Help , die bovenarmen !!
donderdag 26 juli 2012 om 12:22
Mijn bovenarmen zien er nu echt niet meer uit.........ze zijn slap en lelijk.
Maar wat nu , alleen nog maar lange mouwen dragen op bijvoorbeeld zo'n dag als vandaag?
Ik heb in de winkels al gezocht naar shirts met een wat langere mouw bijvoorbeeld tot de elleboog maar die zijn er niet?
Of maar gewoon lange mouwen afknippen.....
Herkennen jullie dit probleem , alle tips zijn welkom!
Maar wat nu , alleen nog maar lange mouwen dragen op bijvoorbeeld zo'n dag als vandaag?
Ik heb in de winkels al gezocht naar shirts met een wat langere mouw bijvoorbeeld tot de elleboog maar die zijn er niet?
Of maar gewoon lange mouwen afknippen.....
Herkennen jullie dit probleem , alle tips zijn welkom!
donderdag 26 juli 2012 om 12:31
Voor nu: niet proberen te verbergen, er zijn zoveel vrouwen met lelijke bovenarmen die gewoon in een mouwloos shirtje lopen met dit weer.
En verder is er echt wel wat aan te doen hoor. Helemaal mooi strak zullen ze misschien niet meer worden, maar wat is er mis met sporten om het allemaal wat strakker te maken?
En verder is er echt wel wat aan te doen hoor. Helemaal mooi strak zullen ze misschien niet meer worden, maar wat is er mis met sporten om het allemaal wat strakker te maken?
donderdag 26 juli 2012 om 12:48
Als iedereen, die iets lelijks (echt objectief lelijk ook nog) heeft aan z'n lichaam, dat niet meer zou mogen of willen laten zien, liep iedereen boven een bepaalde leeftijd altijd in een boerka achtige jurk.
Het is jammer, je lichaam wordt slapper, het strakke gaat eraf en dan ineens is het daar.. een stukje lichaam, die betere tijden heeft gekend. Acceptatie is denk ik de beste remedie. Zeker voor nu, want voor die paar mooie dagen van deze zomer ga je het niet meer oplossen
Het is jammer, je lichaam wordt slapper, het strakke gaat eraf en dan ineens is het daar.. een stukje lichaam, die betere tijden heeft gekend. Acceptatie is denk ik de beste remedie. Zeker voor nu, want voor die paar mooie dagen van deze zomer ga je het niet meer oplossen
Later is nu
donderdag 26 juli 2012 om 13:08
Mens,maak je niet druk.
Jij hebt lelijke armen,de volgende hangtieten,de ander dikke billen en putten,weer een ander een flubberbuik!
So what?
Veel te warm om je druk over te maken toch?
Ga een middag op een terras zitten,en je zal zien dat je echt niet de enige bent met puntjes die wel verbeterd kunnen worden!
Jij hebt lelijke armen,de volgende hangtieten,de ander dikke billen en putten,weer een ander een flubberbuik!
So what?
Veel te warm om je druk over te maken toch?
Ga een middag op een terras zitten,en je zal zien dat je echt niet de enige bent met puntjes die wel verbeterd kunnen worden!
donderdag 26 juli 2012 om 13:57
Ik ben jaren onzeker geweest over mijn bovenarmen en liep inderdaad in dit weer met driekwartsmouwen enz.
Nu had ik gister een leuk jurkje gekocht met een klein aangeknipt mouwtje. Ik deed hem aan en stond super leuk.
Ik vroeg het aan mijn vriend en zie zei: 'Oh, ik zie niks geks aan jouw bovenarmen'. Later vroeg ik het aan een collega en die zei ook: 'Dat kan je makkelijk hebben hoor'.
Vanaf vandaag ben ik dus mouwloos! En wat een bevrijding!
Nu had ik gister een leuk jurkje gekocht met een klein aangeknipt mouwtje. Ik deed hem aan en stond super leuk.
Ik vroeg het aan mijn vriend en zie zei: 'Oh, ik zie niks geks aan jouw bovenarmen'. Later vroeg ik het aan een collega en die zei ook: 'Dat kan je makkelijk hebben hoor'.
Vanaf vandaag ben ik dus mouwloos! En wat een bevrijding!
donderdag 26 juli 2012 om 16:29
Ik ben vandaag voor het eerst in 15 jaar! Zonder vestje naar buiten geweest.
Ik dacht; who Cares!
En niemand die naar me keek, wees of wat dan ook dus ik vraag me nu ook af waar ik al die tijd moeilijk over heb gedaan.
Alhoewel dat weet ik wel; Ik ben 26 en heb maat 48. Maar m'n zelfvertrouwen groeit dus jammer voor alle saaie pieten met perfect lichaam, maar ik fiets rond zonder mouwen!
Hallo zon!
Ik dacht; who Cares!
En niemand die naar me keek, wees of wat dan ook dus ik vraag me nu ook af waar ik al die tijd moeilijk over heb gedaan.
Alhoewel dat weet ik wel; Ik ben 26 en heb maat 48. Maar m'n zelfvertrouwen groeit dus jammer voor alle saaie pieten met perfect lichaam, maar ik fiets rond zonder mouwen!
Hallo zon!
donderdag 26 juli 2012 om 16:34
quote:liebling schreef op 26 juli 2012 @ 16:29:
Ik dacht; who Cares!
Hallo zon!Namens heel veel vrouwen: GOOD FOR YOU GIRL!!
Ik dacht; who Cares!
Hallo zon!Namens heel veel vrouwen: GOOD FOR YOU GIRL!!
donderdag 26 juli 2012 om 17:29
Ik heb ook stevige bovenarmen, en sport veel. 'Strakker' worden armen niet zo snel, want vet en slap vel kun je niet trainen. je moet eerder uitkijken dat je niet topzwaar gaat lijken als je er nog eens biceps en schouderspieren bij gaat kweken.
En verder: doe wat je lekker vindt. Ik zie dames met worstarmen rondfietsen, waar ik drie keer in pas. Als ik toch e.e.a. eens wat wil camoufleren, kies ik voor dingen als een kanten bolero met halve mouwen e.d. Ik heb ook sexy 'dubbele' jurken: strakke jurk zonder mouwen, met daarover een kanten of voile bovenjurk.
En meestal valt het alleen jezelf op.
En verder: doe wat je lekker vindt. Ik zie dames met worstarmen rondfietsen, waar ik drie keer in pas. Als ik toch e.e.a. eens wat wil camoufleren, kies ik voor dingen als een kanten bolero met halve mouwen e.d. Ik heb ook sexy 'dubbele' jurken: strakke jurk zonder mouwen, met daarover een kanten of voile bovenjurk.
En meestal valt het alleen jezelf op.