Mode & Beauty alle pijlers

Help ik heb een snor!

16-05-2012 12:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet een echte snor, maar ik heb op mijn bovenlip donkere vlekjes (pigment) waardoor het lijkt alsof ik een snor heb

Weet iemand wat ik daar tegen kan doen? Ik heb het eigenlijk altijd, ook als ik niet in de zon zit, maar van de zon wordt het wel erger.
Goed huidbehandeling centrum zoeken. En je zorgverzekeraar bellen met de vraag of huidbehandelingen vergoed worden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat doen ze dan met zo'n huidbehandeling?

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat een zorgverzekeraar zoiets vergoedt. Het is niet dat mijn bovenlip helemaal zwart is, maar wel wat donkerder dan de rest, waardoor het lijkt alsof er een schaduw (snorretje) is.
Dat ja, niet zelf gaan dokteren hoor.
Bazinga!
quote:EvyBlissy schreef op 16 mei 2012 @ 12:23:

Goed huidbehandeling centrum zoeken. En je zorgverzekeraar bellen met de vraag of huidbehandelingen vergoed worden.

Echt? Ik heb ook pigmentvlekken. Het lijkt wel alsof alle pigment wegtrekt en zich ergens ophoopt. Hormonaal schijnt het bij mij te zijn.

(Dus mijd ik de zon, maar soms wil ik gewoon lekker in de zon met factor 50 en toch worden ze dan donkerder. Aaarrrghh!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb het ook sinds ik hormonen heb gebruikt om zwanger te worden. Bij mij is het duidelijk een zwangerschapsmasker. Het zit dan ook niet alleen op mijn bovenlip maar ook op mijn wangen, kin en aan de zijkant van mijn neus. Je kan het ook van de pil krijgen.

Op dit moment doe ik er, behalve smeren smeren smeren, niets aan omdat ik nog aan het ontzwangeren ben. Later wil ik graag eens naar een dermatoloog. Wat ik zoal gelezen heb er over durf ik er zelf niet veel aan te laten doen behalve misschien een speciale creme. Van bijvoorbeeld laseren schijnt het ook erger te kunnen worden. Ik smeer dagelijks factor 50, ook als ik niet naar buiten ga en ook in de winter. Een zwangerschapsmasker wordt ook van gewoon daglicht al erger.
Ik had het tijdens pilgebruik. Echt elke dag smeren, ook als je niet gaat zonnen, zomer en winter. Nu ik de pil niet meer gebruik, zijn alle vlekjes verdwenen.

Laser geeft wisselende resultaten, en als er te diep gelaserd wordt krijg je lichtere vlekken.
Heb trouwens een aantal dure crèmes gebruikt, maar resultaat was altijd 0,0.
Cremes helpen ook zip, helemaal niks!

Laseren bij een goede huidtherapeut (in een ziekenhuis of kliniek, geen gerommel thuis) is de enige oplossing.

Of een sunblock op je gezicht. In de zon wordt het altijd erger, dat is helaas normaal.

En zoiets wordt meestal niet vergoed, want het is cosmetisch.
Ik heb hier helaas ook last van. En ik heb ook een aantal dure cremes gebruikt die niet geholpen hebben.

Ik gebruik factor 50 speciaal voor het gezicht, zodat het in ieder geval niet erger wordt.
Hier grote vlekken op voorhoofd, tussen neus en wangen en een beetje op bovenlip. Zo'n beetje alle cremes geprobeerd, heel duur en goedkoop, maar die helpen niet. Zonde om al je pijlen daarop te richten.

Zelf gebruik ik altijd sunblock als ik naar buiten ga. Dan wordt het iig niet erger.

Volgens mij word het niet vergoed. Heb het weleens met de huisarts besproken, maar hij gaf aan dat hij er niets mee kan. Het zou enkel cosmetisch zijn... Mocht jij dus wat anders horen, dan hoor ik het graag!
probeer het eens met een touwtje, je kan op youtube wel van die instructiefilmpjes bekijken. Werkt echt goed, geen gedoe met hars, ontharingscreme en pincet. Je moet er wel ff mee oefenen. maar het trekt ook alle kleine haartjes mee

Succes
quote:mariaaa schreef op 16 mei 2012 @ 13:33:

probeer het eens met een touwtje, je kan op youtube wel van die instructiefilmpjes bekijken. Werkt echt goed, geen gedoe met hars, ontharingscreme en pincet. Je moet er wel ff mee oefenen. maar het trekt ook alle kleine haartjes mee

SuccesPigmentvlekken eruit trekken met een touwtje?
Ik heb een witte snor. Mijn gezicht wordt wel bruin, maar een stukje boven mijn mond niet. En aan de uiteinden loopt het ook nog uit in zo'n snorrenpunt.

Gelukkig word ik nooit heel erg bruin
quote:fernweh schreef op 16 mei 2012 @ 13:48:

Ik heb een witte snor. Mijn gezicht wordt wel bruin, maar een stukje boven mijn mond niet. En aan de uiteinden loopt het ook nog uit in zo'n snorrenpunt.Grote neus die over je bovenlip hangt?
Nee, niet eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven