hele warme handschoenen
dinsdag 31 januari 2012 om 10:47
Ik heb hele lelijke, hele warme handschoenen!
Als er maar zo'n Thinsulate laagje inzit, dan heb je geen koude handen meer kan ik uit eigen ervaring vertellen. Auto krabben is geen probleem meer, met deze (monsterlijk lelijke) dingen
Als er maar zo'n Thinsulate laagje inzit, dan heb je geen koude handen meer kan ik uit eigen ervaring vertellen. Auto krabben is geen probleem meer, met deze (monsterlijk lelijke) dingen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 31 januari 2012 om 10:51
dinsdag 31 januari 2012 om 10:54
Ik heb de igloo gloves van ugg australia. Die zijn echt heerlijk warm en lang. Aan het uiteinde zitten ze standaard omgeslagen, maar je kan hem dus nog wat langer maken door dat terug te slaan. Ze komen dan ruim over je pols heen. Enige nadeel...130 euro. Maar ik heb wel altijd warme handen en dat is me wel wat waard op de scooter met dit weer
dinsdag 31 januari 2012 om 10:55
quote:EvyBlissy schreef op 31 januari 2012 @ 10:47:
Totdat je 20 km moet fietsen bij -15 Had altijd twee paar over elkaar aan. Deden mijn klasgenoten ook. En drie paar sokken, maar dat hielp niet echt.
Wat ga je met de wanten doen TO, is het voor een kort fietsritje/htk gebruik, of moet je er lang mee doen?
Totdat je 20 km moet fietsen bij -15 Had altijd twee paar over elkaar aan. Deden mijn klasgenoten ook. En drie paar sokken, maar dat hielp niet echt.
Wat ga je met de wanten doen TO, is het voor een kort fietsritje/htk gebruik, of moet je er lang mee doen?
dinsdag 31 januari 2012 om 11:05
@Evy: is er ook een winkel waar je die Barts handschoenen kunt kopen, of alleen online?
@Isadora: mijn polsen zijn in dunne handschoenen niet koud, mijn vingers wel, vooral de topjes
@Fame: leuk idee! ga ik misschien wel een keer proberen
@Bergamot: ik vind handschoenen comfortabeler, in wanten kun je eigenlijk niks meer vastpakken
@Bubbel: de wanten van de zeeman zijn voor mij veel te koud!
@Dahlia & Aiki: dank je voor de tip, van de buitensportzaak, had ik zelf niet aan gedacht!
@Achnein: het is voor op de fiets
@sinaasappellikeur: zijn ze waterdicht die wanten?
@Isadora: mijn polsen zijn in dunne handschoenen niet koud, mijn vingers wel, vooral de topjes
@Fame: leuk idee! ga ik misschien wel een keer proberen
@Bergamot: ik vind handschoenen comfortabeler, in wanten kun je eigenlijk niks meer vastpakken
@Bubbel: de wanten van de zeeman zijn voor mij veel te koud!
@Dahlia & Aiki: dank je voor de tip, van de buitensportzaak, had ik zelf niet aan gedacht!
@Achnein: het is voor op de fiets
@sinaasappellikeur: zijn ze waterdicht die wanten?
dinsdag 31 januari 2012 om 11:09
dinsdag 31 januari 2012 om 11:11
Ja, de wanten zijn waterdicht. Het is (oei klinkt heel dierenbeulig) gewoon een vacht van een dier. Je kunt de wanten af en toe inspuiten, maar ik heb ze nu 4 jaar en doe dat eigenlijk nooit (die van mij zijn trouwens van een ander merk). Ik heb ze een keer in de uitverkoop gekocht, van 150 euro voor 50 euro. Ik ben er nog steeds héél blij mee.
Wanten zijn trouwens niet zo handig als je géén terugtrap rem hebt.
Wanten zijn trouwens niet zo handig als je géén terugtrap rem hebt.