Mode & Beauty alle pijlers

Help kunstnagels verwijderd en nu heel dunne eigen nagels

02-05-2008 15:59 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag mijn kunstnagels laten verwijderen omdat het mij niet beviel. Maar nu heb ik hele dunne nagels! Kan iemand mij vertellen of dit nog goed komt en hoelang dit gaat duren? En welk nagelproduct zou ik kunnen gebruiken om het sneller te laten verlopen?



Groeten Inden
Alle reacties Link kopieren
Hoi Inden. Ik heb ze ongeveer 2 maanden geleden (zelf) verwijderd en had inderdaad ook hele dunne nagels. Ik heb ze kort geknipt, gevijld en gewone blanke nagellak erop gesmeerd. Nu zijn mijn nagels weer even sterk als voorheen. Ik denk dat het bij jou over een tijdje vanzelf weer goedkomt! Ik denk dat de nagels zo dun zijn, omdat ze al die tijd 'verstopt' zaten onder kunstnagels. Nu krijgen ze weer 'lucht' en dat maakt ze op den duur weer harder.



Groetjes Kabel
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat inderdaad lang duren, eigenlijk tot je een heel nieuwe nagel wel hebt. Je kunt nagelverharder gebruiken , maar wat ik heb gedaan is helemaal kort knippen, want de uiteindes zijn het dunst.
Alle reacties Link kopieren
Kabel schreef op 02 mei 2008 @ 16:05:

Hoi Inden. Ik heb ze ongeveer 2 maanden geleden (zelf) verwijderd en had inderdaad ook hele dunne nagels. Ik heb ze kort geknipt, gevijld en gewone blanke nagellak erop gesmeerd. Nu zijn mijn nagels weer even sterk als voorheen. Ik denk dat het bij jou over een tijdje vanzelf weer goedkomt! Ik denk dat de nagels zo dun zijn, omdat ze al die tijd 'verstopt' zaten onder kunstnagels. Nu krijgen ze weer 'lucht' en dat maakt ze op den duur weer harder.



Groetjes Kabel
Als je ze er zelf vanaf haalt, is de kans heel groot dat je als het ware een laag meetrekt.
Alle reacties Link kopieren
Als je ze er zelf vanaf haalt, is de kans heel groot dat je als het ware een laag meetrekt.[/quote]



Ik had de pech dat er steeds vaker nagels afbraken. Toen ik er weer kort na elkaar 3 verloor, was ik het zat. Ik heb de kunstnagels kort geknipt en kon het dan toch niet laten om te proberen of ik ze eraf kreeg. Maar van dat laagje wist ik niet. Misschien dat het daarom langer heeft geduurd? Intussen ben ik weer tevreden met mijn eigen nagels!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb datzelfde gedaan toen ik gelnagels had, en ze er toen vanaf getrokken. Ik heb van mezelf echt onverwoestbare nagels, maar toen was er bijna niks meer van over.



Nu heb ik acrylnagels, en ik heb nu in een van mijn acrylnagels een barst, terwijl mijn eigen nagel nog heel is zelfs. Ga ze er nu ook vanaf laten halen, want ben nu met nagelbijten gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat jullie al zo snel reageren! Ik heb ze dus laten verwijderen en mij werd verteld dat ik geen schade aan mijn eigen nagels zou krijgen. Nou mooi niet dus! Ik hoop dat het goed komt. Ik zal wel geduld moeten hebben en dat is niet mijn sterkste kant in dit soort situaties,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook gehad toen ik mijn gelnagels liet verwijderen, er bleven alleen een soort 'vliesjes'over van mijn iegen nagels!

bij mij heeft wel een half jaar geduurd voor ze weer een beetje op normale sterkte waren, ik heb al die tijd met een extra harde nagelverharder gesmeerd en mijn nagelriemen met olie bewerkt...voor mij geen nepnagles meer in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het beste nagelverharder van Trind of Herome erop smeren. Gewoon bij de etos ofzo te verkrijgen.

Ik was mijn gelnagels ook zat en heb ze kort geknipt en ze lieten na een tijdje steeds meer los.

Mijn eigen nagels waren eigenlijk met 2 maanden al weer goed, die van mij groeien wel heel snel,moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb dus ook kunstnagels gehad het staat prachtig maar je eigen nagels hebben er heel erg van te lijden . Ik heb ook nagelverharder geprobeert wist ik veel maar het heeft mij niet geholpen. Weet je wat ik heb gedaan ben toen naar huishoudbeurs geweest die was er toen en toen ben ik naar de stand van herome gestapt en die meid vertelde toen nagel olie wabnt je eigen nagels zij door die kunstnagels erg droog geworden en ik heb het toen gedaan en verhip het hielp. Ik gebruik het nu nog en die kunstnagels heb ik al een paar jaar niet meer. Succes. groetjes Anna Helena
Alle reacties Link kopieren
Ook professioneel late verwijderen gaf bij mij dunnen nagels (in een soort vloeistof werden de kunstnagels losgeweekt); kort knippen en lief voor zijn ;-) Insmeren met goede handcrème, oliebadje etc hielp wel. Nooit meer gedaan! Ik liet iemand in opleiding bij me oefenen....
Alle reacties Link kopieren
anna helana, kan je mij doorgeven hoe die nagelolie precies heet? Kan ik het gaan kopen.

Uit juliie reacties kan ik wel opmaken dat het wel weer goed gaat komen, heeft alleen tijd nodig, toch?
Alle reacties Link kopieren
Acryl nagels kunnen eraf geweekt worden met aceton. Dat geeft niet de dunne nagels hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hey Inden,



geen nagelverharder gebruiken! Hier zit over het algemeen formaldehyde in, wat je nagels uitdroogt. Dit kan je juist niet hebben op dit moment...



Waar ik veel aan gehad heb is: http://www.sallyhansen.nl/index.php?product=12



Te koop bij Ici Paris, helpt je nagels sterker te worden.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Inden je kunt het denk ik wel kopen bij kruitvat en altijd wel bij douglas en het is nagel olie van herome. groetjes anna
Alle reacties Link kopieren
chayenne hoe en hoe vaak heb je die dan gebruikt..?



Bij mij gaat het er al na 1 dag af "pellen"...
Alle reacties Link kopieren
Flink nagelriemolie gebruiken. het maakt de nagel niet dikker natuurlijk, maar het houdt het wel soepel. 's Nachts voor het slapen gaan!
Alle reacties Link kopieren
Heyharvey,



ik bedoelde deze: http://www.sallyhansen.nl/index.php?product=5



Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Inmiddels Sally Hansen Miracle cure gekocht en mee begonnen te gebruiken. Kan niet wachten tot dat het gaat helpen! Wat heb ik een spijt zeg! Ik hoor de nagelstyliste nog zeggen dat het geen gevolgen heeft voor je eigen nagels! Ze heeft gewoon de helft van mijn nagels weggevijld! Nooit meer!
Alle reacties Link kopieren
Heej,



Ik ben zelf nagelstyliste in opleiding, en als ik je een tip mag geven GA NOOIT zelf je nagels eraf pulleken, je nagel bestaat uit verschillende lagen, als je zelf je nagels eraf haalt trek je de bovenste laag mee. En dat is juist de laag die bescherming biedt. Als je je nagels eraf wilt hebben kun je ze weken in aceton, maar verzorg je handen na afloop extra goed, zoals extra topcoat(beschermingslaag) houd ze goed kort zodat ze niet inschuren of kapt stoten.

Je kan ze dus ook laten verwijderen bij een nagelstylist(e), maar let goed op hun certificaat.



Ik zag ergens op internet bij een groothandel ook nagelverwijderaars staan, zijn 10 bolletjes gevuld met ik denk aceton, in de bolletjes stop je ieders een vinger, en zo moetten ze los weken. Ik zal even rondzoeken of ik ze terug kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nathalie, ik denk dat TO ondertussen al weer mooie nagels heeft hoor!



Twee jaar later is het vast al weer goed gekomen denk je niet?
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, maar als iemand toevallig een keer hier op het forum zit en hetzelfde denkt;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven