Helppp! Head&shoulders??
zondag 30 april 2017 om 12:36
Ik heb in september en december vorig jaar, een (redelijk) donkerbruine "spoeling" in mijn donkerblonde haar laten doen bij de kapper. Na september was hij best wel vervaagd, dus toen heb ik het in december nog een keer laten doen. En nu wil het er dus niet meer uit...
Het is wel iets vervaagd maar de onderste laag van mijn haar blijft heel donker en ik heb een aardige uitgroei. Mijn eigen haarkleur is best koel en het stuk waar de spoeling in zit, heeft een super rode gloed.
Wat moet ik doen? Ik wil het NIET verven of ontkleuren (ook niet met de kruidvat color remover, is me streng afgeraden namelijk).
Werkt head&shoulders om de rode gloed eruit te halen? Dat is namelijk wat me het meest irriteert.. En hoe zou ik dat dan moeten gebruiken?
Het is wel iets vervaagd maar de onderste laag van mijn haar blijft heel donker en ik heb een aardige uitgroei. Mijn eigen haarkleur is best koel en het stuk waar de spoeling in zit, heeft een super rode gloed.
Wat moet ik doen? Ik wil het NIET verven of ontkleuren (ook niet met de kruidvat color remover, is me streng afgeraden namelijk).
Werkt head&shoulders om de rode gloed eruit te halen? Dat is namelijk wat me het meest irriteert.. En hoe zou ik dat dan moeten gebruiken?
zondag 30 april 2017 om 12:43
quote:intothewild schreef op 30 april 2017 @ 12:38:
Als je het niet wilt verven of ontkleuren is er niet heel erg veel dat je gaat helpen.
Een spoeling die donkerder is dan je eigen haarkleur is -naar mijn ervaringen- alsnog gewoon permanent.
Uit laten groeien dus.Weet helaas ook dat de kleur er echt uit moet groeien.. Maar hoop dat ik iets met die rode gloed kan..
Als je het niet wilt verven of ontkleuren is er niet heel erg veel dat je gaat helpen.
Een spoeling die donkerder is dan je eigen haarkleur is -naar mijn ervaringen- alsnog gewoon permanent.
Uit laten groeien dus.Weet helaas ook dat de kleur er echt uit moet groeien.. Maar hoop dat ik iets met die rode gloed kan..
zondag 30 april 2017 om 13:08
Head & shoulders wil wel eens werken, maar is onwijs slecht voor je haar.. Het heeft mij een maand geduurd voordat mijn rode gloed er uit was (Bordeaux rood haar) met om de dag wassen en head & shoulders 20 min in te laten trekken.. Het licht eraan hoe rood je haar is, maar verven wilt vaak ook niet helpen omdat rood een overheersende kleur is..
Wat ik ook ooit geprobeerd heb is een haarkleurstripper, dit is een soort spoeling die de schubben van je haar opent en de kleur er uit trekt.. Nee het is geen bleek ! Hierna kan je je eigen haarkleur eroverheen zetten.. Ik had er een uit Engeland die erg goed werkte en deze waren toen de tijd niet verkrijgbaar in NL, het stinkt alleen enorm naar rotte ei en je haar blijft hier ook een week naar ruiken.
Dit spul was wel een wondermiddel en mijn haar was er niet door beschadigd
Wat ik ook ooit geprobeerd heb is een haarkleurstripper, dit is een soort spoeling die de schubben van je haar opent en de kleur er uit trekt.. Nee het is geen bleek ! Hierna kan je je eigen haarkleur eroverheen zetten.. Ik had er een uit Engeland die erg goed werkte en deze waren toen de tijd niet verkrijgbaar in NL, het stinkt alleen enorm naar rotte ei en je haar blijft hier ook een week naar ruiken.
Dit spul was wel een wondermiddel en mijn haar was er niet door beschadigd
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
zondag 30 april 2017 om 13:16
De kapper heeft tegenwoordig ook methodes waarmee je de laatst aangebrachte kleur grotendeels verwijdert. Dit is niet ongezond voor je haar en stinkt ook niet. Het laat geen andere kleur achter en is ook geen verf.
Is dat misschien een optie voor je?
Is dat misschien een optie voor je?
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal