Mode & Beauty alle pijlers

Hamam massage

31-10-2009 14:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Worden de buik (en borsten?) van vrouwen bij Hamam ook "behandeld"?
Nee, bij de hamam die ik gehad heb (in de sauna) gaan ze er netjes om heen.. de buik weet ik niet meer, maar borsten daar blijven ze keurig vanaf.
je kunt sowieso aangeven als je een bepaalde plek (om wat voor reden dan ook) niet gemasseerd wilt hebben. Of dat nu je buik of bijv. je enkel is, daar hebben ze rekening mee te houden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik was een keer alleen in een Hamam in Turkije en die man deed dus wel alles.... ik voelde me onwijs ongemakkelijk, vooral omdat ik later hoorde dat het niet echt standaard was dat de borsten ook werden gedaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zou je dat willen Dirkje?
quote:Maleficent schreef op 31 oktober 2009 @ 14:59:

Ik was een keer alleen in een Hamam in Turkije en die man deed dus wel alles.... ik voelde me onwijs ongemakkelijk, vooral omdat ik later hoorde dat het niet echt standaard was dat de borsten ook werden gedaan.Daar zou ik me ook zwaar ongemakkelijk bij gevoeld hebben. brrr
Tuurlijk niet! Vroeg het me af omdat ik hetzelfde heb meegemaakt als Maleficent

Ik was een keer alleen in een Hamam in Turkije en die man deed dus wel alles.... ik voelde me onwijs ongemakkelijk, vooral omdat ik later hoorde dat het niet echt standaard was dat de borsten ook werden gedaan.Een man in een Hammam? Of was het een gemengde Hammam voor toeristen? Dan nog zou ik geen mannelijke masseur accepteren in een land waar dat niet gebruikelijk is denk ik. Ik kan me voorstellen dat je je ongemakkelijk voelde.

Verder hangt het er heel erg vanaf in welk land je bent en wie het doet. Ik ben in een Tunesische hammam wel eens grondig gescrubd door een bejaard vrouwtje, en zij deed ook mijn buik en de (zijkant van) mijn borsten. Tijdens de massage verder niet geloof ik. Ook verder wisselt het, in sommige hammams draag je helemaal niets, in andere moet je je onderbroek aanhouden, en soms ook je bh. Sommige sauna's in Nederland bieden ook Hammam behandelingen aan, maar wat ze daar onder verstaan wisselt volgens mij een beetje. Ik zou dus gewoon naar je gevoel luisteren en aangeven als je iets niet wilt.
In Istanbul slaan ze ze over.

Ik was een keer alleen in een Hamam in Turkije en die man deed dus wel alles.... ik voelde me onwijs ongemakkelijk, vooral omdat ik later hoorde dat het niet echt standaard was dat de borsten ook werden gedaan.

Brrr ik had in Turkije een fijne vent die even aan iedereen ging laten zien hoeveel vel rolletjes er van me af kwamen...

Maar goed normaal gesproken slaan ze je borsten sowieso over, buik kun je aangeven.
In Egypte slaan ze ze niet over! Wordt wel door alleen vrouwen gedaan en als je aangeeft dat je het niet wilt, doen ze het ook niet.

Ik zelf ga regelmatig (ik woon er), en heb er niet zoveel moeite mee, het went zeg maar... Goed idee trouwens, ik denk dat ik volgende week weer eens ga.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven