Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf Inoa, tintje lichter?

04-07-2019 09:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier vast wel mensen die verstand hebben van haar! Ik gebruik al jaren een L'Oréal haarkleuring voor mijn grijze uitgroei. Nou is mijn haar in de loop der jaren lichter geworden en als ik mijn uitgroei verf is de kleur veel te donker. Ik wil dus een tintje lichter, maar ik weet niet hoe dat werkt met die nummers. Ik heb nu 7.23, is een tintje lichter dan 8.23? Ik kan op internet helaas geen (duidelijke) kleurenkaart vinden.

Ik gebruik Inoa van L'Oréal.

Alvast bedankt!
Deze kaart niet duidelijk genoeg?
Ik zou eerst de 7/7N proberen, of de 7.35

Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ha, dank je! Maar gek genoeg staat de kleur die ik op het oog had niet op de kaart? 8.23 ontbreekt terwijl hij wel bestaat.
Ik kan over 6 weken pas weer bij mijn kapper terecht dus ik moet dit nu even zelf uitzoeken. Iemand een idee?
Ik heb 7.0 geprobeerd en die is erg mooi geworden. Wel iets te donker misschien nog, maar ik weet ook dat dat na een paar dagen oplicht. Ik vind het alleen nooit zo mooi dat het zo opvalt dat je je uitgroei hebt geverfd. Misschien probeer ik nog een tintje lichter....
7N adviseren terwijl ze lichter wilt gaan lijkt me geen goed idee. 7.35 is warm (roder) en daar moet je van houden.

kleurhoogte 8 is ongeveer 1 tint lichter, maar hangt ook wel af of je een natuurtint of een warme tint gebruikt etc. Ik zou het gewoon aan de kapper voorleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven