Mode & Beauty alle pijlers

hebben jullie dit ook wel eens?

14-02-2013 07:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
herkennen jullie dit ook? Dat als je iets via internet besteld in de uitverkoop, en een dag later ofzo is het opeens goedkoper.

Ik had dus een mooie jas besteld, was er wel in mijn maat en wou 2 maten doen om te kjken wel het mooiste zit, helaas was er maar 1 maat die mij wel zou moeten passen, besteld en in huis gekregen. Hij zat wel goed, alleen een beetje krap bij de mouwen, een paar keer op internet gekeken of die andere maat er al bij was gekomen, nee, k dacht die zal vast niet meer komen, dus de prijskaartjes er maar af geknipt

en nou vanochtend weer gekeken, zag ik dezelfde jas er weer op staan voor 4 euro goedkoper, en dit keer ook een maatje groter, heb die ook maar besteld en heb gemaild, of ik die andere jas nog kan retouren als die maatje groter beter zit, dat hoop ik zo! Heb alleen de prijskaartjes er af. Want qua prijs schilt het wel. De jas was eerst 59 euro daarna 20 en nu 16, voor het geld zou je het niet moeten laten liggen;)

Iemand die ook wel eens meegemaakt?
Gelukkig niet, ik bestel zelden kleren online. Ik vind het nog steeds leuker om de stad in te gaan en kleren/schoenen gelijk te passen. Vind het veel te veel gedoe met dat terugsturen.

Maar dat neemt niet weg dat het wel een beetje zuur is als je iets koopt en het is een dag later goedkoper.
Ja hoor, dan heb je gewoon pech. Maar 4 euro is geen hoog bedrag, toch? Ik vind het veel erger als ik iets voor de volle prijs koop en de volgende dag/ week voor de helft is. Daarom koop ik nooit iets voor de hele prijs net voor de sale. Ik wacht liever, al is mijn maat snel weg. Ik denk niet dat je de jas zonder kaartje kan retourneren, maar je kan het alsnog op MP verkopen.
het is idd maar 4 euro, en de jas was al afgeprijsd, maar heb gewoon een maatje groter besteld dit keer! En als ik hem op MP zet ben ik hem vast snel kwijt, want hij is nog nieuw!
Wisten jullie dat je het prijsverschil terug kunt vragen als een kledingstuk dat je gekocht hebt een paar dagen/weken later afgeprijsd in de winkel hangt? Op vertoon van de kassabon en mits het kledingstuk in de winkel hangt, krijg je het prijsverschil contant terug. Ik weet dat dat o.a. geldt bij C&A, V&D, Miss Etam, Promiss en M&S. Maar waarschijnlijk ook bij andere ketens. Op deze manier heb ik van het terugbetaalde bedrag van een stapel kleding een winterjas kunnen kopen.

Sindsdien schrijf ik bonnetjes om welk kledingstuk het gaat en bewaar ze in mijn portemonnee.
Mij boeit het totaal niet. Ik vond het de prijs op dat moment blijkbaar waard, anders had ik het niet gekocht. Terug gaan doe ik ook echt niet. Als je iets goedkoper wil hebben moet je naar mijn idee gewoon op de sale wachten en anders moet je niet piepen
Ik koop vaak alleen als ik wat nodig heb (of denk dat ik het heel erg nodig heb) dus ik kom niet dagelijks op die sites.

En anders is het jammer. Vaak is in de sale de juiste maat niet meer aanwezig etc. Dat vind ik ideaal aan online shoppen: je selecteert op maat om zo teleurstellingen te voorkomen dat ze net dat shirtje niet in je maar hebben.
ik doe het normaal gesproken ook nooit;) Maar deze jas was al in de sale, maar heb het via internet besteld, doe ik anders ook niet vaak, maar heel soms als ik well bestel via internet doe ik 2 maten en kjken welke mij het beste past, maar in dit geval, was alleen Maat m er nog, zit verder wel prima, maar heb nu ook een L besteld omdat die er toen niet was en nu nog eens extra van af ging, en ach als ik het niet kan retouren meer, kan ik ze ook wel alletwee houden, als ik L iets te groot is, kan ik die altijd voor later bewaren of via nternet verkopen;)
Hey zonvakantie, ik had toevallig vorige week nog een topic hierover geopend! Irritant inderdaad, ik had ook een bestelling gedaan en die week erna was er 15% korting, ik heb alles gewoon opnieuw besteld en de eerste bestelling gaat retour. Ik had nog een mail gestuurd maar ze wilden geen korting op de eerste bestelling geven.

De verzendkosten zijn een stuk lager dan de totale korting dus dan loont het wel.
gelukkig kon ik die jas nog retouren als mijn nieuwe jas wordt afgeleverd, kan ik dat pakje gelijk mee geven:)
quote:amarna schreef op 14 februari 2013 @ 08:30:

Wisten jullie dat je het prijsverschil terug kunt vragen als een kledingstuk dat je gekocht hebt een paar dagen/weken later afgeprijsd in de winkel hangt? Op vertoon van de kassabon en mits het kledingstuk in de winkel hangt, krijg je het prijsverschil contant terug. Ik weet dat dat o.a. geldt bij C&A, V&D, Miss Etam, Promiss en M&S. Maar waarschijnlijk ook bij andere ketens. Op deze manier heb ik van het terugbetaalde bedrag van een stapel kleding een winterjas kunnen kopen.

Sindsdien schrijf ik bonnetjes om welk kledingstuk het gaat en bewaar ze in mijn portemonnee.En ga je dan terug met alleen het bonnetje of met het kledingstuk er ook bij Ik heb dus afgelopen dinsdag een jurkje gekocht bij C&A voor 15 euro. Nu heb ik gisteren datzelfde jurkje zien hangen voor 7,50 euro want alles wat afgeprijst was nog 50% extra kassakorting. Ik voel me nu wel een beetje genept, scheelt toch de helft.
Alleen met het bonnetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven