Mode & Beauty alle pijlers

HELP!!

15-09-2014 15:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb totaal geen make-up etc, wil make up en bijbehorende dingen halen, zoals kwasten etc....

Waar kan ik dat halen, niet te duur, hoeven niet van die grote merken te zijn?

Dus bijvoorbeeld allerlei soorten kwasten voor rond de 23 euro enzo..

En wat is er nog meer nodig om een mooie make-up tafel te hebben ??

Dank jullieewel!!
Action, kruidvat, hema, etos.
Pffffffff moet je daar zo hysterisch over doen?
Action

Wat een flauwekul. Hoe oud ben je? 11?
Ik dacht dat er iemand doodging. Heb je een Action in de buurt? Daar kun je A-merk make-up kopen zonder dat je je halve of hele maandsalaris er door heen hoeft te jagen.

Ga voor natuurkleuren als basis voor je make-up. Zit je altijd goed. Ga niet voor pimpelpaars en knalrood meteen, maar voor de wat minder opvallende kleuren. Gaandeweg kun je experimenteren met verschillende kleuren. Houd make-up zo dicht mogelijk bij je teint. Dus geen oranje rouge als je een lijkbleek gezicht hebt of foundation voor een Latina terwijl jij een doorschijnende huid hebt.

Dit zijn mijn 2 cents.
Hema heeft uitstekende kwasten en kwastjes maar als je echt goede kwasten en penseeltjes zoekt, ga dan naar een winkel waar schildersbenodigdheden worden verkocht, niet voor huisschilders maar voor kunstschilders.
verba volant, scripta manent.
Voor kwasten zou ik Real Techniques kwasten kopen. Via Iherb (is vele malen goedkoper dan Nederlandse shops zoals Boozy en TheMakeUpSpot) kun je Real Techniques bestellen. Hiervoor moet je wel een creditcard hebben.

http://www.iherb.com/Real ... Brush-Set-6-Brushes/53654 (weet niet of linken mag).

Of je koopt een Beautyblender (gewelding ding!). Hiermee kun je ook alles doen zoals je foundation en blush.

M.b.t. de make up zou ik eens bij de Kruidvat gaan kijken bij het Catrice schap. Dit is kwalitatief goede make up voor een redelijke prijs.
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Wat moet je met een make-up tafel? Een toilettas neem je veel makkelijker mee.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 15 september 2014 @ 15:17:

Hema heeft uitstekende kwasten en kwastjes maar als je echt goede kwasten en penseeltjes zoekt, ga dan naar een winkel waar schildersbenodigdheden worden verkocht, niet voor huisschilders maar voor kunstschilders.Whut? Make up kwasten zijn totaal niet te vergelijken met schilderskwasten .
Mij god zeg, moet je daar echt zo hysterisch over doen? Dat had ook gewoon normaal gekund toch?

Maar voordat je erbij loopt als een opgesmukte pannenkoek, laat je even goed adviseren. Dus eerst advies halen in dure winkel/ bij make-up workshop en daarna lekker goedkoop spulletjes scoren bij de drogist.
quote:Grumpycat schreef op 15 september 2014 @ 15:18:

Voor kwasten zou ik Real Techniques kwasten kopen. Via Iherb (is vele malen goedkoper dan Nederlandse shops zoals Boozy en TheMakeUpSpot) kun je Real Techniques bestellen. Hiervoor moet je wel een creditcard hebben.

http://www.iherb.com/Real ... Brush-Set-6-Brushes/53654 (weet niet of linken mag).zo'n setje kost 5 euro bij de Hema http://www.hema.nl/winkel ... a%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{nlhema_nl5039}%2Fcategories%3C{nlhema_nl5039_nl5040}%2Fcategories%3C{nlhema_nl5039_nl5040_nl5051}&fh_secondid=pnl_11200957

@Lilalinda: Klopt! Alleen zijn deze kwasten van betere kwaliteit (en nog eens animal cruelty free!), juiste vorm en als je ze netjes schoonhoudt kun je er jaren mee doen.

Zie o.a. ook deze review van een beautyblog (http://veracamilla.nl/201 ... chte-kwasten-slecht-zijn/).

Overigens kan TO ook nog bij E.L.F. (eyeslipsface) kwasten bestellen. Zijn wel iets van mindere kwaliteit maar voor b.v. oogschaduw zijn ze prima. Ook de kwasten van Ecotools kan ik aanraden.

Jullie merken het al: make up gek hier .
Je had ook kunnen googlen op beautyblog. Er zijn genoeg meiden die met alleen maar make-up hun geld verdienen en als je daar een paar filmpjes van op you-tube kijkt ben je al een hoop wijzer.

Als ik jou was zou ik beginnen met Hema, Etos, Essence en Catrice.

Zijn er geen vrouwen in je omgeving met wie je kan winkelen?
Schrijf je in voor een cursus visagie. Dan leer je welke materialen je nodig hebt en meteen hoe je ze moet gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven