Mode & Beauty alle pijlers

Hebben jullie dit ook?

04-05-2011 15:38 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haayyy..

Question, soms heb ik me haar blond en soms bruin.. Als ik mijn haar blond heb dan vind ik het leuker als er een blonde actrice in de film speelt en als ik bruin haar heb dan vind ik het leuker als er een actrice met bruin haar in speelt... denk dat ik me dan beter kan indentificeren ofzo?

Heeft iemand dat ook?:P
Nee, dat heb ik niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 mei 2011 @ 15:41:

Nee, dat heb ik niet.oh haha, dan zal t wel aan mij liggen.. maar dat is net zoals dat je op zoek bent naar een bepaald soort iets en dat je dat dan heel veel ziet.. bijv. de laarzen/schoenen die jij dan perse wil zie je dan overal lopen.. of als je een bepaalde autovoorkeur hebt! Die je van plan bent om te gaan kopen
Nooit over nagedacht!
Neuh...ben niet zo'n 'kuddedier'...
Nope
Ik heb zoveel inlevingsvermogen dat ik me ook kan identificeren met een actrice die een andere haarkleur heeft dan ik.
Nou met die actrice heb ik dat niet.. Maar met die auto wel idd. Dan zie je opeens overal die auto rijden
Ja hoor, maar niet omdat iemand het heeft, maar omdat ik het leuk vind om mijn uiterlijk vaak te veranderen en up to date te houden. Niets mis mee hoor.
quote:roosje000 schreef op 04 mei 2011 @ 15:38:

Haayyy..

Question, soms heb ik me haar blond en soms bruin.. Als ik mijn haar blond heb dan vind ik het leuker als er een blonde actrice in de film speelt en als ik bruin haar heb dan vind ik het leuker als er een actrice met bruin haar in speelt... denk dat ik me dan beter kan indentificeren ofzo?

Heeft iemand dat ook?:P

are you kidding me

Oh ja, in je 2e zin weet je dus blijkbaar wel dat het 'mijn haar' moet zijn ipv 'me haar'. Gelukkig maar.
Nee, dat heb ik nooit.
Ik vind het wel grappig.

Ik heb het zelf niet op jouw manier, maar wellicht wel iets wat eraan grenst. Namelijk met het lezen van boeken vind ik het prettig als de situatie zich in Nederland afspeelt en de namen herkenbaar zijn. Bijvoorbeeld een boek die door een Zweedse schrijver is geschreven en naar het Nederlands is vertaald lees ik niet graag door de vreemde namen en dat ik niet weet hoe het lans daar eruit ziet e.d.
Bruin is mooier, dus gewoon niet meer blonderen
Ik heb het andersom!!

Als ik blond ben zie ik mooie brunettes, en maak ik mijn haar weer bruin. Vervolgens zie ik mooie blondines en wil ik ze weer blond:S

hahaha stom!

Maar je moet doen wat het beste staat zegt iedereen. Nou dan ga ik fotos kijken van blond en bruin haar. En dan weet ik niet wat ik mooier vind. De ene foto met blond de andere weer met bruin.. grrm
quote:thee schreef op 04 mei 2011 @ 15:52:

[...]

are you kidding me

Oh ja, in je 2e zin weet je dus blijkbaar wel dat het 'mijn haar' moet zijn ipv 'me haar'. Gelukkig maar.Je kan ook op elk slakje zout gaan leggen..
Je kunt je maar ergens mee identificeren he....

Maar om op je vraag antwoord te geven: Nee.
nee
Nee,gelukkig niet.

TO, als jij later grijs bent, ga je dan ook alleen nog maar naar films kijken waarin actrices met grijze hoofden spelen?
Mmm... en toch denk ik wel dat je je onbewust identificeert met iemand die op je lijkt. Ik heb een keer, lang geleden ;) een onderzoek gelezen over fans van de Spice Girls. Blonde meisjes hadden vaker Emma als favoriet, rode meisjes Geri etc.

Maar TO, *psychologiseermodes aan* kan het ook niet zo zijn dat je bevestiging zoekt van je keuze om je haar te kleuren. Dat je als je een mooie blonde actrice ziet denkt 'grrr, wat staat blond mooi, was ik maar blond gebleven' en vice versa?
Maar als je vraag is of ik nu bewust alleen films leuk vind waarin de hoofdrolspeler bij mijn haardos kleurt: nee, daar heb ik geen last van.
Ik heb rood haar dus heb dat probleem nou echt (bijna) nooit. Sowieso identificeer ik me niet met actrices.
Get a personal opinion grip..
ik heb dat we altijd als ik een pony laat knippen dat ik me dan minder sexy voel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven