Mode & Beauty alle pijlers

hele warme handschoenen

31-01-2012 10:44 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar hele warme handschoenen, ik ben sowieso een koukleum, en die dunne handschoenen, zijn nu echt te koud, gisteren had ik zulke koude handen, dat ze gewoon pijn deden

alle tips zijn welkom!
Wanten zijn ook niet handig op de scooter kwam ik achter haha! Ik kan idd niet goed remmen ermee. Heb ook wanten van ugg, maar dat werkt dus niet. Inspuiten doe ik trouwens ook niet met mijn handschoenen. Moet wel zeggen dat ik de mijne zo min mogelijk aan doe als het regent. Vind dat toch zonde, dus dat probeer ik te voorkomen. Maar dat doe ik met mijn uggs-laarzen ook haha!
Handschoenen met Thinsulate zijn lekker warm
Ik draag leren handschoenen van de HEMA (niet warm) en daarover wollen wanten.

Géén gezicht maar ik moet wel wat kilometers afleggen op de fiets om naar mijn werk te komen.
Leer met teddy gevuld.

Het leer stopt de wind. Handig voor b.v. op de fiets.

De teddy (of wollen) voering zorgt dat je handen warm blijven.
Beter te laat dan over tijd.
Ik heb van de week bij de h&m echte leren gekocht voor 5,40,- Waren in de aanbieding van 20 naar 7 , en er ging ook nog 20% extra kassakorting af.

En ze zitten heerlijk!
@Bergamot: waar heb die die gekocht? Welk merk zijn ze?
O ja, die handenwarmers. Ideaal, ik koop ze bij de Action en heb er heel veel, want wil ze niet iedere avond opkoken. De kinderen nemen s ochtends twee setjes mee op de fiets. Setje voor de heenreis en setje voor de terugreis. Steken ze gewoon in hun zak en ik krijg echt boze gezichten als ze op zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Barts verkopen ze bijvoorbeeld bij Dakasport of Perrysport, Topshelve, noem maar op. Alle zaken waar ze skies enzo verkopen, daar hebben ze vaak ook Barts.
Ik heb soortgelijke monsters:

Maar dan in paars en wit. Van de lokale textielboer. Zeer tevreden! Voor de wat minder koude dagen een paar fleecehandschoentjes van de HEMA, maar die konden niet meer tegen de ochtendkouw op :D
Ik maak vandaag een uitzondering, maar ben eigenlijk van dit forum af. Heb lekker bij WE een paar warme gekocht. Als je onder SALE bij accessoires kijkt dan zie je er een paar leren bij staan. Ik heb ze tijdens de 50% extra korting periode gekocht. Ben er nu heel blij mee, maar dat was ik eigenlijk toch al.

Maar zag er bij het Kruidvat ook leren staan voor minder dan 10 euro. Heb die niet bekeken, maar als je dunne fleece (vingers) hebt dan kan je ze daar misschien onder dragen. Dat scheelt vaak ook heel veel als je er een extra isolerend laagje in draagt.

Zonder voering zijn de meeste leren ook koud.

Je moet zelf maar even op de site kijken. Bij het Kruitvat weet ik niet of ze bij alle filialen liggen, maar die zijn wel iets gekleder. Die van de WE zijn zeker warm.

nogmaals allemaal bedankt voor de tips! ik heb de handschoenen, die Pumps_Italiaans als tip gaf, besteld. hopen dat ze warm genoeg zijn, kan altijd nog op zoek gaan naar warmere handschoenen.
Ik heb inmiddels wel geleerd dat geen enkele handschoen bestand is tegen vrieskou op de fiets (40 minuten). Ik heb altijd koude handen, ze zijn niet zo goed doorbloed en zijn helaas bijna altijd rood. Voor mij dus alleen wanten. Die werken wel. Bijvoorbeeld Barts, die zijn inderdaad fijn. Ik haal ze in een sportzaak bij de wintersportafdeling.
ik ben bang dat ik met wanten niet meer goed kan remmen met de fiets.
Nog een tip: koop handschoenen niet te klein. Je vingers moeten de voorkant niet raken anders kunnen ze niet goed isoleren.
dank voor de tip twister, is goed om te weten/rekening mee te kunnen houden
quote:kettle schreef op 31 januari 2012 @ 11:50:

@Bergamot: waar heb die die gekocht? Welk merk zijn ze?Bij Tiger store in Utrecht, 4 euro!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven