Harembroek / ballonbroek / India-kleding
maandag 9 juli 2018 om 20:54
Hoi,
Ik ben op zoek naar harembroeken en ballonbroeken. Of pofbroeken. Op Etsy is veel te krijgen en dan is er nog de site fishermanpants. Maar die verkopen wel de harembroeken, maar niet de pofbroeken die ik zoek. Verder Ali en Wish, maar bij beide bestel ik liever niet. Iemand andere sites? Of mooier nog, fysieke winkels?
Verder ben ik op zoek naar India-kleding (of hippiekleding). Vroeger kon je dat nog wel kopen op markten en braderieën, maar tegenwoordig is dat alleen maar boho/Ibiza en dat zoek ik dus niet. In Meppel zat ook ooit een hele toffe winkel en in Zwolle ook. Beide bestaan niet meer. Waar zou dit soort kleding eventueel nog verkrijgbaar zijn? Als ik zoek op India-kleding, vind ik vooral sarongs e.d.
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar harembroeken en ballonbroeken. Of pofbroeken. Op Etsy is veel te krijgen en dan is er nog de site fishermanpants. Maar die verkopen wel de harembroeken, maar niet de pofbroeken die ik zoek. Verder Ali en Wish, maar bij beide bestel ik liever niet. Iemand andere sites? Of mooier nog, fysieke winkels?
Verder ben ik op zoek naar India-kleding (of hippiekleding). Vroeger kon je dat nog wel kopen op markten en braderieën, maar tegenwoordig is dat alleen maar boho/Ibiza en dat zoek ik dus niet. In Meppel zat ook ooit een hele toffe winkel en in Zwolle ook. Beide bestaan niet meer. Waar zou dit soort kleding eventueel nog verkrijgbaar zijn? Als ik zoek op India-kleding, vind ik vooral sarongs e.d.
Alvast bedankt!
maandag 9 juli 2018 om 20:57
Wellicht een beetje uit de richting, maar in Leeuwarden heb je deze winkel:
http://www.ursula-mode.nl/
Misschien dat ze daar hebben wat je zoekt?
maandag 9 juli 2018 om 20:58
Volgens mij was er ooit een fysieke winkel die gothic- en India kleding verkocht, weet niet of die nog bestaat? Die heette Shisha dacht ik. Of de ART?
Verder heb ik ooit iets gekocht via mp die heeft een website en verkoopt het ook en is nog actief, heb net even gekeken. Weet alleen niet of ik de naam hier neer mag zetten?
Verder heb ik ooit iets gekocht via mp die heeft een website en verkoopt het ook en is nog actief, heb net even gekeken. Weet alleen niet of ik de naam hier neer mag zetten?
anoniem_369836 wijzigde dit bericht op 09-07-2018 20:58
0.62% gewijzigd
maandag 9 juli 2018 om 20:58
maandag 9 juli 2018 om 21:02
Geen idee.... Ik heb ook namen gebruikt. Maar anders een pb?Nymphetamine_Fix schreef: ↑09-07-2018 20:58Volgens mij was er ooit een fysieke winkel die gothic- en India kleding verkocht, weet niet of die nog bestaat? Die heette Shisha dacht ik. Of de ART?
maandag 9 juli 2018 om 21:03
Deze winkel heeft in ieder geval de ballonbroek die ik zoek. En verder ziet het er ook wel heel leuk uit! Top, dankjewel!lilguinea schreef: ↑09-07-2018 20:57Wellicht een beetje uit de richting, maar in Leeuwarden heb je deze winkel:
maandag 9 juli 2018 om 21:06
Ja, aangekomen! En zo op het eerste gezicht precies wat ik zoek. Dankjewel!
maandag 9 juli 2018 om 21:15
Jaaaaaaaaa! Wat een goeie! Ik heb 2 jaar geleden zo'n ballonbroek in het Kruger Park (Z-A of all places) gekocht en nooit weer kunnen vinden. Overigens wel voor de helft van het geld, haha!
Aanvulling: Ik ben verliefd op deze site!
maandag 9 juli 2018 om 21:34
Heb er laatst nog een gekocht op de noordermarkt, maandagochtend
(Was met een jarig iemand en die wilde dat als kado). Bij de kerk achterin stond die dame.
En op de 'commerciele' markt stond iemand met linnen broeken waar diegene ook wild enthousiast van werd, want heerlijk, goede kwaliteit en daar heel goedkoop. Stond er ook zwart van de mensen.
Er ging een wereld voor me open.
(Was met een jarig iemand en die wilde dat als kado). Bij de kerk achterin stond die dame.
En op de 'commerciele' markt stond iemand met linnen broeken waar diegene ook wild enthousiast van werd, want heerlijk, goede kwaliteit en daar heel goedkoop. Stond er ook zwart van de mensen.
Er ging een wereld voor me open.
maandag 9 juli 2018 om 21:46
maandag 9 juli 2018 om 21:53
Dank! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht.LaFleurNoire schreef: ↑09-07-2018 21:46Op evenementen als Castlefest (in Lisse, begin augustus weer), Keltfest, Elvia en aanverwanten, stikt het van kraampjes met dergelijke kleding. Heb je daarnaast ook nog een leuke dag![]()
De Dansende Jak bijvoorbeeld, heeft er altijd een kraam, online zijn ze ook te vinden.
maandag 9 juli 2018 om 21:55
https://www.stylight.nl/Harembroeken/
Ik heb nog een miskoop broek van Sandwich in de kast hangen.
Antracietkleurig en van goede kwaliteit.
Het is ook nog eens een heupbroek en korte pijpen.
Kort: een echte miskoop dus. Ik heb geen idee waarom ik dat ding heb gekocht.
Nou... Er hangen broeken bij... Dat is vast voor de eega's van rijke oliesjeiks.
Ik geloof niet dat Otto er bij staat. Daar zou ik dus niet bestellen, maar ze zijn wel bekend.
Ik heb nog een miskoop broek van Sandwich in de kast hangen.
Antracietkleurig en van goede kwaliteit.
Het is ook nog eens een heupbroek en korte pijpen.
Kort: een echte miskoop dus. Ik heb geen idee waarom ik dat ding heb gekocht.
Nou... Er hangen broeken bij... Dat is vast voor de eega's van rijke oliesjeiks.
Ik geloof niet dat Otto er bij staat. Daar zou ik dus niet bestellen, maar ze zijn wel bekend.