HELP Zelf tas maken
dinsdag 12 juni 2012 om 22:34
Ik ben al een poos op zoek naar een tas waar mijn 15,6'' laptop in kan en daarbij eventueel nog andere spullen, bijv voor school of een weekend weg. Alles afgezocht maar niks was groot en/of leuk genoeg (of betaalbaar, twee leuke tassen maar beide ruim 200,-).
Nu wil ik van gedragen spijkerbroeken (en eventueel andere stof) zelf iets gaan maken. Heb er geen ervaring mee maar aangezien ik toch tijd heb lijkt het me leuk om te proberen.
Nu heb ik echter wel wat advies nodig. De tas moet superstevig zijn omdat er zoals gezegd o.a. een laptop in moet. Wat is een sterke, duurzame stof om bijv de binnen voering te maken, en die vervolgens te bekleden met de spijkerstof.
Andere tips en suggesties zijn van harte welkom!
Nu wil ik van gedragen spijkerbroeken (en eventueel andere stof) zelf iets gaan maken. Heb er geen ervaring mee maar aangezien ik toch tijd heb lijkt het me leuk om te proberen.
Nu heb ik echter wel wat advies nodig. De tas moet superstevig zijn omdat er zoals gezegd o.a. een laptop in moet. Wat is een sterke, duurzame stof om bijv de binnen voering te maken, en die vervolgens te bekleden met de spijkerstof.
Andere tips en suggesties zijn van harte welkom!
dinsdag 12 juni 2012 om 22:45
dinsdag 12 juni 2012 om 22:51
Ik heb hier een filmpje gevonden: http://hobby.blogo.nl/201 ... de-jeans-en-spijkerbroek/
dinsdag 12 juni 2012 om 23:22
dinsdag 12 juni 2012 om 23:27
woensdag 13 juni 2012 om 00:17
Blinq ben ik dan weer niet zo kapot van! Heb er een hoes voor een heel gangbare Ereader besteld. Type vermeld, de afmetingen zelfs ruim doorgegeven maar ze hebben zich daar niet aan gehouden! Gevolg: Ereader past niet en op de de email die ik vervolgens gestuurd heb is nooit een reactie gekomen.... Dat was dus ook de laatste keer dat ik daar wat heb besteld!