Mode & Beauty alle pijlers

Hakken op een bruiloft

17-08-2015 14:20 28 berichten
Hey allemaal,

Ik heb binnenkort een bruiloft. Ik ben voor de hele dag uitgenodigd dus ik ben nog opzoek naar hakken waar ikde hele dag op zou kunnen staan/lopen. Nu weet ik wel dat elke voet anders is maar is er iemand die een bepaald merk of soort kan aanbevelen? Ik wil trouwens geen mini-hakjes of platte schoenen
Alle reacties Link kopieren
Bij de Primark verkopen ze hele leuke nette pumps voor een klein prijsje, en die lopen prima.
quote:Starshine schreef op 17 augustus 2015 @ 16:43:

Op de laatste bruiloft waar ik was heb ik de hakken voor overdag op het feest omgewisseld voor mijn dansschoenen. Daar kan ik echt uren op doorgaan, maar je mag er niet buiten op lopen (tenzij je de zool wil vernaggelen), dus pas in de feestzaal aangedaan.

Rare vraag misschien, maar wat is het verschil tussen 'dansschoenen' en 'gewone schoenen'?

Ik heb altijd pijn aan mijn voeten als ik 'gewone schoenen' met hakken draag. Dure of goedkope.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 17 augustus 2015 @ 18:44:

[...]

Goed om te weten! Pump ziet er goed uit ook.Ja, ik heb ze nu in het lichtroze suede, grijsbruin suede en deze zwarte. En elke keer als ik in de stad ben weer even kijken of ze nog nieuwe hebben ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven