. Maarja, dat is de koe in z'n kont kijken.
Een iets donkerdere kleur kiezen. Daarmee dek je de kleur beter heb ik ook al eens gedaan. En je ziet er niets meer van. Maar dit is natuurlijk niet super gezond
De highlights zullen er altijd weer wat door heen komen dit moet er echt uitgroeien. Heb het zelf ook nl , nou vind ik een beetje kleurverschil niet erg en wel natuurlijker dan dat het een egale kleur heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven