Mode & Beauty alle pijlers

Handige Tips! Mode Guru's & Fashionista's kletscafé deel 14

21-01-2010 20:15 3008 berichten
Topic Nummer 14 al weer! (klik hier voor een link naar deel 13)



Dit is een heel gezellig, positief topic over mode, maar ook over andere dingen die we in het dagelijks leven mee maken en met elkaar willen bespreken.



Of het gaat over onze favoriete thee smaak, onze favoriete douche gel, dagcrème of ons favoriete recept, beste manier om je kastjes schoon te maken, werkelijk alles komt hier aan bod! Er is zelfs iemand met heel veel verstand van auto's!!!



We hebben een trouwe harde kern, maar iedereen is welkom voor advies of een kletspraatje.



Mode Swahili voor Gevorderden:



A-lijn model: Een jurk, vest of ander kledingstuk dat de vorm van een A heeft en dus wijd uitloopt.

Boothals: Brede niet te diepe halslijn in jurk of shirt.

Boyfriendjeans: Jeans gebaseerd op het model van mannenbroeken maar aangepast aan het vrouwelijke lichaam. Maar een echte mannenjeans telt ook.

Hanger-appeal: Het kledingstuk ziet er op de hanger in de winkel saai of stom uit, maar is het wel (of juist) leuk als je het aantrekt.

Hemd: Shirtje met smalle bandjes.

LBD: Little Black Dress.

Longsleeve: Shirt met lange mouwen.

Lympen: Topicterm voor gympen in laarsvorm.

Peep-toe: Schoen met open neus.

Singlet: Shirtje met brede bandjes.

Snuggie: Kledingstuk wat eruit ziet alsof het té wijd is.

Spencer: Ook wel slip-over genoemd. Mouwloos gebreide trui, meestal gedragen over een blouse.

Stiletto: Schoen met zeer smalle hoge hak.

Sweatdress: Trui-jurk.

Tie-dye: Een print die lijkt op de techniek die vroeger werd gebruikt om kleding leuk te verven. Dus touwtjes om bepaalde stukken van je shirt binden en dan in de verf dompelen, dan kreeg je op bepaalde punten witte plekken.

T-shirk: Topicterm voor een shirt dat lang genoeg is om als jurk te dragen.

Toe Cleavage: Als je ballerina's of pumps draagt en je ziet de aanzet van je tenen.[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Trusten allemaal en droom fijn
Alle reacties Link kopieren
truste jas!

ik ga sowieso slapen.

tot morgen dames !

( k*t mickey rourke op mijn netvlies, ga leuke dingen dromen, gelukkig weet PBF daar niet van )
Alle reacties Link kopieren
Haha PTT, droom zacht en warm en....
Alle reacties Link kopieren
Tssssk, ga je op tijd naar bed, kom je terug, moet je 18 pagina's bijlezen.



Nu geen tijd, moet aan de slag. Tot vanavond meisjes!



(en als iemand een samenvatting kan geven, graag!)
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Alle reacties Link kopieren
dat is gelukt zwart .....

heb aan:

beige luipaardvest, LBD, zwarte longsleeve ( amper te zien ), zwarte legging en zwarte kniehoge laarzen met lage hak.

( vanavond de LBD eens weghangen, anders draag ik hem echt te vaak deze week )
Alle reacties Link kopieren
Moguh
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag aan:

Zwarte broek, zwarte coltrui, camel laarzen, camel riem
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



*Baalt dat ze het mannen-beschrijf-en-plak-moment miste*



Var: Succes met je scriptie vandaag.



Jas: Leuke kapsels, vind ze eigenlijk alle vier wel mooi. Heb je al een keus gemaakt?



E-man:

Net zo langs als ik. Geen buitenlands bloed, maar wel een vij donkere huid en donker haar, grijze ogen. No-nonsense. Houd niet van shoppen, wel van mooie kleding, maar gaat meestal voor praktisch (vooral op z'n werk). Verder: lief, zachtaardig, intelligent en kunstzinnig. In z'n vrije tijd: pielen met z'n gitaar (akoestisch en elektrisch), tekenen, galeries afstruinen, koken, naar het café met een vriend.



(Haal dit straks weer weg)
Alle reacties Link kopieren
Morgen dames!!!



Heb een drukke dag voor de boeg, maar weekend komt eraan



Vandaag eerst werken en vanavond tapa's eten met Mr.Sops' zijn beste vriend en vriendin. Gezellig met zijn vieren, leuk!



Aan vandaag: taupe jeanslegging, bruine laarzen, taupe shirtje met 3-kwartmouwen en daaroverheen een oversized zwart t-shirt met gevlochten bruin riempje erom om toch mijn figuur goed te laten lijken Oh en heel matchend, rode nagels
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Sops,



Werkse voor vandaag. Is je opvolger leuk, eigenlijk? En vlot het met de overdracht? Leuke plannen voor vanavond. Gezellig. En lekker.
Alle reacties Link kopieren
Edit
anoniem_84456 wijzigde dit bericht op 22-01-2010 09:46
Reden: te herkenbaar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ben bezig met overdragen en inwerken, is best lastig, maar mijn opvolger is een leuk iemand! Heeft motivatie en interesse en is geen betweter, dan is het al gauw goed
Alle reacties Link kopieren
@Elynn; Klinkt leuk hoor, E-man Ik had me ook wel zo'n iemand voorgesteld aan jouw zijde!
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve verhalen over jullie mannen!

Ik vind dat moeilijk hoor om hem zo te beschrijven.



Foto hebben de meeste van jullie wel gezien in het album/hyves?

We kennen elkaar nog niet zo heel lang (ca. 2 jaartjes waarvan 1.5 samen) Hij is erg lief en zorgzaam en ook wel intelligent(er dan ik).

Ik merk echt kwa gevoel dat hij echt van me houd, geïnteresseerde in mij, ik voel me safe/relaxt/happy bij hem!

Hij houdt wel van kleding/tutten/winkelen maar echt shoppen gaat hij niet zo vaak, een keer in de zoveel tijd en dan koopt hij ook echt veel. Verder idd ook dat 'vergeten-te-scheren-baardje- en altijd wel bezig met leuke kleding dragen en zijn haar

Erg serieus met zijn werk en aantal goede vrienden die hij ook graag afentoe ziet. Wil ook graag zijn eigen ding doen, als ie geen zin heeft in een verjaardag gaat ie ook niet, dat is soms wel jammer...



Maargoed houden erg veel van elkaar das belangrijkste
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Alle reacties Link kopieren
Jouw vent klinkt ook goed, Sops. En ik had natuurlijk al gezien dat ie lekker is. Niet mijn type, maar wel iemand die ik echt bij jou vind passen.



En wat ook leuk aan E-man is: hij is altijd kalm, terwijl ik nogal 's aan de kook wil raken. Je zou 'm kunnen zien als mijn real-life-zenmeisje-plaatje, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
MSS, had ook al een foto van jouw vent gezien. Leukerd! Zeer oké type.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen.



Elynn de foto's ga ik dit weekend uitprinten en er dan eens af en toe naar kijken de rest van de week.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Thnx Elynn, hij is ook erg lekker. Was ook meteen raak...

*hij had nog een vriendin maar zijn echt gek op elkaar geworden, net een romantische film hoe dat allemaal gegaan is... *



En wat jij net ook zegt over E-man, heel kalm/relaxt. Dan ben ik weer eens wervelwind thuis maar bij hem kan ik dan beetje kalmeren haha
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, Zenmeisje voor vandaag:



Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Jasman klinkt als een goede kerel. Spreekt me erg aan. En wat galant (en praktisch natuurlijk) dat ie jouw tassen draagt bij het shoppen. Man hier is ook niet te beroerd om huishoudelijke klussen te doen. Moet 'm er wel regelmatig op wijzen omdat mijn lat van schoon en opgeruimd wat hoger ligt dan de zijne.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 22 januari 2010 @ 09:28:

Jouw vent klinkt ook goed, Sops. En ik had natuurlijk al gezien dat ie lekker is. Niet mijn type, maar wel iemand die ik echt bij jou vind passen.



En wat ook leuk aan E-man is: hij is altijd kalm, terwijl ik nogal 's aan de kook wil raken. Je zou 'm kunnen zien als mijn real-life-zenmeisje-plaatje, zeg maar.



Die uitwerking heeft Mr.Sops ook op mij Kan altijd goed reltiveren als ik me te druk maak of over de rooie ga over iets



Ik haal zo ook mijn post over Mr.Sops weer weg Want in combinatie met mijn nick zijn we erg herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
Jullie mannen klinken ook allemaal goed! Wow, wat boffen we!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Haha, al die kerels die hun opgefokte vrouwtjes tot rust manen....
Alle reacties Link kopieren
Hahhahaha!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
quote:jasmine schreef op 22 januari 2010 @ 09:46:

Jullie mannen klinken ook allemaal goed! Wow, wat boffen we!Dat is ook zo, Jas. Heb ook echt het idee dat ik bof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven