Mode & Beauty alle pijlers

Handige Tips! Mode Guru's & Fashionista's kletscafé deel 15

29-01-2010 18:50 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic Nummer 15 al weer! (klik hier voor een link naar deel 14)

Dit is een heel gezellig, positief topic over mode, maar ook over andere dingen die we in het dagelijks leven mee maken en met elkaar willen bespreken.

Of het gaat over onze favoriete thee smaak, onze favoriete douche gel, dagcrème of ons favoriete recept, beste manier om je kastjes schoon te maken, werkelijk alles komt hier aan bod! Er is zelfs iemand met heel veel verstand van auto's!!!

We hebben een trouwe harde kern, maar iedereen is welkom voor advies of een kletspraatje.

Mode Swahili voor Gevorderden:

A-lijn model: Een jurk, vest of ander kledingstuk dat de vorm van een A heeft en dus wijd uitloopt.

Boothals: Brede niet te diepe halslijn in jurk of shirt.

Boyfriendjeans: Jeans gebaseerd op het model van mannenbroeken maar aangepast aan het vrouwelijke lichaam. Maar een echte mannenjeans telt ook.

Hanger-appeal: Het kledingstuk ziet er op de hanger in de winkel saai of stom uit, maar is het wel (of juist) leuk als je het aantrekt.

Hemd: Shirtje met smalle bandjes.

LBD: Little Black Dress.

Longsleeve: Shirt met lange mouwen.

Lympen: Topicterm voor gympen in laarsvorm.

Peep-toe: Schoen met open neus.

Singlet: Shirtje met brede bandjes.

Snuggie: Kledingstuk wat eruit ziet alsof het té wijd is.

Spencer: Ook wel slip-over genoemd. Mouwloos gebreide trui, meestal gedragen over een blouse.

Stiletto: Schoen met zeer smalle hoge hak.

Sweatdress: Trui-jurk.

Tie-dye: Een print die lijkt op de techniek die vroeger werd gebruikt om kleding leuk te verven. Dus touwtjes om bepaalde stukken van je shirt binden en dan in de verf dompelen, dan kreeg je op bepaalde punten witte plekken.

T-shirk: Topicterm voor een shirt dat lang genoeg is om als jurk te dragen.

Toe Cleavage: Als je ballerina's of pumps draagt en je ziet de aanzet van je tenen
Dames, ik zwaai af, mijn ogen worden te zwaar. Trusten!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
hallo allemaal,

Jeetje weer een nieuw deel!

Wat gaat het hard!

En een boel nieuwe plaatjes, leuk hoor.

Ben net thuis van een schoolfeest, had nog langer willen blijven...lekker dansen maar man heeft nachtdienst. Dus wisseling van de wacht!

Feest begon leuk...not...een van mn leerlingen kwam al stomdronken binnen, het is een cola en sinasfeest. Nee mevrouw ik heb echt niet gedronken...en een walm uit zn mond!

Uiteindelijk naar huis gebeld, hij kon niet eens meer normaal lopen, zit ie in het lerarengedeelte, gaat ie toch :puke:

En dan nog volhouden dat ie niet gedronken heeft jaja....denk dat ie het nu ook niet fijn heeft thuis en maandag staat em ook nog wat te wachten!

Is er nog bericht over XXX en het ding?
Trusten Zus!
Trusten Zusje!

PTT, ik wel. Louboutin's. Vroeger was dat een Louis Vuitton tas. Don't ask.

Nu zijn dat Louboutin's.

En... En.... (Autopraat, niet belangrijk..)

Ik lijk trouwens soms zo slim qua auto's he, maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet.

Vriend heeft nu een storing. Een strooiwagen heeft problemen met de versnellingsbak.

De pook staat op de plek van de vrij, maar toch staat hij in de versnelling.

Maar ik zou werkelijk niet weten hoe je dat ter plekke moet maken hoor.
Jen, nog geen bericht over XXX.

Bah, stom van die leerling! Flauw is dat altijd he?

Wij dronken nooit met het schoolfeest, ook niet van te voren. Maar er waren altijd een paar die toch gedronken hadden, of tijdens het schoolfeest drank hadden. Die verpesten het dan voor de rest.

Ik neem aan dat ie zijn eigen zooi op mocht ruimen? Of was ie zo ver heen dat dat ook niet meer lukte?
*

of deze:

hak is mooier zo recht ( dolce & gabanna )

je nieuwe avatar is cute roz.
Zoiets heb ik PTT

Je ziet het niet goed op de foto, maar het is zwart satijn met zwart kant erover heen.
mooie pumps roz, draag je ze ook weleens ?
In de winter niet, het zijn peep toe's, dus dan vind ik het te koud. En een panty aan vind ik geen gezicht.

Dus meestal herfst als ik ze draag.

Alleen afgelopen herfst niet ivm teen. Mag niet van de dokter.

Maar heel soms als ik een feestje heb, doe ik ze in mijn tas, en als we er bijna zijn trek ik ze snel aan in de auto
ik snap je wel hoor, ik heb ook veel over voor mooie schoenen, behalve nu dan een gebroken been ( sneeuw ).
Gebroken been? Ik ga niet eens met zulke schoenen de deur uit met dit weer. Zonde van de schoenen.

Heb een keer een paar laarzen vermoerd omdat ik dacht dat ik heus wel naar buiten kon. Allemaal vlekken erin door het zout. Dus morgen doe ik mooi mijn oude grijze laarzen zonder hak aan. Ze zijn wel glad, dat is een nadeel.

Maar anders worden het gympen. Witte gympen zelfs
Ik vind de tattoo maar stom. >>

Ga denk ik nog even lekker lezen en daarna slapen. Morgen om 8:00 er al weer af.

Slaap lekker!

ik heb geeneens gympen.
truste roz !
Nee Roz hij was te ver heen ...de sukkel!

Ik heb ook een paar pumps...vanavond had ik zwarte aan, met een zwarte skinny en een zwarte kort colbertje/jasje. Dikke ketting om hahaha en ik ben een hippe juf!
trusten Roz!
verder wel een leuke avond gehad jen ?
Ja absoluut Ptt, heerlijk gedanst! Lekker gek gedaan, dus een top avond!
volgens mij dansten bij mij vroeger op school nooit een docent maar ik kan het vergeten zijn ( denk het niet, zou wel een raar gezicht zijn geweest, we hadden geen hippe leraren )
hahah was heel leuk, de dj draaide speciaal voor ons een grease liedje dus wij uit ons dak een helebloel leerlingen er om heen...echt heel leuk!

Maar ik ben ook een hippe leraar hahahaha al zeg ik het zelf!
Jeuhhhh Wesley heeft Popstars gewonnen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven