Mode & Beauty alle pijlers

hele warme handschoenen

31-01-2012 10:44 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar hele warme handschoenen, ik ben sowieso een koukleum, en die dunne handschoenen, zijn nu echt te koud, gisteren had ik zulke koude handen, dat ze gewoon pijn deden

alle tips zijn welkom!
Een goede buitensportwinkel verkoopt goede handschoenen.
Ik heb hele lelijke, hele warme handschoenen!

Als er maar zo'n Thinsulate laagje inzit, dan heb je geen koude handen meer kan ik uit eigen ervaring vertellen. Auto krabben is geen probleem meer, met deze (monsterlijk lelijke) dingen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik luister mee!

Heb wel een tip die ik zelf te duur vind: Ugg wanten. Spuuglelijk, maar waarschijnlijk wel warm ( en duur dus).
Ik kwam er twee dagen geleden achter dat het heel belangrijk is dat mijn polsen ook warm zijn. Ik had lange handschoenen die tot halverwege mijn arm kwamen. Dat maakte heel veel verschil.

Succes met de kou

En hier de link hoe je er aan komt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb wanten van Barts, zoooo warm. Krijg er bijna zweethanden in. Heeerlijk!
Deze:

http://www.barts-plaza.nl/HANDSCHOENEN/ ... imitt.html
Ik heb zoiets:

(ik vind wanten net weer comfortabeler dan handschoenen, omdat er meer lucht om je vingers zit, werkt extra isolerend toch?)
ik heb ook wantjes, scheelt heel veel. heb ze gewoon bij de zeeman gekocht vorig jaar, weet niet of ze er nu ook zijn.
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
Ik heb de igloo gloves van ugg australia. Die zijn echt heerlijk warm en lang. Aan het uiteinde zitten ze standaard omgeslagen, maar je kan hem dus nog wat langer maken door dat terug te slaan. Ze komen dan ruim over je pols heen. Enige nadeel...130 euro. Maar ik heb wel altijd warme handen en dat is me wel wat waard op de scooter met dit weer
wow wat veel tips al, dank jullie wel, ga ze nu even rustig bekijken/googlen!
Buitensportzaak inderdaad. Ze verkopen handschoenen voor bergbeklimmen en dat is vaak nog een stapje kouder dan het nu hier is. Bijvoorbeeld een combinatie van een binnenhandschoen met donswanten eroverheen.
quote:isabon schreef op 31 januari 2012 @ 10:50:

Ik heb wanten van Barts, zoooo warm. Krijg er bijna zweethanden in. Heeerlijk!Ik heb ook skihandschoenen van Barts, die draag ik alleen met skieën, want hier (ook nu) veel te warm.
quote:EvyBlissy schreef op 31 januari 2012 @ 10:47:

Ik heb hele lelijke, hele warme handschoenen!

Als er maar zo'n Thinsulate laagje inzit, dan heb je geen koude handen meer kan ik uit eigen ervaring vertellen. Auto krabben is geen probleem meer, met deze (monsterlijk lelijke) dingen

Totdat je 20 km moet fietsen bij -15 Had altijd twee paar over elkaar aan. Deden mijn klasgenoten ook. En drie paar sokken, maar dat hielp niet echt.

Wat ga je met de wanten doen TO, is het voor een kort fietsritje/htk gebruik, of moet je er lang mee doen?
Voor de hele koude en natte dagen heb ik deze. Heerlijk warm!!

Als je wanten koopt, wel zo'n draadje haken voor door je mouwen.
En ik heb handenwarmers. Ze zijn herbruikbaar, als ze uitgewerkt zijn stop je ze in kokend water en dan wordt de inhoud weer vloeibaar. Ik heb ze bij de ANWB gekocht, maar daar hebben ze de herbruikbare niet meer.
@Evy: is er ook een winkel waar je die Barts handschoenen kunt kopen, of alleen online?

@Isadora: mijn polsen zijn in dunne handschoenen niet koud, mijn vingers wel, vooral de topjes

@Fame: leuk idee! ga ik misschien wel een keer proberen

@Bergamot: ik vind handschoenen comfortabeler, in wanten kun je eigenlijk niks meer vastpakken

@Bubbel: de wanten van de zeeman zijn voor mij veel te koud!

@Dahlia & Aiki: dank je voor de tip, van de buitensportzaak, had ik zelf niet aan gedacht!

@Achnein: het is voor op de fiets

@sinaasappellikeur: zijn ze waterdicht die wanten?
quote:StabiloBoss schreef op 31 januari 2012 @ 11:01:

Als je wanten koopt, wel zo'n draadje haken voor door je mouwen. net zo als vroeger
@reisa: ik zie geen afbeelding helaas
Mijn handschoenen van Barts heb ik gekocht bij de wintersportwinkel die zit in Snowworld Zoetermeer.
Nee, plaatje plakken lukte niet.

Ik heb gegoogled op handenwarmers herbruikbaar.
quote:StabiloBoss schreef op 31 januari 2012 @ 11:01:

Als je wanten koopt, wel zo'n draadje haken voor door je mouwen. Haha! Ik ben nu 27 en heb pas geleden dat touwtje eraf geknipt van mijn wanten. Had hem inderdaad zelf gehaakt :') heel fout, maar ik vond het zo grappig en handig!
Ja, de wanten zijn waterdicht. Het is (oei klinkt heel dierenbeulig) gewoon een vacht van een dier. Je kunt de wanten af en toe inspuiten, maar ik heb ze nu 4 jaar en doe dat eigenlijk nooit (die van mij zijn trouwens van een ander merk). Ik heb ze een keer in de uitverkoop gekocht, van 150 euro voor 50 euro. Ik ben er nog steeds héél blij mee.

Wanten zijn trouwens niet zo handig als je géén terugtrap rem hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven