Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf van de Action

17-06-2011 14:37 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de bezuiniging heb ik vandaag haarverf bij de Action gekocht voor Eur 1,59

Ik heb gewoon bruin haar waar het grijs doorheen woekert en moet wel iedere maand mijn uitgroei bijwerken.

Ik dacht,probeer eens wat goedkoops.

Maar nu staat dat doosje hier en ik vraag me af wie er ervaring mee heeft en of het niet verkeerde zuinigheid is.....

deze is het (maar dan de bruine)
Ik heb hem gisteren gebruikt......de kleur is prachtig bruin, mijn haar voelt zacht, ben wel benieuwd hoe lang de kleur houdt.....
ik heb ook de verf van action is geprobeerd ,de prijsverschil is best veel ,maar ik ben niet tevreden hij blijf er niet zo lang in zitten als de duurdere van kruidvat .
Ik heb het gisteren ook weer geverfd.

Blijft bij mij prima zitten de kleur,alleen door grijze uitgroei moet het weer.

Of het nu goedkope of dure verf is.

Nadeel van deze vind ik wel dat het zo dun is,het was daardoor ook op mijn tshirt gedrupt
Mijn ervaring is dat de verf veel langer blijft zitten omdat het voor het oostblok word gemaakt, daar is het haar algemeen stugger dan ons boerenhondehaar, blijft het langer zitten, maar wil je een keer een andere kleur heb je dus een probleem omdat de kleur er bijna niet uit te krijgen is.In de pakjes zitten metalen in die de kappers niet mogen gebruiken, schijnt slecht te zijn voor je gezondheid....
quote:SanneBK schreef op 29 juli 2011 @ 17:47:

Mijn ervaring is dat de verf veel langer blijft zitten omdat het voor het oostblok word gemaakt, daar is het haar algemeen stugger dan ons boerenhondehaar, blijft het langer zitten, maar wil je een keer een andere kleur heb je dus een probleem omdat de kleur er bijna niet uit te krijgen is.In de pakjes zitten metalen in die de kappers niet mogen gebruiken, schijnt slecht te zijn voor je gezondheid....

Het Oostblok bestaat al heeeel lang niet meer, voor jouw informatie.

En dat haar in Oost-Europa stugger is is klinklare onzin.

Al helemaal dat men daarom de formule veranderd, wel kan de kwaliteit minder zijn. Maar dan niet om de door jouw verzonnen komische reden.
Ik gebruik 'm ook en krijg complimenten van mijn kapster...

Het is een mooie kleur die ook gewoon mooi blijft.

Ik zou er maar gewoon blij mee zijn.
Ik heb nu 2 keer haarverf van Action gebruikt, 2 verschillende soorten, en was tevreden over de kleur. Mijn haar voelde ook fijn aan daarna, niet superdroog ofzo.

Maar de houdbaarheid vind ik minder. De kleur vervaagt ontzettend snel.

Dus heb gister maar weer mijn oude vertrouwde Garnier ingeslagen bij Etos (1+1 gratis, 4 pakken gehaald, kan ik 4 tot 6 maanden vooruit)
quote:stupide schreef op 24 juli 2011 @ 16:50:

Niemand?? ik heb zelf die kleur ook eens gebruikt ik heb donker bruin haar ,maar ik vond het tegen vallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven