Mode & Beauty alle pijlers

Heel onzeker

24-06-2014 16:37 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier weer een berichtje. Ik ben redelijk tevreden over mezelf. Tuurlijk heb ik dingetjes die beter kunnen, maar daar buiten om: ik ben onzeker over mijn neus. Deze is nl. Behoorlijk groot, in de zin van: spits en lang. Ik ben hier op de middelbare school wel eens mee geplaagd (Pinokkio, 'niet zo veel liegen' etc.). Kameraden van mijn vriend noemden mij zelfs net toen ik met mijn vriend kreeg: de neus. Ik deed altijd alsof het me niet scheelde, maar ik zal dat soort dingen nooit vergeten.

Verder kan ik aan mezelf merken dat ik met uitgaan als ik bijv. Langs een grote groep mannen moet, dat ik naar beneden kijk. Vroeg me af waarom ik dat deed. Nu weet ik het... Bang dat ik opmerkingen om mijn neus krijg. Ik wil echt niet onder het mes hoor, maar hoe kan ik "lak" aan die reacties krijgen? Zijn er mensen die dit herkennen en wat kan ik eraan doen?

Het lijkt nu misschien alsof ik gepest word, maar dat is het niet. Het komt af en toe voor.
Heb je ook nog een vraag?
Alle reacties Link kopieren
We hebben allemaal wel wat waardoor we niet Miss America zijn geworden. Er zijn best wat knappe mensen en er zijn er ook een heleboel die iets aparts hebben. En als jij daar bij anderen niet lang bij stilstaat, doen anderen dat ook niet bij jou.

Ik vind wel de opmerkingen die men grappig vond erg kinderachtig, maar ja, dat zal wel komen doordat ze door kinderen gemaakt zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven