HELP?!
dinsdag 21 juni 2011 om 10:48
Ik heb een heel erg mooi jasje gezien maar ik weet niet of ik hem moet nemen wat vinden jullie? http://www.bleepshop.nl/nl/shop/blazers ... lazer/1159
dinsdag 21 juni 2011 om 10:54
Ik denk dat dat jasje een miskoop zal worden. Jasjes voor die prijs (de niet-afgeprijsde prijs) zijn namelijk niet gemaakt van stoffen die van zichzelf niet mooi vallen en dus moet de snit het 'm doen en dat lijkt me niet de sterkste kant van dit jasje. Volgens mij is dit jasje zelfs gemaakt van stof die enorm kreukt waardoor je het jasje na 1 keer dragen moet wassen en strijken. En aangezien de pasvorm al niet zo goed is (ding trekt al op de pop) komt dat het geheel niet ten goede.
Ik zou het niet doen want ik koop geen kleding waaraan ik verwacht me te ergeren, ook niet voor ¤19,95.
Daarbuiten zou ik denk ik snel genoeg hebben van de stijl van het jasje.
Maar laat je door mij niet tegenhouden.
Ik zou het niet doen want ik koop geen kleding waaraan ik verwacht me te ergeren, ook niet voor ¤19,95.
Daarbuiten zou ik denk ik snel genoeg hebben van de stijl van het jasje.
Maar laat je door mij niet tegenhouden.
dinsdag 21 juni 2011 om 11:38
quote:boterblommetje schreef op 21 juni 2011 @ 11:32:
Wel lullig lijkt me dat dat een werkgever van de werknemers verlangt dat ze op fora en andere social media reclame maken voor het bedrijf.
Dat hoor ik wel steeds vaker...
werkt toch nooit.. Wel als je toevallig al wat langer lid bent en ook andere dingen post... dan kun je bijna alles spammen wat je wilt.
Wel lullig lijkt me dat dat een werkgever van de werknemers verlangt dat ze op fora en andere social media reclame maken voor het bedrijf.
Dat hoor ik wel steeds vaker...
werkt toch nooit.. Wel als je toevallig al wat langer lid bent en ook andere dingen post... dan kun je bijna alles spammen wat je wilt.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.