Mode & Beauty alle pijlers

Help! Date/uiterlijk

08-05-2012 16:36 79 berichten
Hallo,

vanavond heb ik een date. Ik wil natuurlijk leuk voor de dag komen en heb het volgende in gedachte (mijn date is om 21.00, ik moet om 20.00 weg):

17.00 eerste laag foundation

17.15 tweede laag foundation

17.30 derde laag foundation + gezicht fixeren

17.35 alle foundation er weer af (concealer vergeten)

17.40 eerste laag concealer

17.50 tweede laag concealer

18.00 eerste laag foundation

18.15 tweede laag foundation (extra dik, wegens tijdnood?)

18.30 poeder

18.45 poeder

19.00 laatse keer poeder (vanaf nu niet meer lachen vanwege afbreekgevaar?)

19.15 oogschduw, ik heb voor vanavond een kleurenpalet van 12 pastelkleuren uitgezocht.

19.30 2 x mascara aanbrengen

19.35 oogschaduw aanbrengen, 2 de laag

19.45 rouge aanbrengen (extra dik voor gezonde Hollandse blos)

19.55 lippenstiften, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen, afdeppen, lippen wederom stiften, afdeppen.

Het is wel jammer dat ik natuurlijk niet kan lachen op de date, maar ja. Tevens moet ik eraan denken alleen te "lucht kussen", ik heb al eens bij de HAP gezeten omdat ik aan mijn date was vast geplakt.

Hebben jullie nog ideeën/toevoegingen?
Maar een kwartier voor de eerste laag foundation? Daar zou ik toch zeker een half uur voor uit trekken! En maar 2 lagen mascara? Lijkt me wel erg weinig! En dan lees ik ook nog niets over nepwimpers?!

Als dit slechts je voorbereiding is, dan denk ik niet dat de date een succes wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens wel dat je erg kort voor je date begint met make-up... Pas om 17:00 terwijl je al om 20:00 weg moet!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Je weet nu al dat je de concealer gaat vergeten en de 2e keer de foundation er te dik opsmeert? Hmm..
TO ik denk dat je aan de late kant bent hoor, zo veel te doen zo weinig tijd!

vergeet niet te harsen, snor te bleken, alle lichaamsdelen te ontharen, wenkbrauwen te epileren, deo op te doen, voeten scrubben, teennagels knippen, vijlen en lakken, neem als je toch bezig bent ook je handen even mee (!), knip je neushaar, flos en poets je tanden, spoel even na met mondwater, douche nog even, was je haar met shampoo, dan conditioner en sluit af met een masker, fohnen, krullers zetten, fake haarstukken aanbrengen, modelleren, lingerie aan, uberhotte outfit, hoge pumps, mooi bijpassend handtasje, etc etc etc

Nee echt, 9 uur ga je niet redden zo. Sterkte!
Ligt de krabber wel klaar voor morgenochtend?

En de afbijt, e.d.
quote:___mb schreef op 08 mei 2012 @ 16:50:

Je weet nu al dat je de concealer gaat vergeten en de 2e keer de foundation er te dik opsmeert? Hmm..Ja, ik heb een vooruitziende blik. Ik kan met deze make-up sowieso alleen vooruit zien.
Ohw... geen sex lees ik net. Nou dan is idd de make-up voldoende, maar je neemt het wel erg krap met de tijd hoor, ik zou er echt nerveus van worden.

onderweg maar even langs de McDonalds voor een hapje eten dan, ik neem aan de snackbar geen optie is?
quote:kettle schreef op 08 mei 2012 @ 16:53:

[...]

Ja, ik heb een vooruitziende blik. Ik kan met deze make-up sowieso alleen vooruit zien.Pannenkoekvisie?
Moet dit een grap zijn?k kan de humor er niet van inzien.
quote:gewoonsuz schreef op 08 mei 2012 @ 16:54:

Ohw... geen sex lees ik net. Nou dan is idd de make-up voldoende, maar je neemt het wel erg krap met de tijd hoor, ik zou er echt nerveus van worden.

onderweg maar even langs de McDonalds voor een hapje eten dan, ik neem aan de snackbar geen optie is?

Daar ga ik niet heen, daar kan ik niet eens normaal eten zonder omver gestaard te worden.

Ik dacht mss een hapje Marrokaans te gaan eten met date.
quote:piratorart schreef op 08 mei 2012 @ 16:54:

[...]

Pannenkoekvisie?
Zeker een optie, maar pas je wel op dat je niet te veel eet? Straks word je dik en je weet wat dat betekent; een buikwandoperatie! Voor je het weet ben je weken van de straat en weet je niet eens meer hoe een man voelt! En dan word je pas niet serieus genomen!
quote:gewoonsuz schreef op 08 mei 2012 @ 16:59:

Voor je het weet ben je weken van de straat !Naah, ga ik gewoon uitkering trekken!
quote:Meiling82 schreef op 08 mei 2012 @ 16:57:

Moet dit een grap zijn?k kan de humor er niet van inzien.

Niet?

Ik moet bekennen dat ik hier op het forum de afgelopen 2 uur alleen maar zit te lachen....

Maar niet lullig bedoelt naar TO.... Nee, dat niet..
jongens/mannen hebben een schijthekel aan bergen makeup vooral foundation en poeder en het is ook nog eens super slecht voor je huid
quote:kettle schreef op 08 mei 2012 @ 16:53:

[...]

Ja, ik heb een vooruitziende blik. Ik kan met deze make-up sowieso alleen vooruit zien. Kettle, you made my day, hilarisch! Hoe verzin je het. Top
quote:VotesforLeo schreef op 08 mei 2012 @ 17:03:

[...]

Kettle, you made my day, hilarisch! Hoe verzin je het. TopAnd mine.......
Hopen dat het geen grappige date is , want voor je het weet lig je in een scheur....

;(
Je vergeet helemaal je venusheuvel kaal te pluizen, en de anaalstreek te bleachen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Weer een tip erbij: vergeet geen plamuurmes mee te nemen! En pannenkoekenmix voor hoge nood!
Is dit serieus??
Ehm... nee dus
Jeetje TO, je maakt jezelf er wel makkelijk vanaf! Zo te zien betekent deze date niet veel voor je, gezien de geringe moeite die je ervoor doet. Jammer!

(tenzij jullie naar de mac gaan natuurlijk, daarbij past dit prima!)
Waarom zou je jezelf zo dichtplamuren met make-up? De meeste mannen houden hier helemaal niet van. Hou het een beetje natuurlijk met een beetje poeder mascara en lipstick. Is echt zat! Qua kleding zou ik het ook niet overdrijven als ik jou was. Gewoon een beetje casual chic.

Ik denk echt als je te sexy of te zwaar opgemaakt gaat hij je hooguit interessant zal vinden voor een one-night stand. Tenzij je daarop uit bent natuurlijk.
quote:Niet zo lelijk doen, TO stelt een serieuze vraag.

Alsof TO dit serieus meent, ik vind hem wel mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven