Haarverf van de Action
vrijdag 17 juni 2011 om 14:37
In het kader van de bezuiniging heb ik vandaag haarverf bij de Action gekocht voor Eur 1,59
Ik heb gewoon bruin haar waar het grijs doorheen woekert en moet wel iedere maand mijn uitgroei bijwerken.
Ik dacht,probeer eens wat goedkoops.
Maar nu staat dat doosje hier en ik vraag me af wie er ervaring mee heeft en of het niet verkeerde zuinigheid is.....
deze is het (maar dan de bruine)
Ik heb gewoon bruin haar waar het grijs doorheen woekert en moet wel iedere maand mijn uitgroei bijwerken.
Ik dacht,probeer eens wat goedkoops.
Maar nu staat dat doosje hier en ik vraag me af wie er ervaring mee heeft en of het niet verkeerde zuinigheid is.....
deze is het (maar dan de bruine)
vrijdag 29 juli 2011 om 17:43
vrijdag 29 juli 2011 om 17:47
Mijn ervaring is dat de verf veel langer blijft zitten omdat het voor het oostblok word gemaakt, daar is het haar algemeen stugger dan ons boerenhondehaar, blijft het langer zitten, maar wil je een keer een andere kleur heb je dus een probleem omdat de kleur er bijna niet uit te krijgen is.In de pakjes zitten metalen in die de kappers niet mogen gebruiken, schijnt slecht te zijn voor je gezondheid....
vrijdag 29 juli 2011 om 20:31
quote:SanneBK schreef op 29 juli 2011 @ 17:47:
Mijn ervaring is dat de verf veel langer blijft zitten omdat het voor het oostblok word gemaakt, daar is het haar algemeen stugger dan ons boerenhondehaar, blijft het langer zitten, maar wil je een keer een andere kleur heb je dus een probleem omdat de kleur er bijna niet uit te krijgen is.In de pakjes zitten metalen in die de kappers niet mogen gebruiken, schijnt slecht te zijn voor je gezondheid....
Het Oostblok bestaat al heeeel lang niet meer, voor jouw informatie.
En dat haar in Oost-Europa stugger is is klinklare onzin.
Al helemaal dat men daarom de formule veranderd, wel kan de kwaliteit minder zijn. Maar dan niet om de door jouw verzonnen komische reden.
Het Oostblok bestaat al heeeel lang niet meer, voor jouw informatie.
En dat haar in Oost-Europa stugger is is klinklare onzin.
Al helemaal dat men daarom de formule veranderd, wel kan de kwaliteit minder zijn. Maar dan niet om de door jouw verzonnen komische reden.
zondag 31 juli 2011 om 13:22
Ik heb nu 2 keer haarverf van Action gebruikt, 2 verschillende soorten, en was tevreden over de kleur. Mijn haar voelde ook fijn aan daarna, niet superdroog ofzo.
Maar de houdbaarheid vind ik minder. De kleur vervaagt ontzettend snel.
Dus heb gister maar weer mijn oude vertrouwde Garnier ingeslagen bij Etos (1+1 gratis, 4 pakken gehaald, kan ik 4 tot 6 maanden vooruit)
Maar de houdbaarheid vind ik minder. De kleur vervaagt ontzettend snel.
Dus heb gister maar weer mijn oude vertrouwde Garnier ingeslagen bij Etos (1+1 gratis, 4 pakken gehaald, kan ik 4 tot 6 maanden vooruit)