Mode & Beauty alle pijlers

Help! Date/uiterlijk

08-05-2012 16:36 79 berichten
Hallo,

vanavond heb ik een date. Ik wil natuurlijk leuk voor de dag komen en heb het volgende in gedachte (mijn date is om 21.00, ik moet om 20.00 weg):

17.00 eerste laag foundation

17.15 tweede laag foundation

17.30 derde laag foundation + gezicht fixeren

17.35 alle foundation er weer af (concealer vergeten)

17.40 eerste laag concealer

17.50 tweede laag concealer

18.00 eerste laag foundation

18.15 tweede laag foundation (extra dik, wegens tijdnood?)

18.30 poeder

18.45 poeder

19.00 laatse keer poeder (vanaf nu niet meer lachen vanwege afbreekgevaar?)

19.15 oogschduw, ik heb voor vanavond een kleurenpalet van 12 pastelkleuren uitgezocht.

19.30 2 x mascara aanbrengen

19.35 oogschaduw aanbrengen, 2 de laag

19.45 rouge aanbrengen (extra dik voor gezonde Hollandse blos)

19.55 lippenstiften, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen.

Het is wel jammer dat ik natuurlijk niet kan lachen op de date, maar ja. Tevens moet ik eraan denken alleen te "lucht kussen", ik heb al eens bij de HAP gezeten omdat ik aan mijn date was vast geplakt.

Hebben jullie nog ideeën/toevoegingen?
Alle reacties Link kopieren
Vertel, hoe is je date geweest? Laat me niet langer in spanning! Ik wil vooral de details weten over de toestand van je make-up, die kerel interesseert me natuurlijk voor geen meter.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Sorry voor de late reactie.

Date was leuk; we zijn naar een mime-theater geweest. Na afloop kreeg ik veel complimentjes. Dat was wel apart.

Ik was om 00.30 weer thuis en ben tot nu druk in de weer geweest met het schoonmaken van mijn gezicht. Voordeel is dat ik straks met de lunch lekkere koude pannenkoek heb!

Voor degene die goed advies hadden/ leuk regeageerden, bedankt.

Voor alle zure reacties: get a life, jaloerse huisvrouwen.
Ik wilde net vragen: heb je nog heel veel knappe mannen gezien die naast slonzige uitgezakte huisvrouwen liepen, en waarbij de mannen je uiteraard allemaal nakeken en de vrouwen je valse blikken wierpen uit pure jaloezie op je fan-tas-ti-sche verschijning?
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 09 mei 2012 @ 11:04:

Sorry voor de late reactie.

Date was leuk; we zijn naar een mime-theater geweest. Na afloop kreeg ik veel complimentjes. Dat was wel apart.

Ik was om 00.30 weer thuis en ben tot nu druk in de weer geweest met het schoonmaken van mijn gezicht. Voordeel is dat ik straks met de lunch lekkere koude pannenkoek heb!

Voor degene die goed advies hadden/ leuk regeageerden, bedankt.

Voor alle zure reacties: get a life, jaloerse huisvrouwen.

Geweldige date!

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven