Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf

13-05-2021 01:16 7 berichten
Goedenacht!

Ik heb afgelopen maandag mijn haar geverfd (mijn haar was vorig jaar al geverfd met lichtblond) met middenblond en de uitgroei is erg mooi maar de lengtes zijn te donker - donkerder dan de uitgroei. Kan ik dit redelijk herstellen met Head & Shoulders zonder mijn haar nog meer te beschadigen?
Alle reacties Link kopieren
Het wordt vanzelf wel lichter van wassen en de zon. Daar hoef je geen head en shoulders voor te gebruiken want dat droogt je haar heel erg uit.
Je heb ook van die oplichtende shampoo van andrelon. Zomerblond heet dat.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het proberen met head & shoulders. Ik zou daarna wel een goed masker erin doen want het droogt je haar inderdaad enorm uit, en geen garantie op resultaat.
Je kunt ook een color remover proberen, daarmee haal je (een groot deel) van de haarverf weg. (Stinkt wel enorm, ook niet best voor je haar, en ook geen garantie op goed resultaat, maar betere kans dan head & shoulders)
Wat je ook kunt doen is een bleachwash, een mix van blondeerpoeder, peroxide (laag percentage!) en shampooo, en dat eventjes laten intrekken (blijf elke zoveel minuten kijken of het al licht genoeg is). Is ook niet goed voor je haar, maar het werkt beter dan head & shoulders.
Succes!
CatGirl1992 schreef:
13-05-2021 01:16
Goedenacht!


Heb het zelfde probleem. Vorige week mijn haar geverfd, Midden bruin, het lijkt wel zwart. Ik heb een azijn spoeling geprobeerd en met citroensap. Heeft niet veel geholpen. Mijn advies: laat gewoon zoals dat het is!
Vervaagd van zelf wel. Je haar wordt er anders echt droog van
anoniem_64aaa5f24de1d wijzigde dit bericht op 13-05-2021 07:09
29.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gaultier schreef:
13-05-2021 06:49
Heb het zelfde probleem. Vorige week mijn haar geverfd, Midden bruin, het lijkt wel zwart. Ik heb een azijn spoeling geprobeerd en met citroensap. Heeft niet veel geholpen. Mijn advies: laat gewoon zoals dat het is!
Vervaagd van zelf wel. Je haar wordt er anders echt droog van
Ik zou even je quote weghalen, het is niet toegestaan de hele OP te quoten ;)
Panda1987 schreef:
13-05-2021 07:02
Ik zou even je quote weghalen, het is niet toegestaan de hele OP te quoten ;)
Ah dat wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al je haar ingesmeerd met verf en de maximale tijd in laten trekken?

Ik doe altijd eerst mijn uitgroei, 20 minuten in laten trekken en de laatste 10 minuten de rest van mijn haar. Door de ophoping van verf in de punten wordt het veel sneller donkerder dan verwacht.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven