help!! leggings?
zaterdag 7 mei 2016 om 20:01
Ik heb mij eigenlijk nooit echt druk gemaakt om kleding, tot dit jaar! Ik ben ineens heel bewust bezig met wat heb ik nou eigenlijk aan. Ik ben opzich een vrouw die van jurkjes houd. In de winter met een dikke zwarte panty en goede hakken, in de zomer met slippers en jawel.. een legging!!
Nou begin ik hier toch ineens heel erg aan te twijfelen. Het zomer jurkje met legging? Staat dit eigenlijk wel? En wanneer kan het en wanneer niet? 3kwart of lang? (Ik draag overigens alleen zwarte )
onder mijn basic jurkjes die donker zijn vind ik het voor mijn gevoel wel oke, onder een wat sierlijke jurkje voel ik mij inmiddels een beetje een burgertrut..
Oordeel en vertel..!
Nou begin ik hier toch ineens heel erg aan te twijfelen. Het zomer jurkje met legging? Staat dit eigenlijk wel? En wanneer kan het en wanneer niet? 3kwart of lang? (Ik draag overigens alleen zwarte )
onder mijn basic jurkjes die donker zijn vind ik het voor mijn gevoel wel oke, onder een wat sierlijke jurkje voel ik mij inmiddels een beetje een burgertrut..
Oordeel en vertel..!
zaterdag 7 mei 2016 om 20:04
Ik draag altijd een legging onder een jurk of rok, maar ik heb anders dat mijn benen tegen elkaar schuren. Als je je er niet lekker bij voelt, kan je dan niet eens een pantylegging of zonder proberen?
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
zaterdag 7 mei 2016 om 20:05
Een legging kan hartstikke handig zijn. Ik zou geen donkere legging onder een licht zomerjurkje doen, maar eerder een lichte kleur.
Als je echt gepast gekleed wil gaan, dan hoort een legging niet volgens de heersende opinie. Het hangt er dus van af wat voor jou zwaarder weegt: wat je zelf wil of wat men vindt wat kan.
Als je echt gepast gekleed wil gaan, dan hoort een legging niet volgens de heersende opinie. Het hangt er dus van af wat voor jou zwaarder weegt: wat je zelf wil of wat men vindt wat kan.
zaterdag 7 mei 2016 om 20:06
quote:04012016 schreef op 07 mei 2016 @ 20:04:
Ik draag altijd een legging onder een jurk of rok, maar ik heb anders dat mijn benen tegen elkaar schuren. Als je je er niet lekker bij voelt, kan je dan niet eens een pantylegging of zonder proberen?Ik heb daarvoor korte wielrenbroekjes. Niet elegant maar gelukkig zie je er niks van.
Ik draag altijd een legging onder een jurk of rok, maar ik heb anders dat mijn benen tegen elkaar schuren. Als je je er niet lekker bij voelt, kan je dan niet eens een pantylegging of zonder proberen?Ik heb daarvoor korte wielrenbroekjes. Niet elegant maar gelukkig zie je er niks van.
zaterdag 7 mei 2016 om 20:10
quote:parbleumondieu schreef op 07 mei 2016 @ 20:05:
Een legging kan hartstikke handig zijn. Ik zou geen donkere legging onder een licht zomerjurkje doen, maar eerder een lichte kleur.
Als je echt gepast gekleed wil gaan, dan hoort een legging niet volgens de heersende opinie. Het hangt er dus van af wat voor jou zwaarder weegt: wat je zelf wil of wat men vindt wat kan.Tuurlijk draag ik wat ik zelf mooi vind en lekker vind maar op een gegeven moment bereik je een leeftijd dat je gaat twijfelen of iets wel kan.
Als je echt gepast gekleed wil gaan, dan hoort een legging niet volgens de heersende opinie. Het hangt er dus van af wat voor jou zwaarder weegt: wat je zelf wil of wat men vindt wat kan.Tuurlijk draag ik wat ik zelf mooi vind en lekker vind maar op een gegeven moment bereik je een leeftijd dat je gaat twijfelen of iets wel kan.
zaterdag 7 mei 2016 om 20:14
quote:wiezel schreef op 07 mei 2016 @ 20:03:
Ik vind het niet mooi. Waarom niet gewoon blote benen?
Dat is een goede vraag, waarschijnlijk omdat ik altijd vond dat een legging iets meer afkleedde. Ik zag vandaag in westerpark iemand in een nonchalante basic jurk met daaronder dus legging en slippers. Vond het opzich heel stoer, maar je kijkt naar een ander altijd anders als naar je zelf.
Puntje bij paaltje denk ik dat ik mijn benen gewoon te lelijk vind. Haha
Ik vind het niet mooi. Waarom niet gewoon blote benen?
Dat is een goede vraag, waarschijnlijk omdat ik altijd vond dat een legging iets meer afkleedde. Ik zag vandaag in westerpark iemand in een nonchalante basic jurk met daaronder dus legging en slippers. Vond het opzich heel stoer, maar je kijkt naar een ander altijd anders als naar je zelf.
Puntje bij paaltje denk ik dat ik mijn benen gewoon te lelijk vind. Haha
zaterdag 7 mei 2016 om 20:19
zaterdag 7 mei 2016 om 20:23
Ik heb ook een legging onder rokjes/jurkjes, inderdaad vanwege die schurende bovenbenen.
Vorig jaar korte broekjes gehad, maar die stropen ook.
Heb ook een lange sloggie, maar die nog niet echt geprobeerd.
Overigens schuren m'n benen ook net boven m'n knieën, dus blijf met een korte legging hetzelfde probleem houden...
Vorig jaar korte broekjes gehad, maar die stropen ook.
Heb ook een lange sloggie, maar die nog niet echt geprobeerd.
Overigens schuren m'n benen ook net boven m'n knieën, dus blijf met een korte legging hetzelfde probleem houden...
zaterdag 7 mei 2016 om 20:23
quote:MinkeDeWit schreef op 07 mei 2016 @ 20:19:
Het kan wel als je 6 bent, vind ik. Daarboven niet meer. Overigens zijn er zat die zich daar niets van aantrekken want ik zie bijna dagelijks wel iemand in een witte 3/4 legging met Birkenstocks of (gruwel) van die platte instapschoentjes (gut hoe heten die ook alweer?).Ballerina's?
Het kan wel als je 6 bent, vind ik. Daarboven niet meer. Overigens zijn er zat die zich daar niets van aantrekken want ik zie bijna dagelijks wel iemand in een witte 3/4 legging met Birkenstocks of (gruwel) van die platte instapschoentjes (gut hoe heten die ook alweer?).Ballerina's?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 mei 2016 om 20:24
https://www.sarahssweeties.nl/
Hier heb ik vorig jaar 2 leggings van gekocht.. ik vind ze fijn zitten.
Hier heb ik vorig jaar 2 leggings van gekocht.. ik vind ze fijn zitten.
zaterdag 7 mei 2016 om 20:25
quote:MinkeDeWit schreef op 07 mei 2016 @ 20:19:
Het kan wel als je 6 bent, vind ik. Daarboven niet meer. Overigens zijn er zat die zich daar niets van aantrekken want ik zie bijna dagelijks wel iemand in een witte 3/4 legging met Birkenstocks of (gruwel) van die platte instapschoentjes (gut hoe heten die ook alweer?).Ballerina's. Het huisvrouwen-uniform hier in de buurt: de spijkerrok met witte driekwartlegging en afgetrapte zwarte ballerina's.
Het kan wel als je 6 bent, vind ik. Daarboven niet meer. Overigens zijn er zat die zich daar niets van aantrekken want ik zie bijna dagelijks wel iemand in een witte 3/4 legging met Birkenstocks of (gruwel) van die platte instapschoentjes (gut hoe heten die ook alweer?).Ballerina's. Het huisvrouwen-uniform hier in de buurt: de spijkerrok met witte driekwartlegging en afgetrapte zwarte ballerina's.
zaterdag 7 mei 2016 om 20:26
Bij Zeeman verkopen ze van Soft hele handige boxershortjes zonder naden. In zwart, wit en huidskleur. 2,99 geloof ik. Ik draag ze onder jurken en rokken, omdat ik een kind heb dat wel eens graait onder een jurk of rok, op momenten dat ik vol in de picture sta. Bijvoorbeeld midden op een marktplein bij druk bezochte terrasjes.
Hoewel, vorige zomer gebeurde dat. Wellicht heeft kind inmiddels geleerd.
Echter ik draag strings. En blote wiebelende billen vind ik geen prettig idee onder een jurk of rok. Denk aan traplopen of zitten of bukken of vallen.
Hoewel, vorige zomer gebeurde dat. Wellicht heeft kind inmiddels geleerd.
Echter ik draag strings. En blote wiebelende billen vind ik geen prettig idee onder een jurk of rok. Denk aan traplopen of zitten of bukken of vallen.
zaterdag 7 mei 2016 om 20:29
quote:just_sabina schreef op 07 mei 2016 @ 20:11:
[...]
Waar vind je die??? Hm had voorheen van die hele korte broekjes maar zijn dit jaar nergens te vinden
Die gewone katoenen van de h&m kan ik dit jaar ook niet vinden en die zijn net fijnst
Heb nu sportbroekjes van de Primark en ze hebben bij de h&m wel dingen die ze yogabroekjes noemen in verschillende lengtes
[...]
Waar vind je die??? Hm had voorheen van die hele korte broekjes maar zijn dit jaar nergens te vinden
Die gewone katoenen van de h&m kan ik dit jaar ook niet vinden en die zijn net fijnst
Heb nu sportbroekjes van de Primark en ze hebben bij de h&m wel dingen die ze yogabroekjes noemen in verschillende lengtes
zaterdag 7 mei 2016 om 20:29
quote:just_sabina schreef op 07 mei 2016 @ 20:14:
[...]
Dat is een goede vraag, waarschijnlijk omdat ik altijd vond dat een legging iets meer afkleedde. Haha
Voor iedereen die mooie benen heeft: laat ze zien! Om een jurk af te kleden zou ik de juiste jurk-/roklengte kopen.
Op zich vind ik een legging niet zo mooi staan maar in geval van minder mooie benen of naar eigen smaak iets te bleke benen kan een legging mogelijk een optie zijn.
[...]
Dat is een goede vraag, waarschijnlijk omdat ik altijd vond dat een legging iets meer afkleedde. Haha
Voor iedereen die mooie benen heeft: laat ze zien! Om een jurk af te kleden zou ik de juiste jurk-/roklengte kopen.
Op zich vind ik een legging niet zo mooi staan maar in geval van minder mooie benen of naar eigen smaak iets te bleke benen kan een legging mogelijk een optie zijn.
zaterdag 7 mei 2016 om 20:33
Ik vind het een beetje van het model jurk afhangen.
Onder bloemetjesjurkjes van King Louie bijvoorbeeld vind ik het nooit mooi,
maar onder een een minimalistische korte blouse - of tuniekjurk vind ik het vaak prima kunnen.
Een lange legging dan, van driekwartleggings krijg ik de kriebels.
Met dit warme weer lijkt me een legging alleen niet erg prettig,
maar dat terzijde.
Onder bloemetjesjurkjes van King Louie bijvoorbeeld vind ik het nooit mooi,
maar onder een een minimalistische korte blouse - of tuniekjurk vind ik het vaak prima kunnen.
Een lange legging dan, van driekwartleggings krijg ik de kriebels.
Met dit warme weer lijkt me een legging alleen niet erg prettig,
maar dat terzijde.