Haarverf kruidvat over highlights
vrijdag 28 augustus 2015 om 01:14
Ik heb wat hulp nodig..
Ik heb een poosje terug m'n haar laten verven bij de kapper.
Heel veel highlights erin en een asblonde spoeling er overheen.
Die is er alweer uit helaas. Nu wilde ik m'n haar inmiddels toch weer een stuk blonder.
Heb daarvoor haarverf van de kruidvat gekocht nadat ik van zowel kapster als vriendinnen heb gehoord dat dit goede verf is.
De kleur is zo goed als hetzelfde als m'n (uitgegroeide) highlights.
Nu staat er echter op het pakje dat ze afraden de verf te gebruiken op haar dat al geverfd is, dan wel gehighlight.
Eigenwijs als ik ben denk ik, dat kan toch wel? Als ik m'n haar altijd verf met deze verf en ik wil het bijhouden zal ik ook op geverfd haar dit gebruiken..
Maargoed, misschien zijn er mensen die me kunnen vertellen (uit eigen ervaring) wat er gebeurd als ik dat advies dus niet opvolg.. Of dat het wel gewoon kan.
Wie O wie? Bedankt alvast.
Ik heb een poosje terug m'n haar laten verven bij de kapper.
Heel veel highlights erin en een asblonde spoeling er overheen.
Die is er alweer uit helaas. Nu wilde ik m'n haar inmiddels toch weer een stuk blonder.
Heb daarvoor haarverf van de kruidvat gekocht nadat ik van zowel kapster als vriendinnen heb gehoord dat dit goede verf is.
De kleur is zo goed als hetzelfde als m'n (uitgegroeide) highlights.
Nu staat er echter op het pakje dat ze afraden de verf te gebruiken op haar dat al geverfd is, dan wel gehighlight.
Eigenwijs als ik ben denk ik, dat kan toch wel? Als ik m'n haar altijd verf met deze verf en ik wil het bijhouden zal ik ook op geverfd haar dit gebruiken..
Maargoed, misschien zijn er mensen die me kunnen vertellen (uit eigen ervaring) wat er gebeurd als ik dat advies dus niet opvolg.. Of dat het wel gewoon kan.
Wie O wie? Bedankt alvast.
vrijdag 28 augustus 2015 om 01:35
vrijdag 28 augustus 2015 om 06:26
Volgens mij is dat een pakje ontkleuring. Die trekt pigment uit je haar, maar daarmee ben je niet klaar. Dan moet je het nog verven. Ontkleuring laat vaak een gele waas achter of warmte. Dan zou ik er een licht as blond over heen zetten.
Ik zou wel met betere kwaliteitsverf gaan prutsen als ik jou was.
Ik zou wel met betere kwaliteitsverf gaan prutsen als ik jou was.
vrijdag 28 augustus 2015 om 08:13
quote:prima_donna schreef op 28 augustus 2015 @ 06:26:
Volgens mij is dat een pakje ontkleuring. Die trekt pigment uit je haar, maar daarmee ben je niet klaar. Dan moet je het nog verven. Ontkleuring laat vaak een gele waas achter of warmte. Dan zou ik er een licht as blond over heen zetten.
Ik zou wel met betere kwaliteitsverf gaan prutsen als ik jou was.Dat pakje is geen ontkleuring, want dan staat dat gewoon op het pak.
Ik zou wel met betere kwaliteitsverf gaan prutsen als ik jou was.Dat pakje is geen ontkleuring, want dan staat dat gewoon op het pak.
vrijdag 28 augustus 2015 om 08:40
Ik denk dat het wel kan hoor!
Heb jarenlang mijn haar geverfd met Etos eigen merk, ongeveer dezelfde kleur als jouw pakje, nooit problemen mee gehad. Ook niet over highlights heen.
tegenwoordig laat ik het altijd bij de kapper doen maar dat is omdat ik een natuurlijker effect nu mooier vind en meer geld te besteden heb.
Heb jarenlang mijn haar geverfd met Etos eigen merk, ongeveer dezelfde kleur als jouw pakje, nooit problemen mee gehad. Ook niet over highlights heen.
tegenwoordig laat ik het altijd bij de kapper doen maar dat is omdat ik een natuurlijker effect nu mooier vind en meer geld te besteden heb.
vrijdag 28 augustus 2015 om 16:52
Ik zou je dit sterk afraden, pakjes van de drogist uberhaupt. Je krijgt niet de kleur die je wilt en er zit het hoogste percentage peroxide in wat je je kan bedenken, omdat het voor ieder type haar moet werken. Erg agressief, dus je haar gaat eraan. Lelijk en dof iig.
Tuurlijk gaat het wel eens goed, maar of je dit moet willen voor je haar..
Tuurlijk gaat het wel eens goed, maar of je dit moet willen voor je haar..
maandag 31 augustus 2015 om 16:45