Mode & Beauty alle pijlers

Help , die bovenarmen !!

26-07-2012 12:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn bovenarmen zien er nu echt niet meer uit.........ze zijn slap en lelijk.

Maar wat nu , alleen nog maar lange mouwen dragen op bijvoorbeeld zo'n dag als vandaag?

Ik heb in de winkels al gezocht naar shirts met een wat langere mouw bijvoorbeeld tot de elleboog maar die zijn er niet?

Of maar gewoon lange mouwen afknippen.....

Herkennen jullie dit probleem , alle tips zijn welkom!
Wat is er mis mee dan ? Buiten slap en lelijk?

Je kan altijd mouwen halverwege afknippen en zoom omnaaien idd. Of mouwen van blouses omrollen tot halverwege.
Gewoon niet moeilijk doen. Iedereen heeft wel iets waar hij minder blij mee is, maar om je daarom maar op te sluiten in lange kleding terwijl het 30 graden is, daar heb je alleen maar jezelf mee.
Ach, iedereen heeft iets.
Ja ik ken het probleem. Maar ik doe er niks op uit. Ga mij met deze hitte dus niet in een lange mouw proppen. Als ze het niet willen zien kijken ze maar de andere kant op. En als ze staren zwaai ik gezellig :D.
Voor nu: niet proberen te verbergen, er zijn zoveel vrouwen met lelijke bovenarmen die gewoon in een mouwloos shirtje lopen met dit weer.

En verder is er echt wel wat aan te doen hoor. Helemaal mooi strak zullen ze misschien niet meer worden, maar wat is er mis met sporten om het allemaal wat strakker te maken?
De sportschool in en vragen welke oefeningen je kunt doen om wat strakkere armen te krijgen? Werkt vast op lange termijn. Tot dan gewoon genieten van het mooie weer! Zoals al gezegd, iedereen heeft wel wat.
Je er niets van aantrekken, iedereen heeft wel iets wat niet mooi of niet standaard is. Je maakt het jezelf onnodig moeilijk!
Iets met een kort mouwtje niet voldoende om je "lelijke" bovenarmen te bedekken?
Sporten zal inderdaad wel wat helpen.

Ik zit er nu bij iedereen op te letten , je ziet het veel maar ik vind het nu eenmaal lelijk.

Als je een kleurtje hebt zal het ook minder opvallen, ik zit nooit in de zon......
Als iedereen, die iets lelijks (echt objectief lelijk ook nog) heeft aan z'n lichaam, dat niet meer zou mogen of willen laten zien, liep iedereen boven een bepaalde leeftijd altijd in een boerka achtige jurk.

Het is jammer, je lichaam wordt slapper, het strakke gaat eraf en dan ineens is het daar.. een stukje lichaam, die betere tijden heeft gekend. Acceptatie is denk ik de beste remedie. Zeker voor nu, want voor die paar mooie dagen van deze zomer ga je het niet meer oplossen
Later is nu
Hopeloos! Draag gewoon wat je wil in de zomer, degenen die afknappen op je armen vallen dan meteen af.
it's a big club and you ain't in it
Mens,maak je niet druk.

Jij hebt lelijke armen,de volgende hangtieten,de ander dikke billen en putten,weer een ander een flubberbuik!

So what?

Veel te warm om je druk over te maken toch?

Ga een middag op een terras zitten,en je zal zien dat je echt niet de enige bent met puntjes die wel verbeterd kunnen worden!
Ik ben jaren onzeker geweest over mijn bovenarmen en liep inderdaad in dit weer met driekwartsmouwen enz.

Nu had ik gister een leuk jurkje gekocht met een klein aangeknipt mouwtje. Ik deed hem aan en stond super leuk.

Ik vroeg het aan mijn vriend en zie zei: 'Oh, ik zie niks geks aan jouw bovenarmen'. Later vroeg ik het aan een collega en die zei ook: 'Dat kan je makkelijk hebben hoor'.

Vanaf vandaag ben ik dus mouwloos! En wat een bevrijding!
quote:emmeline schreef op 26 juli 2012 @ 12:40:

Iets met een kort mouwtje niet voldoende om je "lelijke" bovenarmen te bedekken?Ja, zo'n aangeknipt mouwtje doet het niet slecht.
Doe dan een zelfbruiner op je armen, doe ik ook weleens en ziet er gewoon mooi uit. Dove gebruik ik.
Je zou losse gewichten kunnen kopen en oefeningen mee kunnen doen. Vooral biceps en triceps aanpakken.

Verder zou ik er niet teveel mee zitten.
Ik ben vandaag voor het eerst in 15 jaar! Zonder vestje naar buiten geweest.

Ik dacht; who Cares!

En niemand die naar me keek, wees of wat dan ook dus ik vraag me nu ook af waar ik al die tijd moeilijk over heb gedaan.

Alhoewel dat weet ik wel; Ik ben 26 en heb maat 48. Maar m'n zelfvertrouwen groeit dus jammer voor alle saaie pieten met perfect lichaam, maar ik fiets rond zonder mouwen!

Hallo zon!
quote:liebling schreef op 26 juli 2012 @ 16:29:

Ik ben vandaag voor het eerst in 15 jaar! Zonder vestje naar buiten geweest.

Ik dacht; who Cares!

En niemand die naar me keek, wees of wat dan ook dus ik vraag me nu ook af waar ik al die tijd moeilijk over heb gedaan.

Alhoewel dat weet ik wel; Ik ben 26 en heb maat 48. Maar m'n zelfvertrouwen groeit dus jammer voor alle saaie pieten met perfect lichaam, maar ik fiets rond zonder mouwen!

Hallo zon!Namens heel veel vrouwen: GOOD FOR YOU GIRL!!
Ik heb ook stevige bovenarmen, en sport veel. 'Strakker' worden armen niet zo snel, want vet en slap vel kun je niet trainen. je moet eerder uitkijken dat je niet topzwaar gaat lijken als je er nog eens biceps en schouderspieren bij gaat kweken.

En verder: doe wat je lekker vindt. Ik zie dames met worstarmen rondfietsen, waar ik drie keer in pas. Als ik toch e.e.a. eens wat wil camoufleren, kies ik voor dingen als een kanten bolero met halve mouwen e.d. Ik heb ook sexy 'dubbele' jurken: strakke jurk zonder mouwen, met daarover een kanten of voile bovenjurk.

En meestal valt het alleen jezelf op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven