Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf van de Action

17-06-2011 14:37 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de bezuiniging heb ik vandaag haarverf bij de Action gekocht voor Eur 1,59

Ik heb gewoon bruin haar waar het grijs doorheen woekert en moet wel iedere maand mijn uitgroei bijwerken.

Ik dacht,probeer eens wat goedkoops.

Maar nu staat dat doosje hier en ik vraag me af wie er ervaring mee heeft en of het niet verkeerde zuinigheid is.....

deze is het (maar dan de bruine)
Mankeert niks aan, aan die verf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Verf is verf toch? Mijn moeder gebruikt die ook, en zij is hardstikke grijs , werkt prima.

Ik heb zelf weleens merkverf geprobeerd, en ook vaak kruidvat eigen merk, werkt allemaal.
de Kruidvat eigen merk vind ik dan weer niet fijn.

iedere keer met douchen liep er wéér bruin water over mn lijf.

Die bleef weken afgeven.
heb ik ook regelmatig gebruikt. Is prima spul!
Oh dat had ik niet boterblommetje. Maar ik heb kroeshaar, misschien toch anders.

Mijn moeder is overigens blank en heeft geen kroeshaar (voor het verhaal over de verf dus)
Het zou op jaarbasis behoorlijk schelen als deze wel fijn is.

12 x Eur 1,59

of

12 x Eur 5,95 (ik had altijd al redelijk voordelige Poly Colour van de Voordeelshop)
heb ik ook gebruikt, prima te doen.
Ik had steeds de indruk dat het verf was voor de Oostblok-markt (vooroordeel over de kwaliteit). Maar hier dus wel positieve geluiden.

Zijn de blondtinten ook ok?
Prima verf. Ik gebruik 'm voor grijze haren bij m'n slapen.

Haarverf bestaat toch meestal uit dezelfde basis-ingredienten. Ik zou zeggen: niet naar dure reclames luisteren maar kijken op de zijkant van het doosje.
Ik ga het morgen maar proberen dan

breng nog wel even verslag uit..
Geen ervaring met haarverf van welk merk dan ook maar ik heb eigenlijk nog nooit iets slechts gekocht bij de Action.
Prima verf voor een meer dan prima prijs! LOve the Action!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb het gister in mijn handen gehad, maar durfde het niet te kopen. Maar lees positieve reacties, dus neem het volgende keer toch maar mee. Mocht het bevallen, scheelt dat een hoop geld !
Nou ik heb de verf vanmorgen maar geprobeerd en best okeeje verf hoor!!

een beetje dunnig dus uitkijken met opbrengen maar het liet zich goed verdelen en een goede grijsdekking.

ik heb halflang haar en er was genoeg verf.

Nou alleen even wachten hoe goed deze zich houdt...
Ik verfde mijn haar altijd bij de kapper, Blond/lichtblond.

Ik had hier en daar wat verhalen gehoord over deze verf van de action.

Durfde hem bijna niet te gebruiken, maar ben blij dat ik het wel gedaan heb. Je krijgt er echt een super mooie glans en blondtint voor terug.

En dat alles voor maar 1.59!

Echt een aanrader!
mijn haar is ook nog steeds mooi!

verf zit er nu bijna 2 weken in.
Goedemorgen dames,

Gisteren heb ik een pak haarverf bij de Action gekocht, maar niet de bovengenoemde, maar wel Express 10, in de kleur Chocolat Bruin.

Heeft iemand ervaringen met deze??

Alvast bedankt!
Zelf geen ervaring mee,maar mijn schoonmoeder wel .Had grijs haar en een koele blonde tint van de Action gekozen .Ze werd oranje.
Niemand??
Ik gebruik het pakje dat in de OP staat afgebeeld. Bevalt heel goed. In de winter gebruik ik een wat donkerdere, gaat ook goed.
Ik heb hem ook gebruikt, ik vond hem niet zo goed, maar dat soort dingen moet je ook niet kopen bij dat soort winkels vind ik, volgens mijn kapper zijn de drogisterij merken al minder goed (ze zijn niet getest, kappers merken wel) dus moet je na gaan wat een action merk is.
Ik snap dat een kapper dat zegt

Ik verf mijn haar iedere maand en die van de Action dekt prima dus ik hou het daar bij.

Verder verf ik al zo'n dikke 20 jaar met pakjes uit de winkel en mijn kapster vind dat ik mooi dik en gezond haar heb...duss
quote:saratje93 schreef op 26 juli 2011 @ 16:25:

Ik heb hem ook gebruikt, ik vond hem niet zo goed, maar dat soort dingen moet je ook niet kopen bij dat soort winkels vind ik, volgens mijn kapper zijn de drogisterij merken al minder goed (ze zijn niet getest, kappers merken wel) dus moet je na gaan wat een action merk is.

Wat een kul, ze zijn eerder zorgvuldiger getest dan de,mixjes die de kapper in het hoekie klaarmaakt...

(waarbij de kans dat het mis gaat in handen ligt van die miep op het moment)
quote:saratje93 schreef op 26 juli 2011 @ 16:25:

Ik heb hem ook gebruikt, ik vond hem niet zo goed, maar dat soort dingen moet je ook niet kopen bij dat soort winkels vind ik, volgens mijn kapper zijn de drogisterij merken al minder goed (ze zijn niet getest, kappers merken wel) dus moet je na gaan wat een action merk is.Tuurlijk, want 'wij van wc-eend, adviseren wc-eend'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven