Mode & Beauty alle pijlers

Help haar verpest

04-11-2016 10:18 27 berichten
Eergisteren mijn haar caramelblond geverfd.

Prima mooi gelukt, maar ik wou er highlights in.

Dus bij drogist highlightverf gekocht en die heeft zusje erin gedaan.

Compleet mislukt. Ik kon er in eerste instantie wel om lachen, zusje stond bijna te janken.

Maar nu, financieel zit de kapper er even niet in, nou ja als het niet anders kan wel.

Ik ben nu net een zebra/panter qua haarkleur, vlekken dus, met een oranje gloed.

Hoe los ik dit op?

Ik hou wel van experimenteren, verf al jaren zelf, gaat altijd goed. Nu dus niet haha.
quote:Rooss4.0 schreef op 04 november 2016 @ 12:44:

Waarom in vredesnaam highlights in kort haar? Natuurlijk krijg je dan vlekken. Ik zou helemaal niks doen met zilvershampoos, verf of wat dan ook. Gewoon met rust laten of naar de kapper gaan.

Zilvershampoo is funest voor je caramelkleur.Euh waarom niet?
quote:vnjkc schreef op 04 november 2016 @ 12:24:

Ik had het ook laatst. Mijn haar was (wel door een professional) geblondeerd, geverfd en nog eens geverfd. Het ging allemaal goed, tot de laatste kleuring er in moest. Mijn haar reageerde niet goed en het werd grijs/groen met veel vlekken erdoor.

Mijn advies: KAPPER

Ik ben na 2 dagen naar een andere kapster geweest en ze heeft het met 1 keer wassen en 1 zakje speciale ontkleuring eruit gekregen. Binnen 20 minuten was mijn haar normaal en mooi blond, ook had ik geen last van rode gloed. Kwa kosten hoeft het echt niet duur te zijn, ik moest alleen betalen voor het zakje ontkleuring.

Een goede kapper/kapster zal er heus niet zomaar een kleur overheen gooien of het duurste van het duurste gebruiken. Ze kijken naar je haar en zeggen eerlijk wat nodig is.

En ook al is het een investering, doe het, want het gaat om je haren die je absoluut niet verder wilt verpesten. Bij de drogist is een ontkleuring ook niet goedkoop en het is een gedoe of het thuis lukt.Thnx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven